Stel je persoonlijke vraag #12

Ik maak hier alleen gebruik van als ik een mega crush op iemand heb, om te stalken :’) dus ik ben blij dat het verdwijnt, scheelt me veel tijd

3 likes

Echt zo onnodig, ook over zuid? On Rotterdams om je eigen stad zo af te kraken.

11 likes

Nee hoor, ik vind t prima wat ze allemaal afspreken, als ik er maar niet hoef te wonen. Laat iedereen maar lekker naar Zuid gaan, die spreiding is alleen maar goed voor de stad en voor Zuid.

Hoe kraak ik in dat bericht Rotterdam af? Maar ik vind Zuid oprecht geen fijne plek en ja dit is heel algemeen en veel te veel over een kam en ja er zijn ook fijne straten en plekken en wijken en leuke cafeetjes en lieve boetiekjes maar ik vind het er niet prettig om te wonen als vrouw alleen. Ik kan er niks aan doen.

Vind ik ook. Die man van Victoria’s secret wilde aanvankelijk alleen maar modellen in zijn show die aan zijn eigen ideaal van vrouwelijkheid voldeden. Absoluut geen trans vrouwen of zwaardere vrouwen, want dat zou ‘de fantasie verpesten’. Daar is behoorlijke backlash op gekomen en t merk ging niet zo lekker meer en nu opeens een plussize model en @Banananana ik hoorde van m’n zusje ook carmen Carrera (trans vrouw) en er is niks oprechts aan imo. Ze zijn alleen gezwicht omdat het niet anders kon. Wat wel wat positiefs zegt over veranderingen in de maatschappij denk ik, maar niet over VS zelf.

8 likes

Nou behalve het centrum lijk je niks goed te vinden qua wijken in Rotterdam. Terwijl Rotterdam toch echt meer is dan het centrum.

6 likes

Ik heb ‘t over onder de Maas alleen, er ligt flink wat boven!

Zoals hoek

Ik kraak dat toch nergens af? Ik vind het alleen bizar dat iets wat zo ver is onder Rotterdam valt. Lijkt me best wel chill om daar te wonen eigenlijk.

Ik vind dat je voor dit gedrag verplicht moet verhuizen naar Vlieland

52 likes

Lijkt me ook wel chill :joy:

Moeilijk. Ik zou eerst zonder meer voor het huis in de stad gaan, maar ik heb nu een appartement midden in dé winkel/uitgaansstraat in een niet heel grote stad en ik word met momenten gestoord ervan dat er ALTIJD geluid om me heen is. Deze zomer ben ik zelfs voor twee dagen naar m’n ouders gevlucht omdat ik er volkomen overprikkeld door raakte (zat ook niet lekker in m’n vel). Normaal trek ik het wel, maar m’n appartement is niet de hemel die ik me voorgesteld had. Ben best tevreden maar zou dit met de ervaring van nu waarschijnlijk niet meer kiezen.
Maar hutje op de hei is ook zo extreem meteen.

Nanjalove?

2 likes

Ja dat heb ik inderdaad ook gemerkt. Het is vooral dat het nooit stopt. Toen ik gewoon wel eens inmijn straat kwam voor bijvoorbeeld uitgaan had ik nooit gedacht dat het constant doorgaat (rustigste is tussen 6 en 7, daarvoor uitgaansvolk en daarna weer bevoorrading van winkels, kerkklokken, winkelend publiek, er is altijd wat. Niet gerealiseerd en ook nietdat het zoveel impact kan hebben. Dat je je opgesloten voelt omdat je niet gewoon even in rust kan zitten of liggen. Ik vind het inderdaad ook vrij heftig en het neemt ook toe. Geluid is inderdaad ook stress. Heb er nog niet zoveel last van gelukkig dat ik er fysiek last van krijg gelukkig. Dat kaakklemmen is inderdaad wel een serieuze uiting van stress. Is je vriend niet over te halen als ie ziet hoeveel last je ervan hebt?

Dan ook even een Limburg variant.

Zou jij in Limburg willen wonen?

• Joa natuurlijk
  • Nea, estebleef neet

0 stemmers

Nandalove toch?

2 likes

Jaaa

Ja het verschilt ook zo erg per persoon wat de ervaringen zijn. Ik ben in Zuid nu nog nooit lastig gevallen en in Noord en West gebeurde het dagelijks.

3 likes

Wat is je schoenmaat?

• Kleiner dan 35
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43