Stel je persoonlijke vraag #12

Stel je neefje van 6 is jarig en die zie je slechts enkele keren per jaar (bijv. tijdens de feestdagen en verjaardagen). Je hebt dus geen innige band met hem. Vind je dan 10 euro een net budget om een cadeau van te kopen? (Bedacht scenario)

• Ik vind 10 euro een prima bedrag.
  • Ik geef liever minder uit. (bijvoorbeeld 5 of 7,50).
  • Ik geef liever een hoger bedrag uit als ik het kan missen.
  • Dat is afhankelijk van de leeftijd. Een klein kind zou ik een cadeautje van 10 euro geven een ouder kind misschien wat meer.
  • Dat is afhankelijk van de leeftijd. Een klein kind zou ik juist een duurder cadeautje geven en een tiener bijvoorbeeld minder.
  • Ik kijk niet zozeer naar de prijs maar of ik het perfecte cadeautje vind of niet. Als het supertof is, ben ik geneigd meer uit te geven dan 10 euro.
  • Ik laat het afhangen van wat andere geven
  • Ik laat het afhangen van de prijs van wat ik van zijn familie heb gehad
  • Ik laat het afhangen van andere factoren (bijv. of je tijdens sinterklaas of wat geeft, een goed rapport etc.)
  • Anders.

0 stemmers

Ik vind 10 euro een prima bedrag, maar als iemand tegen mij zou zeggen zullen we samen een cadeau geven dat 25 euro kost, dan geef ik 12,50. Dus ik laat het wel een beetje van anderen afhangen ook

1 like

Een jas voor erbij in mijn favo blauwtong. Ik twijfel want ik heb veel jassen. Hij is 50 en er past een dikke trui onder.

• Leuke jas voor erbij
  • Nee laat zitten
  • Niet mijn smaak veel plezier ermee.

0 stemmers

Ik weet niet goed wanneer ik het anders moet doen. Als ik ga slapen met 100% is ie 80 als ik wakker word, 50 als ik op kantoor ben en dan moet ik hem eigenlijk weer opladen want ik kan eigenlijk niet weg met een batterij onder de 50%…

Maar dan zou je hem toch sowieso op moeten laden op kantoor? Als ik jouw berekening volg en je zou hem 's nachts opladen, is hij 100 als je wakker wordt en 70 als je op kantoor bent. Dan is hij ook al onder de 80 en zou je niet meer terug kunnen, dus moet je hem daar altijd opladen?

Ohh nee ik bedoelde bij die tweede 50 en geen 80 haha! Ik kan niet weg met een telefoon onder de 50, wel met onder de 80

Ah, ok! Dan snap ik het weer :grin:

Dan kun je toch een powerbank gebruiken? Of op werk opladen?

Ik wil hem niet zo vaak opladen, want de batterij wordt daar alsmaar slechter van en die is al niet meer zo sterk. Als ik hem oplaadt voor het slapen verdwijnt er 20% als ik slaap en dat vind ik zonde.

Ah ja begrijpelijk hoor! ‘T zijn maar ondingen die batterijen in telefoons de laatste jaren… mogen van mij wel weer zo lang meegaan als de Nokia 3310 ofzo :rofl:

1 like

Die van mij stopt geloof ik met laden op 100% maar dan hou ik wel de stekker erin. Weet niet of het dan nog slecht is?

Ik snap veel jassen nooit goed, maar ik heb dan ook maar 1 zomer- en 1 winterjas. Daar geef ik dan wel een rib voor uit, maar ze zijn dan ook perfect en ik doe er ondanks dat ik ze dus elke dag aanheb jaren mee.

2 likes

Heb je die dan in een neutrale kleur? Ik heb namelijk bijvoorbeeld wel eens dat een jas die ik heb totaal niet staat bij een broek die ik heb.

Mijn winterjas is donkerblauw dus die wel, maar mijn zomerjas is rood. Ik heb eigenlijk nooit dat het vloekt, maar heb dan ook geen broeken met hele heftige kleuren en al mijn rokken staan prima. Ik weet ook niet wat er echt zou vloeken met rood :slight_smile:

1 like

Ohja donkerblauw is wel een goede kleur! Ik wil ook graag minder kleding kopen, vandaar dat ik het vroeg.

Anders: als ik samen met mijn vriend loop, strikt hij ze voor me. Als ik alleen loop wel zelf en altijd valt mijn tas naar voren zodat ik een whiplash heb, en door het gehaaste strikken herhaalt dit tafereel zich vervolgens elke 10 meter.

6 likes

Heb jij behoefte aan een talkshow voor en door vrouwen?

• Ja
  • Nee
  • NU JE HET ZEGT!
  • nu je het zegt alsnog nee

0 stemmers

Linda de mol en merel nogiets gaan op Net5 een talkshow presenteren met als idee ‘vrouwen die over dingen praten’, lijkt dit je iets?

• Leuk
  • Niet leuk

0 stemmers

Een kippenhok en ze gaan ook lol maken. Ja zin in.

7 likes

Ja het fragment dat ze lieten zien was echt verschrikkelijk, echt dat typische door elkaar gepraat en geschreeuw.

Heb veel liever een gewone gemengde talkshow met een sterke vrouw als host (zoals Eva of die ene vrouw die dat in de zomer overnam) ipv zo’n gefabriceerde show waarin elke vrouw zich dan zou koeten herkennen.

9 likes

Het lijkt me wel leuk, maar ik vind Linda heel leuk dus ben een beetje zo’n fangirl die alles leuk vindt wat zij maakt. :upside_down_face:

5 likes