Stel je persoonlijke vraag #12

Ik voel geen verschil, maar misschien verschilt dat per vagina :’) geen idee. Met een hele strakke sportlegging lijkt het me wel irritant zitten.

Haha ja ik sport dus juist al sinds een tijdje zonder onderbroek omdat het zoveel lekkerder zit. Maar ik train altijd in van die hardloopbroekjes die uit twee broekjes/lagen bestaan, dus niemand die hier iets van kan merken :woman_shrugging:t2:

Ik droomde dat pokemonkaarten ruilen mijn baan was. Ik had een super groot kantoor met zo’n bureau midden in de kamer.

@Sax @death_by_sexy
Als ik een corrigerende panty draag, draag ik geen onderbroek want dat ziet er niet uit. Eigenlijk draag ik dus heel vaak geen onderbroek naar kantoor, maar in die panty zit wel gewoon een zwart ‘broekje’ dus eigenlijk vind ik het niet eens raar. Stel dat ik mijn rok op zou tillen dan zie je niet mijn flamoes zeg maar.
Is dit een biecht?

7 likes

Haha ik zie grijs/lichtblauwgroen, maar mijn hersenen schijnen juist rechts georiënteerd te zijn. Heb eens zo’n breinvoorkeuren test gedaan en daar kwam 70% rechterbreinhelft uit haha (voor zover dat wetenschappelijk is, maar goed dit plaatje ook niet natuurlijk)

Nee hoor, ik vind dit geen biecht. Free the flamoes.

1 like

Hoezo ziet dat er dan niet uit?

Omdat mijn onderbroek dan knelt onder die corrigerende panty. Dus dan zie je mijn ondergoed door mijn jurk heen. Ik zou misschien eens een keer zo’n super grote onderbroek met pijpen moeten kopen.

212 euro, máár ik ga wel maar 1 of 2 keer per jaar.
Oh en is inclusief 30 min hoofdmassage en krijg er altijd Prosecco en nootjes en koekjes enzo.

3 likes

13% van de stemmers is verkracht met penetratie… :frown: Ik schrik hier echt van, in het echt ken ik niemand (die het vertelt in ieder geval).
Zo afschuwelijk. Voor alle forummers die dit hebben meegemaakt: ik vind het zo erg voor jullie en hopelijk hebben jullie dit trauma een plekje kunnen geven. Ik walg van de persoon die dit jullie heeft aangedaan.

21 likes

Maar echt, dit. Ik schrik hier ook van!

Jaa statistieken van Rutgers zeggen ook dat 1 op de 10 vrouwen verkracht wordt, dus dat klopt wel aardig. Bizar veel :frowning: echt vreselijk

Oh heb nu een rapport gevonden, daar zeggen ze zelfs 14% van de vrouwen geslachtsgemeenschap tegen hun wil in:

1 like

En ik weet vrij zeker dat het er nog meer zijn. Een half jaar geleden zou ik het namelijk nog goedgepraat hebben en absoluut geen verkrachting hebben genoemd.

1 like

Als je eerlijk en objectief naar jezelf probeert te kijken, ben jij dan goed in het werk dat je doet? Los van of je je werk leuk vindt, en wat je ervan vindt dat je goed/slecht bent in je werk.

(De polls zijn anoniem dus je hoeft je niet te schamen over je onkunde of bang te zijn dat je overkomt als een opschepper)

• Nee, als ik eerlijk moet zijn ben ik er slecht in
  • Hmm, eerder slecht dan goed
  • Hmm, eerder goed dan slecht
  • Ik ben goed in mijn werk

0 stemmers

Waaruit leid je dit af?

• Ik ben niet goed/eerder slecht dan goed, en merk dit vooral aan reacties van mensen
  • Ik ben niet goed/eerder slecht dan goed en krijg hier geen reacties over, maar ik weet dat gewoon van mezelf
  • Ik ben eerder goed dan slecht/Ik ben goed en merk dit vooral aan reacties van mensen
  • Ik ben eerder goed dan slecht/ik ben goed en krijg hier geen reacties over, maar ik weet dat gewoon van mezelf

0 stemmers

Ik ben mijn huidige functie bijna ontgroeid denk ik. Kreeg vorige week nog te horen dat ik ‘de meest senior persoon van de afdeling ben’, ik weet veel, ben de enige op de afdeling die echt alle voorkomende werkzaamheden doet. Dusja ik durf wel te zeggen dat ik goed ben in mn werk. Maar dit betekent ook dat ik steeds meer toe ben aan iets anders :relaxed:

1 like

Ik ben goed en weet dit zelf en krijg ik terug als feedback van anderen :stuck_out_tongue:

1 like

Ik laad mijn telefoon soms 's nachts op, maar de mijne stopt vanzelf met laden wanneer hij 100% heeft bereikt. Meestal kan ik ongeveer 2 dagen met de batterij doen en laad ik hem 's avonds op als ik nog wakker ben via gewone lader of met quick charge als ik overdag weg moet/kort voordat ik ga slapen en trek hem dan uit als ik echt ga slapen

1 like

Ik denk alleen dat het gevaarlijk kan zijn om ‘s nachts op te laden ivm. Brandgevaar. Maarja, ik heb een goede brandblusser en weet exact waar die staat plus ik laat nooit opladers in het stopcontact zonder dat erin wordt opgeladen. Ik trek serieus bij mensen de oplader uit het contact als ik zie dat het niet wordt gebruikt.

1 like

Stel je neefje van 6 is jarig en die zie je slechts enkele keren per jaar (bijv. tijdens de feestdagen en verjaardagen). Je hebt dus geen innige band met hem. Vind je dan 10 euro een net budget om een cadeau van te kopen? (Bedacht scenario)

• Ik vind 10 euro een prima bedrag.
  • Ik geef liever minder uit. (bijvoorbeeld 5 of 7,50).
  • Ik geef liever een hoger bedrag uit als ik het kan missen.
  • Dat is afhankelijk van de leeftijd. Een klein kind zou ik een cadeautje van 10 euro geven een ouder kind misschien wat meer.
  • Dat is afhankelijk van de leeftijd. Een klein kind zou ik juist een duurder cadeautje geven en een tiener bijvoorbeeld minder.
  • Ik kijk niet zozeer naar de prijs maar of ik het perfecte cadeautje vind of niet. Als het supertof is, ben ik geneigd meer uit te geven dan 10 euro.
  • Ik laat het afhangen van wat andere geven
  • Ik laat het afhangen van de prijs van wat ik van zijn familie heb gehad
  • Ik laat het afhangen van andere factoren (bijv. of je tijdens sinterklaas of wat geeft, een goed rapport etc.)
  • Anders.

0 stemmers

Ik vind 10 euro een prima bedrag, maar als iemand tegen mij zou zeggen zullen we samen een cadeau geven dat 25 euro kost, dan geef ik 12,50. Dus ik laat het wel een beetje van anderen afhangen ook

1 like

Een jas voor erbij in mijn favo blauwtong. Ik twijfel want ik heb veel jassen. Hij is 50 en er past een dikke trui onder.

• Leuke jas voor erbij
  • Nee laat zitten
  • Niet mijn smaak veel plezier ermee.

0 stemmers