Stel je persoonlijke vraag #12

I feel attacked

Deed jij dit ook?

  • Ja, ik had het eenzame oog geperfectioneerd
  • Nee, ik deed niet aan eenzame ogen tekenen
  • Ik tekende er altijd tenminste twee #rebel

0 stemmers

Ik doe dit nog steeds :weary:

4 likes

Dit is mij dus nooit verteld, en loop nu met rugproblemen bij de fysio. Ik begrijp het ook niet, het voelt zo banaal.

Huh bekken kantelen? Wat heb ik gemist? Logisch dat ik een kromme rug heb :joy:

Sommige dagen naar huis, sommige op school en sommige naar de ouders van een vriendinnetje

Welke sport zou je weleens uit willen proberen?

  • Curling
  • Boogschieten
  • Horseboarden
  • Kogelstoten
  • Zwerkbal
  • Stokpaardrijden
  • Polstokhoogspringen
  • Schansspringen

0 stemmers

Maar dan niet die sneue dreuzelzwerkbal
 Ik wil the real deal :face_with_raised_eyebrow:

14 likes

Polsstokhoogspringen heb ik lange tijd gedaan, maar zou ik wel weer willen doen! Zwerkbal zoals het echt gaat in HP lijkt me doodeng maar ook super leuk, haha

1 like

Ik heb zoveel vragen over horseboarden dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen

5 likes

Tijdens een roadtrip met een vriendin raakte ik/zij steeds in de war als Ă©Ă©n van de twee zei ‘de volgende weg naar rechts!’ en ik heb nu STERK het vermoeden dat ik het gewoon verkeerd begrijp. Vandaar een poll!

Wat versta jij onder ‘de volgende weg naar rechts’?

  • De EERSTE mogelijkheid waar je naar rechts kunt, moet je naar rechts gaan
  • Nee joh, dat is de KOMENDE naar rechts, de VOLGENDE naar rechts is de weg dĂĄĂĄrna

0 stemmers

Haha. Preaching to the choir, want dat vind ik ook. Ze stuurt nu alleen een bericht naar een vriend met de vraag ‘Spreken we volgende zaterdag af?’ en hij vindt dat óók de 30ste en niet de 23ste :crazy_face: want de 23ste is komende zaterdag.

Ik heb wel liever dat iemand zegt ‘de volgende naar rechts’ dan ‘over 150 meter naar rechts’, ik heb geen flauw idee hoeveel 150 meter is en vraag dan 3 keer ‘moet ik hier al naar rechts??’

4 likes

Even los van deze kortsluitingkwestie snap ik niet dat GPS-systemen nog steeds tegen je kwetteren over “vertrek in zuidelijke richting”, ik heb geen idee welke kant zuid is hoor.

40 likes

Haha ok, gaan we!

Spreken we volgende zaterdag af?

  • Gezellig, tot de 23ste!
  • Ja leuk, ik zie je de 30ste.

0 stemmers

Maar wie zegt dit nou?!?! Ik gebruik altijd ‘deze’/‘aanstaande’ of ‘volgende week’.

37 likes

Komende zaterdag is de 23e, volgende zaterdag is de 30e.

7 likes

Dat vind ik zo’n raar concept, met een stok tussen je benen huppelen.

Ik vind dit dus eigenlijk lastig. Als de afslag al te zien is en iemand zegt volgende, dan neem ik niet die want dat vind ik deze. Maar als we gewoon op een weg van 50 km rijden met amper afslagen dan vind ik volgende wel eerstvolgende.

2 likes

@millefeuille je bericht is verwijderd. Het plaatsen van screenshots van gesprekken is niet toegestaan op dit forum. Graag even de huisregels doornemen:

Huisregels

1 like

Oepsie, had ik moeten weten!