Stel je persoonlijke vraag #12


Dit! Surprise maken, schoen zetten (mijn kind dan, ik niet!), werkdingen, extra uitjes zoals zaterdag Zapp Sinterklaasfeest, 5/12 plannen, kind heeft nog een dans voorstelling en 30/11 generale… enzovoort.

Merk jij dat ook? Meer afspraken, deadlines of geregel in november en december?

  • Nee, daar merk ik niks van
  • Ja, nu je het zegt :thinking:
  • Ja, elk jaar weer dat gedoe
  • Anders, nl

0 stemmers

En hoe voelt dat voor jou?

  • Ik merk er sowieso niks van dus :v:t3:
  • No stress, gewoon goed plannen
  • Beetje stress, maar het is ook leuk
  • Heel veel stress, buikpijn, help
  • Alleen maar leuk toch! Genieten!
  • Anders, want je bent iets vergeten:

0 stemmers

Als ik nu naar mijn agenda tot het einde van het jaar kijk is ieder weekend volgepland met uitjes, etentjes, feestjes. Had het niet zo door, maar nu krijg ik er dus wel stress van haha.

2 likes

Haha oh sorry!! Niet mijn bedoeling natuurlijk.
Ja nou kunnen we in ieder geval wél bewust rode kruizen zetten in de agenda op vrije dagen zonder ons schuldig te voelen. :muscle:t3::muscle:t3:

Mijn agenda is helemaal leeg de komende 1,5 maand.
Ik plan sowieso nooit veel & vooruit, maar ik merk dus niks van drukte.

2 likes

Haha nee! Was er vanzelf wel achter gekomen :sweat_smile:

1 like

Welke drukte? :woman_shrugging:t2:

1 like

Lekker! Kan misschien komen omdat ik én in het onderwijs zit én een kind heb, en dan die feestdagen met alles erop en eraan, dat het dan extra zo voelt. Maar top als je daar dus geen last van hebt!

2 likes

Ja dat heb ik allemaal niet haha. Mijn meest stressvolle moment tot het einde van het jaar is denk ik waar ik oud & nieuw ga vieren. :rofl:

1 like

:raised_hands:t3: RUSTIG AAN HE, HOUD VOL!! Haha nee dat komt dan zeker goed!

1 like

Normaal niet, maar omdat we al een maand aan het klussen zijn en de feestdagen er aan komen krijg ik ook echt stress haha!

1 like

Ik dacht dat het dit jaar wel mee zou vallen want een paar dingen die normaal voor veel drukte zorgen heb ik dit jaar niet (ik ga niet naar familie in het buitenland voor kerst en heb geen onderwijs, wat normaal ook helemaal losgaat nu), maar er zijn stiekem dan toch wat dingen voor in de plaats gekomen :sob:. Ik begeleid toch nog maar een paar scripties, er zijn een paar uitzonderlijke familiefeesten, had al allemaal kaartjes voor voorstellingen, er zijn meer borrels dan normaal etc. en nu denk ik Jezus man had ff in je agenda gekeken voor je overal ja tegen zei.

1 like

Er zaten toch 2 donkere mannen in de poll?

1 like

Ja ik ben het wel met je eens. Ik zou het ook wel een beetje gek vinden als er speciaal een poll komt voor aziatische mannen of latino’s ofzo.

1 like

Anoniem: zit er een erfelijke vorm van kanker in jouw familie? (die jij dus ook kunt krijgen bedoel ik, ik heb het niet over een aangetrouwde oom ofzo)

  • Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Zo ja, laat jij een erfelijkheidsonderzoek doen?

  • Ja, heb ik gedaan
  • Ja, ga ik doen
  • Nee, wil ik niet weten
  • Nee, om een andere reden

0 stemmers

Ik heb met november altijd een beetje het idee dat mensen veel werk en vrienden dingen plannen, want in december geen tijd, want feestdagen is familie.
Ik had op de laatste anders gestemd, want zeg toch het meeste af :rofl:

1 like

Mijn moeder heeft een erfelijkheidsonderzoek laten doen en haar kanker is niet erfelijk, dus ik hoef niet. Anders zou ik 10000% zeker wel een afspraak maken voor een onderzoek

1 like

Ja ik snap wel wat je bedoelt. Het was meer dat @Maestoso zei hey ik wil meer donkere mannen wat ik idd opvatte als: ik val (meer) op donkere mannen (dan niet donkere mannen). En toen dacht ik ik heb ook alleen maar (random) mensen uit het hete-mannentopic gepakt en er is ook een hete-vrouwentopic. Dat was meer mijn gedachtegang dan laat ik eens lekker inclusive doen. Maar ik vind het fijn dat jij en @kali dit hebben genoemd, want, hoewel ik het nog lastig vind om te bedenken wat ik precies anders had moeten doen, kan ik het wel meenemen.

2 likes

Anders, ik kan het me namelijk totaal niet herinneren hoe ik erachter gekomen ben😂

23 likes

Ik kwam er heel langzaam achter, eerst had ik wel door dat het toch gek was dat er altijd wortels in de koelkast waren terwijl we deze aan Amerigo hadden gegeven. Daarna vond ik mijn verlanglijstje in de handtas van mijn moeder en toen werd dit alles nog eens bevestigd in de klas.
Ik vond het aan de ene kant een enorme openbaring maar aan de andere kant ook zo logisch.
Kom op zeg een paard op het dak!?! En ik vind het eigenlijk in die zin wel een hele mooie traditie, hoe je als kind nog zo in iets kan geloven. Ik zou dat verhaal dan ook wel graag willen doorgeven aan mijn kinderen. Mijn zusje, veel kleiner dan ik geloofde overigens nooit in Sinterklaas. Maar deed altijd lekker schijnheilig zodat de cadeautjes tenminste bleven komen.

1 like

Ik had gezien dat de ‘kerstman’ een verklede vrouw met een baard was. Toen vroeg ik aan mijn moeder of dat klopte en of de kerstman wel echt bestond. Ik was een jaar of 7 en ik kreeg eerlijk antwoord. Daarna vroeg ik meteen door over sinterklaas. En als laatste over de paashaas… :crazy_face: (met die paashaas was ik niet eens bewust opgevoed. Ik was daar zelf blijkbaar ooit stellig mee aan komen zetten omdat ik iemand in een hazenpak ergens had gespot, haha).

2 likes