Stel je persoonlijke vraag #12

Ik snap deze redenatie niet, wat mis ik.

12 likes

Mijn vriend kan herinneren wat ik 3 jaar geleden op deze dag geappt hebt maar onthouden dat ik iedere dinsdag naar school moet is dan weer heel lastig :+1:t3:

8 likes

Ben jij op dit moment verkouden?

• Ja
  • Beetje
  • Nee

0 stemmers

Hahah savage

“Hallo kindertjes ik ben juf Mieke en sinterklaas bestaat niet.”

48 likes

Ahh dat kan echtniet zeg :astonished:. Dan is een kind 7 doorgaans. En sommige nog maar net 7 in de zomer geworden.

1 like

Oh lol dan moet ik m’n stem even aanpassen.

Nee geen erfelijke kanker,
Ja wel onderzoek laten doen

Haha voor t eerst kan ik nu 1 antwoorden, ik voel me echr een baas :sweat_smile::joy::raising_hand_woman:t3:

4 likes

Ik was een jaar of 7/8 en was met mijn moeder in april in een speelgoedwinkel en wou graag iets hebben (mocht niet). M’n moeder zei toen “zet het maar op je verlanglijstje voor Sinterklaas”, waarop ik zei “dat kan niet want dan ligt het allang niet meer in de winkel.” :’) M’n moeder zei dat dat heus wel goed kwam en dat ik het toch maar wel moest doen. Toen ben ik zelf gaan nadenken hoe dat dan kon, heb gevraagd of zij soms de cadeautjes voor Sinterklaas kochten, en toen hebben ze het me verteld. Mijn bijdehante karakter heeft me toen al genekt :broken_heart:

7 likes

Dit weet ik echt nog als de dag van gister. Ik liep altijd met mn bff naar school, zij haalde mij op. Dus in groep 5 de ochtend van 6dec haalde zij mij op en vroeg ze aan mijn moeder ‘weet luipaard het al?’ Mn moeder zei nee. Ik ben echt mega nieuwsgierig en rust niet voordat ik weet waar het over gaat op zo’n moment, dus toen vertelden zij het samen denk ik. Ik had het niet echt verwacht, maar alle puzzelstukjes (waarom ik niet METEEN het gordijn mocht open doen wanneer er aangeklopt werd bijv) vielen wel op hun plaats

Welk kerstboompje vind je leuker? Ik wil er evt 2 halen maar dan wel dezelfde denk ik. Die dan voor het raam neerzetten er miss wat kleine lampjes indoen en verder niet dit jaar veel op decoratie uitdoen.

• Links
  • Rechts
  • Ik zou de rechter en linker samen kopen

0 stemmers

Ik kwam er achter dat de tandenfee niet bestond. Want ik had de volgende ochtend gren cadeau dus ik zo tegen mn moeder van huh?? En mn moeder zo van “Oh kut vergeten”
En toen ik dat aan een klasgenootje vertelde zei ze " jaa en sinterklaas bestaat ook niet". Maar ik was 5 ofzo en dacht ja joh lul niet.
Paar jaar later vertelde mn moeder dat ze toch gelijk had hahaha.

4 likes

Ik zit niet in een relatie, maar altijd (of het nou daten of relatie was) was ik degene met een beter geheugen. Zo fucking frustrerend. Bij mijn long time ex was het ook echt een probleem. Want hoe word je boos op iemand die iets niet meer weet? Expres gaat dat niet. Dat ik later dacht van waarom hebben we hier niet iets praktisch op bedacht; we hadden gewoon samen een kalender kunnen bijhouden met belangrijke dingen erop. Had hij er wel op moeten kijken.

Mijn vader hoef ik ook niks over mijn jeugd te vragen, alle herinneringen van mijn broers/zussen liggen op één hoop en details weet hij niet. Vindt hij iets in huis dan weet hij niet of zijn moeder of zijn schoonmoeder het heeft gemaakt. Hij weet niet hoe laat we geboren zijn. Hij weet niet wanneer hij mijn moeder heeft ontmoet. Als ik iets wil weten van vroeger mis ik mijn moeder nog meer want die zou het wel geweten hebben.

Ik heb ze ook in de winkel gezien, ze zijn echt mooi. Lastige keus hoor, maar links net iets mooier

1 like

Ah ik heb ze dus nog niet eens gezien! Ik moet sowieso straks ff naar de gamma dus keek ff op hun site. Ben benieuwd. Ik kan in de winkel namelijk over zoiets al helemaal twijfelen.

Ik stond ook te twijfelen om het te kopen, omdat ik dus niet kon kiezen :woman_shrugging:t3:

Nou, ik wel :joy:. En ze zaten niet eens allebei op een houten standaard. Heb dan overduidelijk een voorkeur voor rechts. En met lampjes die er al in zitten lijkt het me wel cute.

Zijn dit dezelfde als op dat plaatje???

3 likes

Dit ja.
Erfelijkheid is via de mannelijke lijn.
En aangezien opa een ander is, is de kans hierdoor vele malen kleiner (bijna nihil).
Terwijl de andere combi juist een verhoogde kans geeft

1 like

Ja! Iig ik heb gevraagd aan 2 personen en zij zeiden beide dat dit deze waren. Maar of dat klopt? Ik weet ook niet of alle medewerkers zoveel weten van alle producten die blijven binnenkomen.