Omg ik ben jaloers
Wooow jaloers, ik wou daar zo graag heen maar mocht nooit 
Howie…
Edit: hahaha kak dit is dus een reactie op de vraag wie de sukkel is in bsb, maar toen zag ik dat jij dus viel voor de sukkel hahaha.
Hij is ook zo klein irl
@jumpsuit wat voor sketch? Ben wel benieuwd.
Ik ben te akwward voor een playback stuk. zo gek hoe je voor 100+ man durfde/moest optreden met muziek en dansjes enzo op de basisschool en middelbare en nu zou ik dat echt niet durven :’)
Bier drinken en kut roepen
Bijv. Zoiets:
En dan op iets meer actuelers ingespeeld. Ik vond dit dus echt hilarisch.
Ik heb dit vroeger een aantal keren gedaan en er werd echt gelachen en naderhand kregen we veel complimenten dus zoiets zou ik willen PROBEREN haha. En als ik denk nee dit wordt niks ga ik wel gewoon een dansact doen.
Op de basisschool. 
Ik noem trouwens een sketch altijd een skit, maar ik denk wel dat wij hetzelfde bedoelen? Ik twijfelde even toen ik sketch las.
Wist jij dat het vandaag nationale coming out day was?
- Nee nog nooit van gehoord
- Was het vergeten maar door deze poll weet ik het weer
- Ja dat wist ik omdat ik het al eerder voorbij hoorde komen vandaag
- Ja dat weet ik uit mijn hoofd
0 stemmers
Nadat ik de vlaggen zag ben ik gaan googelen.
Wij speelden zelf tijdens het uitgaan met de vriendengroep graag Jersey shore na. En dan speelde ik savage snooki. Vonden we ZOOO grappig haha. En dat Ronnie dan weer ruzie had met Sammy sweetheart. En dan zogenaamde gevechten die 5 sec daarna weer over was etc.
Oja, ik dacht Meta? Mumumumeeejjjtaaaa. Ik vind het dus ook nog steeds apart dat ik een huisarts heb die Meta heet.
Heb jij ook het gevoel dat de laatste laat zeggen, 2/3 jaren het leeftijdsverschil tussen leden steeds verder uit elkaar is gaan liggen? En ik het begin van EFG was het leeftijdsverschil max. 4 jaar ofzo. Maargoed dat is ook logisch we waren tieners.
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
Staaaaaahp
DAT exact. Hahah wat vond ik dat een vreselijke chick.
Iets anders: Wow!
Ik denk dat mensen zich hier veiliger/meer thuis voelen dan EGF en daarom meer openheid geven m.b.t hun leeftijd en dat er gewoon meer mensen zich hebben aangemeld die FF via andere wegen hebben gevonden.
Denk ik niet. Absoluut niet zelfs. In de tijd van begin EFG, dat was 2005 was dat nog allemaal niet zo. Denk dat de begin twintigers die we nu op het forum hebben natuurlijk nog bijv maar 7 jaar ofzo waren. Had niks echt niks met veilig of thuis te voelen te maken die sfeer. Want het waren shoptopics, bitchen op elkaar, geen likes kunnen uitdelen. Allemaal individuele topics. Wat een rampengebied. En toen kwam de opkomst van het beutyblogtopic. En EGF op zn laatst vond ik juist heel loterant.
Ik was sinds het begin (dat was in 2003) al zo’n 5 jaar ouder dan het gemiddelde en ben dat nog steeds! Volgens mij is er qua leeftijd niet zoveel veranderd. Misschien bredere range maar gemiddelde is geloof ik altijd met het jaar meegegaan (als dit duidelijk is). Nu is dat denk ik 25.
In de begintijd van EGF was dit juist totaal niet zo. Daar postte iedereen foto’s van zichzelf, foto’s van hun vriendje, foto’s van de jongen die je leuk vindt, shoptopics met herkenbare foto’s, enz enz. Zou het zeker niet gesloten noemen hahaha. Wat @Jumpsuit zegt, echt een soort gazastrook 
Ik heb wel het idee dat we nu op FF met een kleinere groep zijn dan op EGF (ook op het einde). Er is natuurlijk vooral een gigantisch verschil met het totaal aantal accounts, nu zijn al die accounts die al jarenlang inactief waren er niet, maar ook wel met het aantal actieve accounts heb ik het idee?