Ik kraak dat toch nergens af? Ik vind het alleen bizar dat iets wat zo ver is onder Rotterdam valt. Lijkt me best wel chill om daar te wonen eigenlijk.
Ik vind dat je voor dit gedrag verplicht moet verhuizen naar Vlieland
Lijkt me ook wel chill
Moeilijk. Ik zou eerst zonder meer voor het huis in de stad gaan, maar ik heb nu een appartement midden in dé winkel/uitgaansstraat in een niet heel grote stad en ik word met momenten gestoord ervan dat er ALTIJD geluid om me heen is. Deze zomer ben ik zelfs voor twee dagen naar m’n ouders gevlucht omdat ik er volkomen overprikkeld door raakte (zat ook niet lekker in m’n vel). Normaal trek ik het wel, maar m’n appartement is niet de hemel die ik me voorgesteld had. Ben best tevreden maar zou dit met de ervaring van nu waarschijnlijk niet meer kiezen.
Maar hutje op de hei is ook zo extreem meteen.
Nanjalove?
Ja dat heb ik inderdaad ook gemerkt. Het is vooral dat het nooit stopt. Toen ik gewoon wel eens inmijn straat kwam voor bijvoorbeeld uitgaan had ik nooit gedacht dat het constant doorgaat (rustigste is tussen 6 en 7, daarvoor uitgaansvolk en daarna weer bevoorrading van winkels, kerkklokken, winkelend publiek, er is altijd wat. Niet gerealiseerd en ook nietdat het zoveel impact kan hebben. Dat je je opgesloten voelt omdat je niet gewoon even in rust kan zitten of liggen. Ik vind het inderdaad ook vrij heftig en het neemt ook toe. Geluid is inderdaad ook stress. Heb er nog niet zoveel last van gelukkig dat ik er fysiek last van krijg gelukkig. Dat kaakklemmen is inderdaad wel een serieuze uiting van stress. Is je vriend niet over te halen als ie ziet hoeveel last je ervan hebt?
Dan ook even een Limburg variant.
Zou jij in Limburg willen wonen?
- Joa natuurlijk
- Nea, estebleef neet
0 stemmers
Nandalove toch?
Jaaa
Ja het verschilt ook zo erg per persoon wat de ervaringen zijn. Ik ben in Zuid nu nog nooit lastig gevallen en in Noord en West gebeurde het dagelijks.
Wat is je schoenmaat?
- Kleiner dan 35
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- Groter dan 43
0 stemmers
Was 37 na zwangerschap 38
Doei opgebouwde schoenencollectie
Nohh ik wist helemaal niet dat dat een ding was, wat stom! Had je veel schoenen?
(Ik denk niet dat ik ooit in mijn leven zwanger ga zijn, maar een maat omhoog gaan wil ik echt niet. Ik wil inderdaad mijn geliefde schoenencollectie gewoon houden, maar dan zou ik ook nog eens maat 43 krijgen en dat is echt een drama om leuke schoenen voor te vinden.)
Is dit de Rotterdamse versie van ‘alles buiten de Ring is geen Amsterdam’?
Wist jij dat dit de gemeentegrenzen zijn van Rotterdam?
- Ja, dit wist ik
- Nee, dit is kleiner dan ik dacht
- Nee, dit is groter dan ik dacht
0 stemmers
Was niet als directe reactie op jou bedoeld @Sax meer op de discussie in t algemeen.
Ja, tuurlijk. Ik vond het veel en veel te druk, met gigantisch veel toeristen overal. Zo gauw ik door het centrum moest (en ik woonde in Noord, dus moest altijd overal heen door het centrum), schoot mijn frustratielevel zo omhoog dat ik er gewoon ontzettend chagrijnig van werd. Ik woon nu in een kleinere stad en ik vind dit echt heerlijk. Ik kan nog steeds gefrustreerd worden van de zaterdagmarkt om twee uur 's middags (dus ik ga in de ochtend), maar dat is maar een dag(deel) per week en niet AL-TIJD.
Oh huh maar hebben we het nou over de gemeente of de stad? Vind ik wel nogal een verschil. Als iemand zegt ik woon in Rotterdam denk ik aan de stad, niet de gemeente. Als je in Nieuwerkerk a/d IJssel woont zeg je toch niet dat je in Rotterdam woont?
De gemeente! Haar vraag is ook of je wist dat dit de gemeentegrenzen zijn haha.
Ja in deze poll snap ik, maar ik doelde nu op de hele discussie hiervoor. Ik dacht dat die over de stad ging namelijk. Niet duidelijk verwoord.
Maar Nieuwerkerk aan den IJssel ligt sowieso ook niet in gemeente Rotterdam, maar gemeente Zuidplas.