Verschillende kerstbomen ene matchy matchy alles tegelijkertijd gekocht andere een bijzondere verzameling.
Mijn mini boompje is knalgroen met glitters aan de takjes. Met mini discoballen. Ow en nieuwe lampjes van de action want na 12 jaar waren de lampjes kapot.
En dit jaar zijn mijn vriend en ik kerstballen voor onze toekomstige boom aan het kopen.
Voedsel thema, we hebben al een hema rookworst en een croissant.
Ah ik vind het zo sneu dat zij volledig belachelijk wordt gemaakt op heel het internet Ik denk dat hier mogelijk wel een eetstoornis achter kan zitten namelijk en dat ze het heel low-key weg probeert te praten. Misschien niet heel handig om mee te doen aan 't programma, maar dan nog.
Met welke mannen zou je wel eens een beschuitje willen eten?
Alle mannen random geselecteerd uit het hete-mannentopic. Je mag er meer dan een kiezen!
Die gozer uit true blood, weet Ff z’n naam niet maar hij is behoorlijk heet als vampier iig
Ik heb een Disney boom
Ja op alles Jon Bernthal
Moet ie wel als The Punisher op date.
Haha dat is ook echt mijn nr. 1 irritatie hier op het forum. Dan moet je het alsnog op gaan zoeken.
Haha sorry ik ken niemands naam, heb ze uit het hete mannentopic!
Zoooo irritant als mensen er geen namen bijzetten :@
Ik woon nog thuis en we hebben allerlei kerstversieringen door elkaar, sommigen mega oud (zitten ballen van overgrootoma tussen) en we halen elk jaar een middelgrote Nordman boom. Wanneer ik met vriend ga samenwonen nemen we ook een echte boom, maar dan wil ik wel een perfect gestylde haha. Mijn droom is een Disney boom (maar die ornamenten zijn pleurisduur), maar een boom met alleen maar zilveren en witte versiering vind ik ook supermooi!
99% zou er problemen mee hebben als een potentiële partner racistisch zou zijn. Wow, dat had ik niet verwacht. Ik had serieus 100% verwacht.
En los van dat zijn hier vast ook nog gewoon plain racists.
Als ik dit zo zie eet ik mn beschuit wel alleen op.
Vinden jullie een man met veel tatoeages een afknapper, of hebben jullie hierover een vooroordeel? Laten we zeggen dat iemand beide armen vol heeft staan, en torso ook.
- Ik voel me hier neutraal over
- Ik vind het een lichte afknapper
- Ik vind het een erge afknapper
- Ik vind het aantrekkelijk
- Ik vind het heel erg aantrekkelijk
- Ik heb dan toch een vooroordeel over deze man
- Ik heb geen vooroordeel over deze man
0 stemmers
Ligt wel aan de tatoeages, als het hele slechte zijn vind ik het minder aantrekkelijk.
En bij vrouwen? Even ongeacht je wel of niet op vrouwen valt.
- Ik voel me hier neutraal over
- Ik vind het aantrekkelijk
- Ik vind het heel erg aantrekkelijk
- Ik heb dan toch een vooroordeel over deze vrouw
- Ik heb geen vooroordeel over deze vrouw
- Ik vind het een afknapper
- Ik vind het een heel erge afknapper
0 stemmers
Wat vind je erger?
- Stinkende adem
- Erg naar zweet ruiken
0 stemmers
Wat vind je belangrijker?
- Lekker ruiken
- Er leuk uitzien qua kleding
0 stemmers
Wat vind je moeilijker?
- Een lekkere parfum vinden
- Echt leuke kleding vinden
0 stemmers
Wat vind je belangrijker?
- Lekker eten
- Lekker drinken (zowel alcohol als non alcohol)
0 stemmers
Waar kies je liever voor?
- Een groot fijn huis
- Regelmatig op vakantie gaan
0 stemmers
Wat vind je erger?
- Het hebben van een hele saaie baan
- Het hebben van een baan waarbij je het allemaal net niet red
0 stemmers
Oh ik heb neutraal en vooroordeel aangevinkt me later bedacht ik me dat dat misschien tegenstrijdig is. Maar ik vind er in de eerste plaats niet zoveel van, niet mooi, niet lelijk. Maar door de style van de tattoo/tekeningen heb ik toch wel een vooroordeel over de betreffende persoon (hipster/aso/“gangster”)
Ik hoef geen groot huis, maar heb wel veel liever een fijn huis dan vaak op vakantie gaan. Elke dag rustig thuiskomen/wakker worden lijkt me meer waard dan dat je huis lelijk/onrustig/kapot is en je het huis moet ontvluchten om je fijn te voelen