Stel je persoonlijke vraag #12

Oja oeps hahaha, ja die ken ik. Qua zangtalent viel mij als kind echt niks geen verschil op. Maar volgens mij zong Victoria het slechtst.

OJAA ik ook omg
Ik was 8 ofzo😂

Die maar even toegevoegd hoe kon ik die vergeten. :open_mouth:

1 like

I was one of the boyzzzzzz op dat gebied. We wilden wel een numetalband beginnen. :upside_down_face:

In the end it doesn’t even matter and we tried so hardddddddd

6 likes

Ik deed ook met vriendinnen mee aan van die speciale kinderplaybackshows en wij hebben 3 keer gewonnen met de musical Annie, het liedje nadoen, en met de musical Fame, en met The sound of music. Onze moeders gingen dan ook speciaal onze outfit naaien haha. Dat ze ons fame hebben laten nadoen😮 de helft moest jongen spelen en de andere helft meisje met een grote tuttu rok aan. Ook echt zodat je in de lucht werd gelift en een hele choreografie.

4 likes

Op een camping in Zeeland??

Nee met buurmeisjes heb ik dat gedaan!
KUS was wel op een camping maar niet in Zeeland

Hadden jullie op de middelbare school ook een avond met een zangwedstrijd?

• Ja en ik heb meegedaan
  • Ja maar ik deed niet mee
  • Nee
  • Weet ik niet meer

0 stemmers

Dat was trouwens serieus heel leuk en heel mooi opgezet. Er kwamen ook ouders, opa’s oma’s etc. Volgens mij was het wel alleen voor de bovenbouw. En overal stonden dan hapjes en drankjes. En het zangkwaliteit was ook niet slecht.

Ehmm nee volgens mij heb ik daar nooit gezeten!

1 like

Smurfen samen met Irene Moors waren echt tha bomb. Beste cd ever

22 likes

wat zou jij op de FF bonte avond doen? Je moet iets doen.

Live een liedje zingen mag ook met je instrument zijn of daar alleen een riedeltje mee spelen*

• Playbacken met dansen
  • Live een liedje zingen
  • Alleen maar dansen
  • Een toneelstukje
  • Een sketch
  • De comediant uithangen
  • Kort quizmaster spelen
  • Voordracht van een gedicht
  • Een korte tedtalk geven van 5 minuten over iets heel bijzonders

0 stemmers

Kus gaat los, we maken er een feestje van het dak gaat erafffff, je kunt niet blijven zitten want Kus gaat los
Wat cool dat jij er beeeent gooi je handen in de lucht en doe maar mee want kus gaat losssss :man_dancing:t2::man_dancing:t2:

9 likes

Ik dacht al wtf de smurfen en irene moors? Maar die heb ik blijkaar gemist haha.

Ik was net te jong voor houseparty’s dus moest het met Smurfenhouse doen :joy:

3 likes

Maar was dat echt alleen in 1995 actief? Want dan kan ik me voorstellen dat veel nog niet eens uit de luiers waren haha

Hmm ik denk niet dat het heel veel langer is blijven hangen nee :joy:. Er zijn wel een paar cd’s van die Smurfenhouse geweest hoor!

1 like
  • Sugababes (Siobhan, Keisha, Mutya)
  • Sugababes (Heidi, Keisha, Mutya)
  • Sugababes (Heidi, Keisha, Amelle
  • Www.sugababes.nl

0 stemmers

• Sugababes
  • Atomic Kitten
  • Girls Aloud
  • Liberty x

0 stemmers

Wat een verschrikking was dat Liberty X, ik had er een single van. Vraag me af of die nog ergens op zolder ligt.

1 like

Als jij Paul bent ben ik Richard. Mag je me de hele tijd afzeiken

3 likes

Wow ik was deze helemaal vergeten, zo leuk!

Vind deze ook nog steeds lekker.

23 likes