Stel je persoonlijke vraag #12

De kans is vrij klein dat ik ‘puzzel’ er in hou, puuzel klinkt (voor mij dan) veel beter. :upside_down_face:

7 likes

Linkerhand, linkeroor, ik ben ook links.

2 likes

Ja puuuzel en het spijt me niet.

6 likes

Berliner Bol!!!

1 like

Ik koop bijna alles bij ms mode

1 like

Dit is best geniaal eigenlijk! BRB, ben dit snel even deze naam aan het registreren voor mijn nieuwe winkel :sweat_smile:

2 likes

H&M en costes qua ketens. Qua ‘duurdere’ merken Levi’s voor jeans

1 like

Ik kan me er nog zo weinig van herinneren terwijl ik geen druppel op had. :joy: Weet nog wel dat ik het zo irritant vond dat mijn vriendje (en dus date) niet van dezelfde school was waardoor hij niemand kende en ik hem de hele avond moest entertainen. Daar hebben we nog mega ruzie om gehad toen we terug naar huis liepen. Had ook echt een lelijke jurk en de kapper had mijn haar opgestoken en ook mijn make-up gedaan, mijn make-up was echt zo lelijk en maakte me meteen 20 jaar ouder.

4 likes

Wij hadden jaarlijks kerstgala op school en het was altijd helemaal naar uitleven en jurk shoppen en kapsels bespreken en van te voren tutten met vriendinnen. En vervolgens was het een super basic avond met fanta en cola, Mariah Carey 3x/uur, irritaties om afzakkende panty, koud want was in de winter en je liep in een gala jurk, leraren die bijdehand tegen je zaten te doen, paar uurtjes chillen bij de kluisjes om vervolgens een uur tevoren af te talmen want het is saai.

En dan natuurlijk de horror van de foto’s die verschenen nadien waar je er allemaal lelijk op stond.
Nu zie ik ook wel eens die foto’s met m’n dikke zwarte oogpotlood zonder mascara look en gala jurken die net de plank misslaan en het is altijd lekker cringen.

9 likes

Ik heb 1x in de 2 weken een vrije dag van werk. Welke dag zouden jullie kiezen? Maandag en vrijdag zijn helaas geen optie.

• Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag

0 stemmers

Beste poll ooit dit :joy::ok_hand:t2:

1 like

Oh iedereen voor woensdag! Ik denk aan donderdag: dan hoef je nog maar een dagje na woensdag en woensdag is het rustig op kantoor en donderdag druk (en ook in de trein rustiger op woensdag/drukker op donderdag), en ik ontwijk de drukte denk ik het liefst (en flexplekken dus meer kans op een werkplek).

Edit: maar om me heen zeggen mensen ook woensdag. Waarom?

1 like

Ik heb nu de woensdag vrij, en vind de week zo lekker verdeeld. 2 dagen werk, dag vrij, 2 dagen werk en dan alweer weekend.
Maar hiervoor had ik de donderdag vrij, en dat vond ik eigenlijk ook wel heel fijn vooral omdat je dan nog maar 1 dag hoeft te werken daarna inderdaad.

1 like

Haha ja was benieuwd wat jullie zouden kiezen en waarom!

1 like

Ik ben donderdag vrij en vind t top. 3 dagen werken, dag vrij en dan vrijdag nog ff 1 dagje.

1 like

Ok misschien was de poll dan toch een bevestiging van mijn keuze :’)
Vrijdag leek me echt het meest ideaal, makkelijk met weekendjes weg. Maar die ga ik toch bijna nooit dus maakt ook niet zoveel uit :’)

Dinsdag lijkt me eigenlijk ook wel wat hoor. Maandag een dagje werken, dan weer een dag vrij. En dan een werkweek van drie dagen.

2 likes

Zo’n luxe vind ik dat! Meteen aanschuiven. Ik heb altijd honger dus prima! Dit mis ik echt aan thuiswonen en heb ik echt te weinig gewaardeerd en mijn dank voor uitgesproken vroeger :’)
Maar doe het meestal zelf van dat het bijna/half af is. Omdat mensen nog al eens vertraagd zijn en het anders aanbrandt of koud wordt. Niet omdat het anders gehaast staat.

1 like

Ik had altijd dinsdag vrij en vond dat superchill. Dan heb je na het weekend 1 dag en kan je daar weer een dag van bijkomen en dan hoef je nog maar 3 dagen tot het weekend. Kwam wel bij dat bij ons de maandag superdruk was en de andere dagen veel minder, dus na die maandag wilde ik ook wel chillen

2 likes

Oja wel goede, bij ons is de maandag ook het drukst (opgestapeld werk van het weekend), maar hmmm.

1 like