Gewoon stom maar dat staat er niet bij haha
Ja dat. Flauwe tekst, wannabe provocerend, wannabe hip, wannabe grappig. Maar ik vind Lubach sowieso kut.
Ik weet niet eens wat een volwaardig eetpatroon is? Dat is dan waarschijnlijk dat je alle voorgeschreven voedingswaarden binnenkrijgt ofzo? Ik probeer gewoon semi-gezond te eten, met genoeg groenten enzo en verder vind ik het wel best. Ik hou me hier niet mee bezig verder, met hoeveel ik van alles precies eet.
Volgens mij word je alleen maar para van je zo strikt vasthouden aan dat soort richtlijnen. Dat is precies wat het zijn: richtlijnen. Weet eerlijk gezegd ook niet of zoân poll maken en vergelijken met wat andere mensen doen daar heel erg bij helpt.
Ik weet niet echt hoe ik dit moet formuleren en hoop echt dat je het niet verkeerd opvat, maar zijn dit soort polls helpend voor jou? Ik zag eerder je posts in het psychische praattopic en vraag me af wat deze informatie met je doet. Je mag dit ook negeren, maar echt vergelijk je niet teveel met andere mensen wat betreft eetgewoontes.
Wat @Lemongrab zegt, vind lubach gewoon onuitstaanbaar met zn geripte daily show formats en ha ha wat is die man scherp zeg. Maar zegt niks over dit nummer dus!
Oeps @Bill niet @ mezelf!
- âik volg Twitterâ wat niet eens kan want Twitter is een app lul
Ik ben er nu over opgehyped en mn mening is: Arjan ga vooral lekker door met likes binnenharken met je gestolen formats!!!
Ah shit, ik heb je post niet gelezen in het praattopic, maar nu voel ik me echt een hork met mijn uitgebreide beschrijving. Shit, sorry.
ik moest opzoeken wat polemiek betekent.
Ik heb pantyâs die afzakken, dan draag ik er wel eens iets overheen. Die van het merk Oroblu zakken bij mij niet af, ook niet in de juiste maat! Ik draag de laatste jaren trouwens meestal stay-ups, van die kousen, dat vind ik veel makkelijker met naar de wc gaan en zo.
Helemaal als ze er dan commentaar op hebben, hou je mond gewoon.
o welke gebruik je?
Vervolgpoll: als zowel innerlijk als uiterlijk meewegen, wie zou je dan het liefste doen?
- Thierry Baudet
- Jesse Klaver
0 stemmers
Heb je op deze poll een ander antwoord gegeven dan op de alleen uiterlijk poll?
- Nee, ik zou dezelfde persoon doen
- Ja, als innerlijk meetelt doe ik liever de ander
0 stemmers
Dit is echt een hele nare poll. LICHTEN UIT. Ik zeg niet dat ze lelijk zijn maar ik vind ze anti aantrekkelijk om te zien. Veel te glad/burgerlijk/suf, niet geil.
Ik vind ze allebei niks voor mij qua uiterlijk
Oké speciaal voor jou, lekker ballen met:
- Mark Rutte
- Sybrand van Haarsma Buma
0 stemmers
Kijk dit is nou mijn poll
Zou het nu niet doen, maar meer omdat hij gewoon te beroemd is. Dat lijkt me zwaar vervelend.
Op date is een breed begrip. Ik denk dat jij @midheavenmoon dus sowieso het in romantische zin bedoelt? Denk wel dat je daar een leuke dag mee kan hebben met die vent.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er zĂł lang mee doe (ik draag weinig jurkjes) dat ik het niet precies weet, maar qua panty volgens mij deze:
https://www.oroblu.nl/online-shop/beenmode/pantys/mat/different-40.html
En van stay-ups had ik altijd Vanité, maar die zie ik er niet meer bij staan, deze lijken er het meest op:
https://www.oroblu.nl/online-shop/beenmode/stay-ups-en-jarretelkousen/bas-chic-up-15.html
In zwart en voor âhuidskleurigâ altijd de kleur Suntouch (ik heb een lichte huid en heel witte benen, met 15 denier in deze kleur valt het niet erg op dat ik een panty draag)