Stel je persoonlijke vraag #12

Precies 38.5

Wat moet ik kiezen ‘t zweet breekt me uit

1 like

Ik zou zeggen 39! Want 38 past dan eigenlijk net niet. Altijd naar boven afronden met schoenen.

3 likes

Ik zou vooraf vragen waar gast de voorkeur aan geeft, waarschijnlijk zelfs met een poll…

3 likes

Half uurtje, zonde als je eten verpietert als hij toch iets later is. Evt. vast een broodje / olijven / nootjes op tafel zetten voor de erge trek.

5 likes

Bedankt voor deze poll, hier word ik weer eens goed geconfronteerd met mijn wansmaak :sweat_smile:
Frikandellen tv is mijn favo categorie en flodder nog steeds mijn lievelingsserie

7 likes

Mis jij ook Wie trouwt mijn zoon? in het rijtje frikandellenseries?

12 likes

Wansmaak is mijn favoriete genre :heart:

14 likes

Is officieel sour beer!

Volgens mij heb ik thuis nog een biertje met tiramisu smaak liggen! Ik had gisteren een chocolade porter en die was zo lekker :drooling_face:

2 likes

Je mag niet exposen, maar als iemand cuver reageert moet het wel Jort Kelder zijn

22 likes

Het meest in de buurt komt bij mij denk ik nog kavver.

@Evenveel of Matthijs van Nieuwkerk!

8 likes

Kavver!

13 likes

Ligt er heel erg aan, soms komen vrienden pas om 20:00 en ga je samen boodschappen doen en koken, soms zorg ik dat het eten direct klaar. Dus beetje wat je afspreekt en hoe lang de persoon blijft.
Mijn voorkeur gaat uit naar dat je even wat drinkt/iets kleins eet in de keuken en dan na 20 min gaat eten.

1 like

Die zegt ook altijd ‘olumpisch’ :grimacing:

4 likes

Haha ja mijne dus ook. Qua muziek ook trouwens haha! @Briseis dat keek ik dus nooit, dus dat mis ik niet. Maar als het nu weer op tv zou komen dan zou ik het wel gaan kijken denk ik.

1 like

Oh echt? Dan ga ik even opnieuw stemmen

1 like

wat vind je het lekkerst?

• Oliebol
  • Oliebol met krenten (= dus geen oliebol maar krentenbol maar dat heeft een dubbele betekenis)

0 stemmers

Zeg jij ooit ‘zeuven’ irl (niet aan de telefoon) als je 7 bedoelt?

• Nee, want zo spreek je dat niet uit.
  • Ja, het spijt me en ik zal ophouden

0 stemmers

Zeg jij púúzel wanneer je een puzzel bedoelt?

• Nee, ik kan gewoon lezen en spreek het woord uit zoals het hoort.
  • Ja, het spijt me en ik zal ophouden

0 stemmers

2 likes

oja goeie haha
wat je het lekkerste vindt

1 like

Ahem. Mijn titel.

11 likes