Jongens Chris Pratt is een lul. Echt doorgeslagen religieuze man. Hij gaat naar een anti-LGBTI kerk, draagt shirts met racistische opdruk en met Pasen heeft ie een enorm houten kruis gebouwd en op een berg gezet.
Kies beter please.
Jongens Chris Pratt is een lul. Echt doorgeslagen religieuze man. Hij gaat naar een anti-LGBTI kerk, draagt shirts met racistische opdruk en met Pasen heeft ie een enorm houten kruis gebouwd en op een berg gezet.
Kies beter please.
Ik ben over het algemeen meer van het kutten en lang leve de lol maar als ik er iemand mee kan helpen, deel ik graag wat meer. Ben sowieso niet heel anoniem (hoi, ex-stagiaires!) wat verder oké is.
Wat??? Echt? Brb even anders stemmen.
Als je een zoon zou krijgen, zou je hem dan laten besnijden?
0 stemmers
Wat is voor jou een afknapper in een potentiele partner? Iemand die:
0 stemmers
Ik vind dat niet, ik zie het als komende zaterdag en volgende zaterdagâŠanders kan je net zo goed gewoon zaterdag zeggen zonder volgende erbij, als je toch die van deze week bedoelt?
Ligt een beetje aan wat de vader van het kind wil. Vind het ook afhankelijk van motieven van hem, als hij zelf besneden is en het hem goed bevallen is vind ik het al anders. Denk ik.
Maar het liefst doe ik niks aan een pasgeboren pure baby. Dat mag hij zelf bepalen als hij oud genoeg is.
Hij zegt zelf dat zijn kerk absoluut niet anti-LGBTI is, dat shirt is een oude Amerikaanse vlag met allerlei betekenissen door de jaren heen. Niet handig, maar het racist noemen is veel te kort door de bocht. Van dat kruis weet ik niet, maar dat vind ik zelf niks controversieels oid. Mja ik heb gewoon op hem gestemd omdat ik âm heet vind
Priem hoor @Mhysa als jij weer zo moeilijk moet doen en alle mogelijke (tijdelijke) opties had willen hebben. Het is mijn poll!!
Thuis wonen als ik thuis woon is wel een afknapper want kut, maar zodra ik weer op mezelf woon vind ik dat niet erg
Ik heb zelf nogal een voorkeur voor de look van onbesneden (nee dat is niet per definitie vies jongens!) dus zou het niet zo snel doen, tenzij er een medische reden is. Nu ik er zo over nadenk is het misschien gek om het pielletje van mân eventueel toekomstige kind zo te benaderen maar uhh ja.
Same met moeilijke eters! Ik vind dat zoiets kinderlijks ofzo, alsof je nooit volwassen bent geworden. Dat gezeik. En meestal zijn het ook mensen die het continu moeten benoemen wat ze niet lekker vinden of niet lusten. Maar ik zou er niet een verder hele leuke kerel voor laten lopen, ik train âm wel dan.
Oh ik bedenk nu dit enorm ongemakkelijke moment nu ik het over moeilijke eters icm kinderlijk heb.
Mijn schoonzus eet echt niks, bizar, maar ze had dus een keertje broccoli gegeten (had haar vriend gemaakt). En toen zei ze: âpap, mam, ik heb broccoli gegeten! Goed hĂš!â En mijn schoonouders: ohhh ja heel goed hoor! Zo knap hoor!
En ik zat daar dat kind is fucking 33 en moeder.
Haha toen ik nog thuis woonde, vond ik dat zelf héél erg en ik vond het om super raar als er mannen waren die die nog héérlijk genoten van het verzorgd worden door mamie. Dus zolang ze dat zelf ook erg vinden is dat geen probleem
Plus het is gewoon onhandig
Kijk dit dan
Hahaha ik vind het juist fantastisch
Brrr lijkt me zo ongemakkelijk om een hele maaltijd te moeten eten en dat er iemand tegenover je zit die niks eet en je dus maar aan zit te staren
Ja i know, kan geen ander fragment vinden
Ik ken ze allemaal niet.
Terftrutten zijn radicale feministen die vinden dat transvrouwen geen vrouwen zijn o.i.d.