Als je moest kiezen
- Veel salaris, minder leuke collega’s & branche
- Veel minder salaris, leuke collega’s & branche
0 stemmers
Als je moest kiezen
0 stemmers
Heb je wel eens een gerecht van Tasty nagemaakt?
0 stemmers
Ik zal hem echt fucking hard uitlachen. Maar goed tis zijn lichaam.
Gaat dit toevallig over Contrapoints?
Je gaat naar een onbewoond tropisch eiland en mag telkens maar 1 van de 2 dingen/personen meenemen!
Voor de nacht:
0 stemmers
Om te eten:
0 stemmers
Als gezelschap:
0 stemmers
Verder gezelschap:
0 stemmers
Hygiene:
0 stemmers
Als vermaak:
0 stemmers
De persoon die iedere dag met een megafoon omroept wat jullie precies hebben gedaan die dag, tot in de kleinste details:
0 stemmers
Terwijl je op het eiland zit, wordt op je werk en in je socale kring het volgende publiek gemaakt:
0 stemmers
Ik wilde als gezelschap eerst mijn moeder zeggen, maar mijn vader is super handig en kan niet stil zitten dus hij zou in een dag een hele hut bouwen en eten zoeken en een kampvuur maken. Mijn moeder en ik zouden in de zon liggen met een blik zuurkool en that’s it.
Scheld jij hardop als je jezelf bezeerd?
0 stemmers
Met wat scheld je dan?
0 stemmers
Het eerste woord van mijn derde kind was een variate op ‘kut’ en dit hoort eigenlijk in het biechttopic
Ik moet hier echt vreselijk om lachen
Nou ben ik benieuwd wat een variatie op kut is?
Hij kon de K niet direct goed uitspreken dus wij wisten dat 'ie kut na-aapte maar het klonk gelukkig net ff anders
Haha oh dan is het vast UT!
Waarom geen meerkeuze bij de laatste vraag? Ik scheld met vanalles
Precies dit dus! Haha
Ik zeg eigenlijk het snelst AUUUW GODVERDOMME als ik me pijn doe. Helaas schijn ik echt vaak godver/godverdomme te zeggen want mn date zei “You always say kodvur”. Nu zegt hij het altijd na als ik godver zeg. Hij zegt dan enthousiast “Kodvur kodvur! ”
Kan je me uitleggen wat je er ongepast aan vindt? Oprechte vraag. Het ging mij erom dat je ook een hete-vrouwentopic hebt.
Merk jij dat ook? Meer afspraken, deadlines of geregel in november en december?
0 stemmers
En hoe voelt dat voor jou?
0 stemmers
Als ik nu naar mijn agenda tot het einde van het jaar kijk is ieder weekend volgepland met uitjes, etentjes, feestjes. Had het niet zo door, maar nu krijg ik er dus wel stress van haha.
Haha oh sorry!! Niet mijn bedoeling natuurlijk.
Ja nou kunnen we in ieder geval wél bewust rode kruizen zetten in de agenda op vrije dagen zonder ons schuldig te voelen.
Haha nee! Was er vanzelf wel achter gekomen