Wel makkelijk, gewoon veel het woord mayonaise gebruiken.
Ik vond zelf altijd een parodie op iets grappig, maar dan moet het wel echt goed na zijn gedaan. Geen tv kantine.
Geen Strauss, maar SMURFENHOUSE!!!
Ik denk dat er op Atomic Kitten na, weinig clips met zwangere vrouwen met heupbroeken te vinden zijn. Of zwangere vrouwen überhaupt.
Omg ik ben jaloers
Wooow jaloers, ik wou daar zo graag heen maar mocht nooit
Howie…
Edit: hahaha kak dit is dus een reactie op de vraag wie de sukkel is in bsb, maar toen zag ik dat jij dus viel voor de sukkel hahaha.
Hij is ook zo klein irl
@jumpsuit wat voor sketch? Ben wel benieuwd.
Ik ben te akwward voor een playback stuk. zo gek hoe je voor 100+ man durfde/moest optreden met muziek en dansjes enzo op de basisschool en middelbare en nu zou ik dat echt niet durven :’)
Bier drinken en kut roepen
Bijv. Zoiets:
En dan op iets meer actuelers ingespeeld. Ik vond dit dus echt hilarisch.
Ik heb dit vroeger een aantal keren gedaan en er werd echt gelachen en naderhand kregen we veel complimenten dus zoiets zou ik willen PROBEREN haha. En als ik denk nee dit wordt niks ga ik wel gewoon een dansact doen.
Op de basisschool.
Ik noem trouwens een sketch altijd een skit, maar ik denk wel dat wij hetzelfde bedoelen? Ik twijfelde even toen ik sketch las.
Wist jij dat het vandaag nationale coming out day was?
- Nee nog nooit van gehoord
- Was het vergeten maar door deze poll weet ik het weer
- Ja dat wist ik omdat ik het al eerder voorbij hoorde komen vandaag
- Ja dat weet ik uit mijn hoofd
0 stemmers
Nadat ik de vlaggen zag ben ik gaan googelen.
Wij speelden zelf tijdens het uitgaan met de vriendengroep graag Jersey shore na. En dan speelde ik savage snooki. Vonden we ZOOO grappig haha. En dat Ronnie dan weer ruzie had met Sammy sweetheart. En dan zogenaamde gevechten die 5 sec daarna weer over was etc.
Oja, ik dacht Meta? Mumumumeeejjjtaaaa. Ik vind het dus ook nog steeds apart dat ik een huisarts heb die Meta heet.
Heb jij ook het gevoel dat de laatste laat zeggen, 2/3 jaren het leeftijdsverschil tussen leden steeds verder uit elkaar is gaan liggen? En ik het begin van EFG was het leeftijdsverschil max. 4 jaar ofzo. Maargoed dat is ook logisch we waren tieners.
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
Staaaaaahp
DAT exact. Hahah wat vond ik dat een vreselijke chick.
Iets anders: Wow!