Heb jij thuis zo’n stamPpot stamper?
- ja
- nee
0 stemmers
Lijkt of vindt je het therapeutisch om het eten lekker te stampen?
- ja
- nee
0 stemmers
- Stampertje het konijn
- Gestampte muisjes
0 stemmers
Heb jij thuis zo’n stamPpot stamper?
0 stemmers
Lijkt of vindt je het therapeutisch om het eten lekker te stampen?
0 stemmers
0 stemmers
Mee eens, alhoewel ik het wel aandachttrekkerij vind. Als in, dat is het hele idee toch? Dat er meer aandacht komt, dus dat willen ze juist trekken toch? Googlen levert ook “gedrag dat erop gericht is aandacht te krijgen” maar het heeft zo’n negatieve bijklank… Is aandachtvragerij een (beter) woord, want terecht want het verdient aandacht?
Semantiek word nog eens mn dood 
Ik weet niet of ik mezelf echt hersteld zou noemen, maar het is wel acceptabel ofzo nu.
Kijk jij of heb jij gekeken naar de serie Victoria?
0 stemmers
Staat op NPO start 
Ik denk dat voor dit ‘bewustzijn creëeren’ misschien een betere term is. Aandachttrekkerij heeft inderdaad een nogal negatieve connotatie en wordt naar mijn idee vooral gebruikt wanneer het vragen van die aandacht niet terecht/nodig is zoals jij ook al zegt, en dat is in dit geval wel anders natuurlijk
Ik heb alle seizoenen verslonden.
Vind Jenna Coleman ook zo leuk!
Dan vind je Outlander waarschijnlijk ook mooi? Een aanrader voor als je die nog niet gezien hebt.
Over de muziek van Shakira:
0 stemmers
Shakira is een godin en wie het daarmee oneens is, heeft het gewoon fout.
Je bent zelf fout
Over guilty pleasures gesproken. Spotify heeft mij door. Ik kreeg zojuist als aanrader: This is: Samson en Gert.
Dus nu zit ik de Samsonrock maar weer te luisteren.
Verf jij dan ook je schaamhaar? #caricemomentje Of scheer je er meteen een hakenkruis is?
Touché
In dezelfde categorie:
0 stemmers
0 stemmers
Mijn soort sterft uit
0 stemmers