Stel je persoonlijke vraag #12

Ik bedoel vooral die afbeeldingen op of net boven de borsten omdat er bij mannen torso stond. Ik vind bij vrouwen aan de bovenkant van de borsten vaak niet zo mooi.

Underboob vind ik dan weer wel leuk. Of als een een vrouw helemaal vol getatoeëerd is of pin up stijl heeft.

Anders denk ik aan dat ene you tube filmpje waarin dat meisje niet zeker weet welke quote er is getattoeerd.

Edit: deze dus https://m.youtube.com/watch?v=8qofdN5rsno

2 likes

Oh dat zou ik echt heel sexy vinden

4 likes

Denk dat dat er dan ff niet in zit :stuck_out_tongue:

Ohh echt, dat lijkt me wel heel gaaf. Vind het dan vaal wel mooi. Maar zo een losse flodder op je tiet, meh. Ben wel heel nieuwsgierig naar je tattoo nu!

Heb ooit een afspraak voor een sleeve gehad maar die heb ik aan me vriend gegeven omdat ik bang was voor nog meer spijt :stuck_out_tongue:. Ik meerdere kleine tattoo’s (vooral clichedingen) maar had beter 1 grote kunnen doen. Dom, misschien heb ik ooit de ballen om te laseren.

1 like

Als je moest kiezen

  • Veel salaris, minder leuke collega’s & branche
  • Veel minder salaris, leuke collega’s & branche

0 stemmers

Heb je wel eens een gerecht van Tasty nagemaakt?

  • Nee
  • Ja

0 stemmers

1 like

Ik zal hem echt fucking hard uitlachen. Maar goed tis zijn lichaam.

Gaat dit toevallig over Contrapoints?

Je gaat naar een onbewoond tropisch eiland en mag telkens maar 1 van de 2 dingen/personen meenemen!

Voor de nacht:

  • Een deken
  • Een tentje

0 stemmers

Om te eten:

  • 5 blikken met dingen als zuurkool en spaghetti
  • Een krat met fruit

0 stemmers

Als gezelschap:

  • Je vader
  • Je moeder

0 stemmers

Verder gezelschap:

  • Je leidinggevende
  • Bridget Maasland

0 stemmers

Hygiene:

  • Een oude versleten tandenborstel
  • Een redelijk bot scheermesje

0 stemmers

Als vermaak:

  • Sudoku boekje
  • Woordzoeker boekje

0 stemmers

De persoon die iedere dag met een megafoon omroept wat jullie precies hebben gedaan die dag, tot in de kleinste details:

  • Martin Gaus
  • Jochem Meijer

0 stemmers

Terwijl je op het eiland zit, wordt op je werk en in je socale kring het volgende publiek gemaakt:

  • Je Whatsapp geschiedenis
  • Je meest intieme gesprek in real life wat je gevoerd hebt
  • Een boek over jou seksleven en fantasieën tot in de kleinste details.

0 stemmers

6 likes

Ik wilde als gezelschap eerst mijn moeder zeggen, maar mijn vader is super handig en kan niet stil zitten dus hij zou in een dag een hele hut bouwen en eten zoeken en een kampvuur maken. Mijn moeder en ik zouden in de zon liggen met een blik zuurkool en that’s it.

22 likes

Scheld jij hardop als je jezelf bezeerd?

  • Ja, hardop ook
  • Ja, maar alleen in gedachten
  • Nee nooit, voel de behoefte niet
  • Nee want ik scheld nooit

0 stemmers

Met wat scheld je dan?

  • Ik scheld niet!
  • Met woorden als: Tyfus, tering
  • Met woorden als: Kut, klote, shit
  • Ik scheld dan met fuck of een variant
  • Ik scheld in een andere taal dan Nederlands of Engels
  • Ik scheld met Godverdomme
  • Ik scheld dan met kanker
  • Ik scheld met iets heel anders, en dat ga ik even vertellen!
  • Ik scheld met variaties op de reguliere scheldwoorden, bijvoorbeeld: Chips, verdikkie, gossiemijne etc

0 stemmers

Het eerste woord van mijn derde kind was een variate op ‘kut’ en dit hoort eigenlijk in het biechttopic :sob:

35 likes

Ik moet hier echt vreselijk om lachen :joy:

Nou ben ik benieuwd wat een variatie op kut is?

Hij kon de K niet direct goed uitspreken dus wij wisten dat 'ie kut na-aapte maar het klonk gelukkig net ff anders :grimacing:

Haha oh dan is het vast UT!

Waarom geen meerkeuze bij de laatste vraag? Ik scheld met vanalles :sweat_smile:

29 likes

Precies dit dus! Haha

Ik zeg eigenlijk het snelst AUUUW GODVERDOMME als ik me pijn doe. Helaas schijn ik echt vaak godver/godverdomme te zeggen want mn date zei “You always say kodvur”. Nu zegt hij het altijd na als ik godver zeg. Hij zegt dan enthousiast “Kodvur kodvur! :smile:

:no_mouth:

31 likes

Kan je me uitleggen wat je er ongepast aan vindt? Oprechte vraag. Het ging mij erom dat je ook een hete-vrouwentopic hebt.