Stel je persoonlijke vraag #12

2 cavia’s en een goudvis van 16 jaar oud. Beestje wil maar niet dood gaan, en is inmiddels doorzichtig. Blijkbaar heeft ze het goed hier

7 likes

Hier ook! Zo fijn

Ik zat in een facebookgroep waar continu dat boek werd opgehemeld en heb daardoor een serieuze haat voor die hele serie ontwikkeld, ondanks dat ik er eigenlijk niks over kan zeggen (niet gelezen). Het kwam iedere keer weer terug en dat is ook de reden dat ik uit die groep ben gestapt, te irritant.

2 likes

Mijn ouders hebben een hond en dat voelt toch ook nog wel als ‘mijn’ hond, ook al zie ik hem niet zo vaak meer sinds ik uit huis ben. Ik wil zelf heel graag weer een kat maar dat is in mijn huidige woonruimte heel onhandig. Maar zodra ik naar iets groters verhuis sta ik direct bij het asiel voor de deur

1 like

Van welke dingen kan je je de geur goed voor je halen?

• Gemaaid gras
  • Sneeuw
  • Koffie
  • Pinda’s
  • Roest
  • Benzine
  • Oorsmeer
  • Mos
  • Zand
  • Papier
  • Kerriepoeder
  • Olijven
  • Tennisbal
  • Bleek
  • Cola
  • Kibbeling
  • Glossy tijdschrift
  • ‘Plas’ (dat gele spul) van een lieveheersbeestje

0 stemmers

1 like

Ik heb denk ik nog nooit plas van een kapoentje geroken :joy:

6 likes

M’n moeder heeft vorig jaar deze dvd’s voor me gekocht, beste cadeau ever

1 like

Haha het is niet de plas, maar dat dachten we als kind. Dat gele spul wat een lieveheersbeestje los laat als je ‘m oppakt.

Ik ben benieuwd of het forum (de forumleden) een goede afspiegeling is van jullie omgeving of juist helemaal niet. Bij mij namelijk echt totaal niet. Heel veel dingen die ik hier lees, herken ik niet uit mijn omgeving.

• Ja, het forum is een prima afspiegeling van mijn omgeving
  • Nee, de mensen op het forum zijn volgens mij heel anders dan de mensen in mijn omgeving
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Veel linkser dan mijn omgeving

24 likes

Mijn omgeving is vrij doorsnee. Ik geniet van alle persoonlijkheden, verschillen in mensen en de diverse verhalen hier.

1 like

Veeel linkser inderdaad, om maar een voorbeeld te noemen. Volgens mij zitten hier veel mensen die geen vlees/vega eten. Hier wordt (meestal) heel genuanceerd gediscussieerd (zeg je dat zo). Enzovoort.

10 likes

:fist_left:t2:

1 like

Links klopt wel maar véél minder drama in mijn omgeving. Sorry but it’s true :woman_shrugging:t4:

28 likes

Ruikt sneeuw?

1 like

Zeker! Water heeft natuurlijk ook een geur en regen zeker.

Oh shit ik heb gestemd maar heb nog nooit een dating app gehad hahaha oops

1 like

Vooral ter controle of er geen bloed bij zit. Als het te veel is moet ik dat goed in de gaten houden en eventueel naar de huisarts.
Mijn neus is operatie gebied geweest.

Ik heb echt geen flauw idee meer!

Nieuw Zeelandse Marmite. Maar bij gebrek aan beter moet ik het nu doen met Vegemite. In januari wordt mijn voorraad weer gevuld :heart: