Stel je persoonlijke vraag #12

Ik wilde er dolgraag wonen toen ik 18 was, heb er sindsdien gewoond en nu kan ik met 31 jaar niet wachten om er ooit weg te gaan.

2 likes

Ik vond Amsterdam altijd vre se lijk, ik noemde mezelf Amsterbang, ik haatte het echt tot in mn bloedvaten. Maar deze zomer heb ik er dankzij @death_by_sexy een maand gewoond en ik vond het echt fantastisch. Zoveel te doen, alles binnen handbereik. Ik zou daar wel denk ik heel veel geld kwijt zijn aan biologische boodschappen en uber :joy:

5 likes

Ik studeer er. En zou er zeker willen wonen (maar dat is onmogelijk) maar dan wel iets buiten het centrum. Ik woon nu al m’n hele leven in een dorp er vlakbij, wat ik ook heerlijk vind. 30 minuutjes met de bus en ik sta in het centrum, maar toch woon ik heel rustig in een dorp. Best of both worlds.

Rotterdam zou ik echt noooooit willen wonen, lijkt me 10x niks.

1 like

Ik stem overal ja :joy: ik zou echt overal gelukkig en tevreden kunnen zijn

13 likes

Ooit verhuis ik vanuit mijn kleine appartement in Amsterdam naar een groot huis op het platteland en dan geef ik een enorm feest voor het hele forum.

26 likes

Ik woon al jaren in Rotterdam en ā€˜t is echt mun stadjuh, vind het er heerlijk, eerlijk

18 likes

Om mn crush te stalken! Balen dit

Lol Rotterdamse prijzen lopen de spuigaten uit. 4 ton voor een appartement van 80m2 met een balkonnetje is heel normaal, no joke. Tenminste, als je boven de Maas wilt wonen (ja dat wil je).

4 likes

Wil je samen met je ouders wonen? Klopt je kan t wel op Zuid relatief goedkoop kopen, maar op sommige plekken wil je echt niet wonen hoor. Dat is gewoon niet cool qua harassment etc. Niet alles op Zuid natuurlijk, maar ik vind het nergens echt fijn voorbij de Maas, behalve Noordereiland wat technisch gezien in de Maas is en niet voorbij.

Vlakbij is ook relatief, maar ik vind 20m fietsen niet dichtbij het centrum eigenlijk. In een Nederlandse stad dan, wij zijn zo verwend met de afstanden.

Maar zeker met je eens dat je nu ff 5-10 jaar moet doorbijten en dan is t ongetwijfeld veel meer geld waard enzo. Vraag of je daar zin in hebt.

Sorry schat maar dit is echt geen Rotterdam ook al denken jullie van wel.

4 likes

Haha ja maar kom op Hoek van Holland is ook Rotterdam HOE DAN. IJsselmonde binnen de ring vind ik dan wel weer anders. Maarja wat boeit mijn mening, ga jij lekker een half uur trammetje. Haha sorry ik houd ook niet op hešŸ˜‚ Ik woon hartje hartje hartje centrum dus ik vind alles voorbij de westersingel of de coolsingel ver joh

1 like

Zuid is echt prima om te wonen. Je hebt in elke wijk in Rotterdam wel gedoe.

2 likes

Ik maak hier alleen gebruik van als ik een mega crush op iemand heb, om te stalken :’) dus ik ben blij dat het verdwijnt, scheelt me veel tijd

3 likes

Echt zo onnodig, ook over zuid? On Rotterdams om je eigen stad zo af te kraken.

11 likes

Nee hoor, ik vind t prima wat ze allemaal afspreken, als ik er maar niet hoef te wonen. Laat iedereen maar lekker naar Zuid gaan, die spreiding is alleen maar goed voor de stad en voor Zuid.

Hoe kraak ik in dat bericht Rotterdam af? Maar ik vind Zuid oprecht geen fijne plek en ja dit is heel algemeen en veel te veel over een kam en ja er zijn ook fijne straten en plekken en wijken en leuke cafeetjes en lieve boetiekjes maar ik vind het er niet prettig om te wonen als vrouw alleen. Ik kan er niks aan doen.

Vind ik ook. Die man van Victoria’s secret wilde aanvankelijk alleen maar modellen in zijn show die aan zijn eigen ideaal van vrouwelijkheid voldeden. Absoluut geen trans vrouwen of zwaardere vrouwen, want dat zou ā€˜de fantasie verpesten’. Daar is behoorlijke backlash op gekomen en t merk ging niet zo lekker meer en nu opeens een plussize model en @Banananana ik hoorde van m’n zusje ook carmen Carrera (trans vrouw) en er is niks oprechts aan imo. Ze zijn alleen gezwicht omdat het niet anders kon. Wat wel wat positiefs zegt over veranderingen in de maatschappij denk ik, maar niet over VS zelf.

8 likes

Nou behalve het centrum lijk je niks goed te vinden qua wijken in Rotterdam. Terwijl Rotterdam toch echt meer is dan het centrum.

6 likes

Ik heb ā€˜t over onder de Maas alleen, er ligt flink wat boven!

Zoals hoek