Ik krijg ze altijd na concerten. Hoef dus nooit zelf bloemen te halen.
In de lente iedere week. Nu niet.
Van die kleffe paardebloemen wat mijn zoontje heeft geplukt in de tuin
Aww dit doet me denken aan dat ik van een dronken zwerver op een parkeerplaats in duitsland een langs de weg geplukt bloemetje kreeg met wat grassprieten. Alleen ik was nog een kind dus vond het eng.
haha omg stuur me even de link plz (weet niet of ik nog kan inloggen maar ok)
Even over een ander forum (niet een heel trots moment dit).
Was jij actief op het Habbo Forum?
- Nee, ik speelde geen Habbo
- Nee, enkel het Hotel
- Ja
0 stemmers
Ik was zelf heel actief in 't Kletshoekje haha, ben heel benieuwd of iemand anders dat hier ook was
nee ik was vooral druk met gescamd worden bij stoelendans
Ik ben nog altijd verdrietig dat ik geband werd in Habbo, had net een hondje en toen was alles weg.
Ik was vooral druk met cool doen in de Box van Vinnie
Ik heb 5ive (met z’n 3e) in juni nog zien optreden. Wat een feestje
Wat wil het eigenlijk zeggen als je ze allemaal hebt? Heb ze op 3 na allemaal haha.
Ik hoop dat je dit niet verkeerd opvat, maar net als bij je andere poll van laatst heb ik hierbij een beetje gemengde gevoelens. Ik weet niet wat je precies wil met de info die uit zo’n poll komt, maar ik vraag me af hoe behulpzaam het is voor jou om dit soort dingen heel erg te gaan vergelijken met anderen. Ik neem er zelf geen aanstoot aan verder, maar ik hoop vooral dat je je dan niet naarder gaat voelen door de uitkomsten van zulke polls (en ook niet dat andere mensen erdoor getriggerd raken).
Oh dit was een reactie op je laatste post @Amphitrite maar die is nu weg. (Als je dat fijn vindt kan ik dit ook verwijderen.)
Wil best wel een wijntje met hem drinken. Zou zijn wijnkennis beter zijn dan die van Cynthia?
Ben je artiest?
Dat kapsel . Hij heeft trouwens al 4 kinderen he
Heb jij smeuïge (ik haat dit woord sorry) biechten die je nu niet post, maar wel zou posten als je volledig anoniem was hier?
- Ja
- Nee
- Ik heb die wel, maar ik post ze nu sowieso al
0 stemmers
Haha ik zat echt net te wijfelen of ik iets wilde biechten, maar ga het niet doen omdat het kut is als ik niet 100% anoniem ben en iemand die ik ken het leest. Toevallig dit