Zou niet weten wat er te biechten valt. Echt saai, want ik wil wel dat ik wat kan biechten
Was je ook BLACKxWHITE op kindertent forum??
Alleen in het weekend
Grapje, ja sort of? Denk ik? Ik ben klassiek musicus en dan krijg je na het concert vaak bloemen of wijn als een soort bedankje
Ik ben echt zo saai, ik leef op andermans biechten
Welk instrument?
Klarinet
Oh haha ik dacht dat de vraag was of ik actief op Habbo was. Ik was al verbaasd dat ik de enige was. Wist niet eens dat er ook een Habbo-forum bestond?
Ik was tijdens die hype echt totaal niet geïnteresseerd in boy/girlbands, en vind het nu ook zo saai als er zo’n nostalgie trip is
- Ik heb de hype rondom Spice Girls/BSB etc meegemaakt en was fan van een of meerdere boy/girlbands
- Ik heb de hype rondom Spice Girls/BSB etc meegemaakt en ik was geen fan
- Ik heb de hype rondom Spice Girls/BSB etc niet meegemaakt omdat ik bijv te jong ben of geen popmuziek mee kreeg
0 stemmers
Hahaha misschien wel
Ik was net iets te jong helaas. Zou anders echt een die-hard fan zijn geweest
Hoe zeggen jullie chips? (chips om te eten)
- Sjips
- Tjips
0 stemmers
En is het woord chips voor jou enkelvoud of meervoud? Mijn moeder zegt tjips en zegt dus ook: “Deze tjips zijn lekker”. Ik krijg daar echt een error van terwijl wat zij zegt wel correct is.
Ik zeg zelf: “Deze sjips is lekker.”
Ik zeg dat allebei denk ik? Hmm nee misschien meer zijn lekker
Ik denk dat het woord chips niet telbaar is? Net zoals chocola, dan zeg je ook alleen deze chocola is lekker, en als je het over meervoud hebt zeg je chocolaatjes/chocoladerepen. Alleen verwarrend dat er een s achter chips staat waardoor je geneigd bent te denken dat het meervoud is
Edit: ik bedenk me nu dat je eerder chipje(s) zegt dan chipsjes dus nu twijfel ik of het klopt wat ik zei
Ik vind XZIBIT echt geweldig, niet door zn nummers maar door “pleeeeaaase MTV pimp my ride!” Vond hem daar altijd grappig. Oh en ik hou van zn lage stem als ie praat.
Spice World was iconisch. Denk niet dat het overkomt als je die film nu nog gaat kijken maar het heeft toen echt enorme indruk op me gemaakt
Ja verwarrend toch? Maar idd ik denk wel dat wat jij zegt misschien toch zo is: dat het niet telbaar is of zo.
Mweh, mijn zusje zei gisteren al dat ze zich niet lekker voelde en zich vandaag ziek wilde gaan melden op haar stage. Heb haar gezegd dat ze dat dan maar moest doen. Dat heeft ze gedaan, maar ze is wel gaan sporten (omdat ze zegt ze niet meer kon annuleren) en ze wil vanavond wel naar een feest. Ik heb haar gezegd dat ik dat wel een beetje raar vind. Daar is ze nu boos over. Is het zo raar dat ik dat gezegd heb?
- Ja, heb je niks mee te maken
- Nee, je mag je best soms wat kritisch uitlaten
0 stemmers
Vind het heel vervelend want ze voelt zich bekritiseerd/aangevallen en dan wordt ze heel gemeen. Ze was echt ruzie aan het zoeken en ik heb dat terug gegeven aan haar en toen werd ze heel kwetsend. Heb haar maar even geblokkeerd om te voorkomen dat ik vol terugga op haar want ik heb helemaal geen zin in ruzie om zoiets stoms. Vind het wel naar.
Sorry nog eentje. Welke Spice Girl wilde jij het liefste zijn?
- Baby Spice
- Ginger Spice
- Sporty Spice
- Crazy Spice
- Posh Spice
- Deze hele groep boeide me niet ga weg
0 stemmers
Ja op zich een beetje gek van haar maar misschien voelt ze zich echt beter?
Ik zou t trouwens zelf nooit doen
Sluit ik me bij aan.
Ik ken iemand die als ze zich ziekmeldt wel overdag gaat fitnessen. Vind ik ook zo vreemd