Enorm zelfs
Als je de auto van je dromen zou krijgen en je moest tussen deze kleuren kiezen (jaha wit/zwart is geen kleur) welke zou je dan kiezen?
- Zwart
- Wit
- Blauw
- Grijs
- Rood
0 stemmers
Ik vind kleur wel belangrijk maar kan me niet voorstellen dat er een kleur is die ik ECHT niet zou willen
Als hij nieuw is zou ik zelf de kleur uit willen zoeken. Is het een tweedehandse en ik ben echt verliefd op de auto of hij is goedkoop zou het me niet uitmaken.
Mijn auto is paars
Anoniem:
Ben jij wel eens langere tijd ziek gemeld geweest op je werk (dus een paar weken of langer)?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Ik vind die op jouw plaatje er eigenlijk mooier uitzien dan een gewone rode auto haha (maar zou dus sowieso al nooit voor rood gaan)
Een grijze Audi R8. Maar dat zal never nooit niet gebeuren .
Vind dit wel schattig eigenlijk, beetje een snoepkleurtje!
Heb altijd geroepen dat ik de meest opvallende kleur wilde zodat ik mijn auto tenminste kon terugvinden op een grote parkeerplaats, maar stiekem wil ik een chique donkergrijze met een subtiele glitter.
Ik heb dus altijd het gevoel dat donkergrijs is voor rijke gepensioneerden. En dat lichte grijs voor bejaarden.
Mijne ook haha, hij is zo lelijk. Heb wel gestemd dat ik de kleur belangrijk vind trouwens, maar dat valt dus blijkbaar wel mee. Zou alleen nooit een appelgroene of felroze auto kopen.
Ik ben ook verbaasd! Lijkt me echt verschrikkelijk, seks moeten hebben met iemand die je niet zelf uitkiest. Dan nog het feit dat je iemand op commando moet aanraken en plezieren, zelfs al ziet hij er ok uit. Dat iemand jou wil aanraken terwijl je denk blijf van me af. En de angst voor soa’s (ook met condoom loop je die op). En dan nog het feit dat je maar lastig die wereld nog uit komt, want zoveel $$$$ ga je ergens anders niet zo snel vinden.
Echt 1001 ideeën waarom dit geen goed idee zou zijn voor mij :’)
Her boeit me niet heel veel, maar een gele auto vind ik wel super lelijk. Schijnt wel minder vaak een ongeluk te hebben dus misschien dat ik het dan zou goed praten voor mezelf als het een goede deal zou zijn. Maar liever gewoon een standaard kleurtje grijs, zwart of donkerblauw ofzo.
Mijn vorige auto was door een eerdere eigenaar als ‘politieauto’ gestyled, matzwart met witte deuren Vond het verschrikkelijk en had me voorgenomen om de deuren zwart te verven maar dat is er nooit van gekomen en op het laatst was ik er zo aan gewend dat het me niet meer uitmaakte. Het paste wel bij het model van de auto trouwens, dat scheelde
Instagram gaat het tabblad “volgen” verwijderen. Maakte jij hier gebruik van?
- Oh ja zeker
- Soms
- Nee
- Ik heb geen Instagram
0 stemmers
Bron: https://www.nu.nl/tech/6002534/instagram-verwijdert-volgen-tabblad-in-activiteitspagina-van-app.html
Mijn droomauto is eigenlijk een hele lompe Jeep met enorme banden waar je bijna met een trap moet instappen. Altijd al een voorliefde voor gehad.
Ja hallo soulmate ik wilde dit net komen posten. Maar ja ik loop 10 uur achter in dit topic dus maar goed dat ik ff gecheckt heb of iemand anders dit al gepost had.
Video’s Secret gaat een plussizemodel gebruiken in hun befaamde shows.
Ik vind dit…
- Fantastisch, het werd tijd dat ze niet alleen maar hele slanke modellen laten zien.
- Het boeit me niet.
- Stom, de show was juist perfect zoals hij was.
0 stemmers
Waarom vind je dat?
Too little too late en hypocriet. Nu er een markt voor is doen ze mee. En ze hebben gezegd nooit een transpersoon te zullen boeken dus bye Felicia.