Date jij ook met andere mensen dan met wie je potentieel een relatie wil/het bed wil delen/zoenen dan? Met vrienden afspreken bijvoorbeeld noem ik niet op date gaan, of jij wel?
Heb hier pas zo hard om gelachen. Mān date scrollde door mān afspeellijsten (vind ik altijd wel leuk maar ook persoonlijk om antwoord te geven op je vraag) en heb er eentje die meditatie/mindfull heet. Daar had ik een bodyscan ingezet. Zei hij zo āStaat deze bodyscan aan. Lig je lekker ontspannen te wezen, helemaal zen. En dan opeens dit. Luisterā. Komt een muziek uit die speaker. Had ik er per ongeluk allemaal dancehall liedjes achter gezet heeeel meditatie achtig hmm hmm
In het kader van world mental health day:
Heb je mentale problemen (gehad)?
- Nee
- Ja, inmiddels hersteld
- Ja, nog in behandeling / nog niet niet hersteld
0 stemmers
En voor mensen die liever anoniem willen blijven:
- Nee
- Ja, inmiddels hersteld
- Ja, nog in behandeling / nog niet hersteld
0 stemmers
Ben je hiervoor in behandeling (geweest)?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wat is je mening over World Mental Health Day?
- Goed
- Nuttig
- Nodig
- Onzin
- Aandachttrekkerij
- Iets anders, namelijk:
0 stemmers
Huh wat voor stamppot heb je gemaakt dat je er zilveruitjes en sambal door doet
Ik hou sowieso niet van die structuur, dus de smaak maakt me eigenlijk niks uit
Ik houd alleen van boerenkool met worst en spekjes #ektehollander
Ligt er heel erg aan welke. Andijvie is top maar hutspot laat ik liever staan
Ik vind alleen wortelstamp lekker, vind die structuur met boerenkool niet te pruimen.
Nou ja, hersteld⦠Ik noem mezelf nog steeds niet hersteld, maar stabiel.
Heb net boerenkool gegeten zo lekker, maar mijn favoriet is zuurkoolstamppot
Omg nu heb ik zin in hutspot, dat is echt mijn lievelings.
Ligt eraan of je het door elkaar hebt gestampt? Haha. Losse rode kool met gekookte aardappelen niet nee.
Ik ben echt 'blijādat niemand op onnodig/aandachttrekkerij heeft gestemd.
Ja ik ook. Had ze er bijgezet om zowel positieve als negatieve meningen erover te laten zien, maar ben opgelucht dat tot nu toe niemand dat vindt.
Ehm, ja ik vind het ook zelf een best kutte benaming, als ik iemand bijvoorbeeld een halfjaar niet meer heb gezien. En dan weer afspreken wordt dan wel eens een date genoemd (dit heeft ook btw met moedertaal te maken).
Bij kinderen kwam het woord playdate ook al voorbij toch.
Ja okƩ hahaha
Heb jij thuis zoān stamPpot stamper?
- ja
- nee
0 stemmers
Lijkt of vindt je het therapeutisch om het eten lekker te stampen?
- ja
- nee
0 stemmers
- Stampertje het konijn
- Gestampte muisjes
0 stemmers
Mee eens, alhoewel ik het wel aandachttrekkerij vind. Als in, dat is het hele idee toch? Dat er meer aandacht komt, dus dat willen ze juist trekken toch? Googlen levert ook āgedrag dat erop gericht is aandacht te krijgenā maar het heeft zoān negatieve bijklank⦠Is aandachtvragerij een (beter) woord, want terecht want het verdient aandacht?
Semantiek word nog eens mn dood
Ik weet niet of ik mezelf echt hersteld zou noemen, maar het is wel acceptabel ofzo nu.
Kijk jij of heb jij gekeken naar de serie Victoria?
- Ja, fantastisch
- Ja, meh
- Nee
0 stemmers