Stel je persoonlijke vraag #12

Boyzone en Westlife lijken ook echt heel veel op elkaar, zijn die door dezelfde persoon samen gebracht ofzo? Alsof ze daarop gecast zijn.

1 like

oké au

21 likes

Wel een lekkere genenpoel

1 like

Wow. Niet cool.

We hebben het hier over ICONEN. Niet zoals degene naar wie jij vernoemd bent, een tijdelijke fad.

19 likes

Ooh ja Louis Walsh!

6 likes

Haha wat voor iets heb je onder de leden als je last hebt van dit? :stuck_out_tongue:

1 like

Louis Walsh?! Haha wow als ik XF UK keek dacht ik ook altijd wie ben jij in godsnaam waarom zit jij erbij? Dit verklaart zoveel!

Maar Wikipedia verteld me dat Westlife op gericht door Ronan Keating, hij wilde gewoon een mini me band maken ofzo haha

Ik vond Boyzone echt ongelofelijk saai.

Geef me 5ive, Liberty X, blue, Westlife, O-town.

11 likes

Ik vond Scott van 5ive leuk. Met die kleine spikes op zn kop. Van de rest vd boybands op BSB na heb ik nooit veel meegekregen.

5 likes

De roodzwartharige shakira is wel de beste goddelijke gestalte. :heart_eyes:

4 likes

Laf alle boybands, hoe fouter hoe beter, maar Westlife is wel m’n favo.

Ik ben benieuwd over hoeveel jaar (boy)bands weer dit soort broeken dragen. Nu doet alleen Billie Eilish het. :upside_down_face:

4 likes

Ronan Keating ging samen met Louis een nieuwe boyband maken. Mark, Shane, en Kian van Westlife hadden al een band met 3 anderen. De moeder van Shane heeft Louis gestalkt over dat hij ze moest gaan managen. Louis dumpte de 3 knurften, zette een advertentie in de krant voor audities, cue Nicky en Brian, et voila! U heeft Westlife

Ps: Louis bracht ons ook Jedward

6 likes

Trouwens, Keith Duffy van Boyzone en Brian Mcfadden van Westlife hebben nu het duo Boyzlife waarmee ze liedjes van hun vroegere band zingen omdat hun solo carrières compleet gefaald zijn.

8 likes

Vind dat echt kansloos

1 like

hahahaha oh dit is zo pijnlijk

Wacht maar tot je zelf zo oud bent…

10 likes

giphy

Maar het antwoord op je vraag is: ja.

10 likes

Is het ook. En daarom is het zeer vermakelijk.