Stel je persoonlijke vraag #12

Oh echt? Dan ga ik even opnieuw stemmen

1 like

wat vind je het lekkerst?

• Oliebol
  • Oliebol met krenten (= dus geen oliebol maar krentenbol maar dat heeft een dubbele betekenis)

0 stemmers

Zeg jij ooit ‘zeuven’ irl (niet aan de telefoon) als je 7 bedoelt?

• Nee, want zo spreek je dat niet uit.
  • Ja, het spijt me en ik zal ophouden

0 stemmers

Zeg jij pĂșĂșzel wanneer je een puzzel bedoelt?

• Nee, ik kan gewoon lezen en spreek het woord uit zoals het hoort.
  • Ja, het spijt me en ik zal ophouden

0 stemmers

2 likes

oja goeie haha
wat je het lekkerste vindt

1 like

Ahem. Mijn titel.

11 likes

De kans is vrij klein dat ik ‘puzzel’ er in hou, puuzel klinkt (voor mij dan) veel beter. :upside_down_face:

7 likes

Linkerhand, linkeroor, ik ben ook links.

2 likes

Ja puuuzel en het spijt me niet.

6 likes

Berliner Bol!!!

1 like

Ik koop bijna alles bij ms mode

1 like

Dit is best geniaal eigenlijk! BRB, ben dit snel even deze naam aan het registreren voor mijn nieuwe winkel :sweat_smile:

2 likes

H&M en costes qua ketens. Qua ‘duurdere’ merken Levi’s voor jeans

1 like

Ik kan me er nog zo weinig van herinneren terwijl ik geen druppel op had. :joy: Weet nog wel dat ik het zo irritant vond dat mijn vriendje (en dus date) niet van dezelfde school was waardoor hij niemand kende en ik hem de hele avond moest entertainen. Daar hebben we nog mega ruzie om gehad toen we terug naar huis liepen. Had ook echt een lelijke jurk en de kapper had mijn haar opgestoken en ook mijn make-up gedaan, mijn make-up was echt zo lelijk en maakte me meteen 20 jaar ouder.

4 likes

Ik heb 1x in de 2 weken een vrije dag van werk. Welke dag zouden jullie kiezen? Maandag en vrijdag zijn helaas geen optie.

• Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag

0 stemmers

Beste poll ooit dit :joy::ok_hand:t2:

1 like

Oh iedereen voor woensdag! Ik denk aan donderdag: dan hoef je nog maar een dagje na woensdag en woensdag is het rustig op kantoor en donderdag druk (en ook in de trein rustiger op woensdag/drukker op donderdag), en ik ontwijk de drukte denk ik het liefst (en flexplekken dus meer kans op een werkplek).

Edit: maar om me heen zeggen mensen ook woensdag. Waarom?

1 like

Ik heb nu de woensdag vrij, en vind de week zo lekker verdeeld. 2 dagen werk, dag vrij, 2 dagen werk en dan alweer weekend.
Maar hiervoor had ik de donderdag vrij, en dat vond ik eigenlijk ook wel heel fijn vooral omdat je dan nog maar 1 dag hoeft te werken daarna inderdaad.

1 like

Haha ja was benieuwd wat jullie zouden kiezen en waarom!

1 like

Ik ben donderdag vrij en vind t top. 3 dagen werken, dag vrij en dan vrijdag nog ff 1 dagje.

1 like

Ok misschien was de poll dan toch een bevestiging van mijn keuze :’)
Vrijdag leek me echt het meest ideaal, makkelijk met weekendjes weg. Maar die ga ik toch bijna nooit dus maakt ook niet zoveel uit :’)