Stel je persoonlijke vraag #12

Jij hebt een nieuwe stofzuiger besteld bij bol.com. De bezorger belt aan, jij laat hem het gebouw binnen. Nu is de lift kapot. Vind jij dat de bezorger de doos naar jou toe moet brengen?

als je op 2 hoog woont

• ja
  • nee

0 stemmers

als je op 6 hoog woont

• ja
  • nee

0 stemmers

als je op 12 hoog woont

• ja
  • nee

0 stemmers

Stofzuiger: Ja.
Koelkast: Nee.

1 like

Ik moest n.a.v. deze poll aan verhuizers denken. Ik denk echt dat mijn nummer 1 reden is waarom ik geen man zou willen zijn omdat ik dan niet mee hoef te helpen sjouwen bij elke godvergeten vriend die weer gaat verhuizen. ā€œJa jij loopt dan toch alleen maar in de weg, je kan toch niks dragen. Is veel te gevaarlijk voor jouā€ OK mooi, DOEI. Echt zoveel respect voor verhuizers enzo. Mn ex werd trouwens superrrrvaak gevraagd om mee te helpen verhuizen, wat hij dan ook altijd deed. Toen hij zelf ging verhuizen waren er ook zooooveel mensen die hielpen. Ik krijg dan in mijn geval waarschijnlijk niemand.:joy:

2 likes

Het chillste is gewoon om mensen daarvoor in te huren, ik huur al jaren dezelfde man in (Jan) die me helpt, maar ik heb dan ook weinig spullen. Het is eigenlijk altijd in 1.5 uur wel gepiept

Ja ik heb waarschijnlijk ook teveel en te zware spullen. 1.5 uur zou nooit lukken.

Ja dit is wel een goeie, een vriendin van mij die al jaren fysiotherapeut is zei ook tegen mij dat dat beroep (fysio dus) echt absoluuuut niks voor mij zou zijn omdat ik onbekende mensen aanraken al lastig vind. Ik zou waarschijnlijk compleet verstijven.

1 like

Ik zou het wel willen weten maar ik weet niet of ik het van degene met wie hij is vreemdgegaan zou willen weten.

Dat kies je niet, maar toch. Ik zou het van hem zelf willen horen.

3 likes

Vaak is de regel tot de 4e woon etage zonder lift. Horen doen ze niet.

1 like

Vind jij het tellen als geverfd haar als je een masker gebruikt waar kleuring in zit?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

IMG_20191008_183259|375x500 ik gebruik dus dit en ik weet zelf niet of dat onder geverfd haar valt. Het lijkt me van niet.

Als jij een nieuwe auto koopt vind jij dan de kleur een belangrijk onderdeel?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Als in, dat de kleur een deal breaker kan zijn

Enorm zelfs :joy:

Als je de auto van je dromen zou krijgen en je moest tussen deze kleuren kiezen (jaha wit/zwart is geen kleur) welke zou je dan kiezen?

• Zwart
  • Wit
  • Blauw
  • Grijs
  • Rood

0 stemmers

1 like

Ik vind kleur wel belangrijk maar kan me niet voorstellen dat er een kleur is die ik ECHT niet zou willen

Als hij nieuw is zou ik zelf de kleur uit willen zoeken. Is het een tweedehandse en ik ben echt verliefd op de auto of hij is goedkoop zou het me niet uitmaken.

Mijn auto is paars :woman_shrugging:t3:

9 likes

Anoniem:

Ben jij wel eens langere tijd ziek gemeld geweest op je werk (dus een paar weken of langer)?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Een grijze Audi R8. Maar dat zal never nooit niet gebeuren :joy:.

Vind dit wel schattig eigenlijk, beetje een snoepkleurtje!

Heb altijd geroepen dat ik de meest opvallende kleur wilde zodat ik mijn auto tenminste kon terugvinden op een grote parkeerplaats, maar stiekem wil ik een chique donkergrijze met een subtiele glitter.

Ik heb dus altijd het gevoel dat donkergrijs is voor rijke gepensioneerden. En dat lichte grijs voor bejaarden.

4 likes

Mijne ook haha, hij is zo lelijk. Heb wel gestemd dat ik de kleur belangrijk vind trouwens, maar dat valt dus blijkbaar wel mee. Zou alleen nooit een appelgroene of felroze auto kopen.

1 like