Stel je persoonlijke vraag #12

Nee idd, en die avond gooiden we ook mini bifiworstjes, die we bewust hadden meegenomen, vanaf het balkon van die club naar beneden op de dansvloer. Dus dat zegt eigenlijk ook al genoeg.

2 likes

Haha ik kan nu alleen maar denken aan dat dit een pun zou zijn in Rupauls Drag Race, dat je een paar ‘queen onderzoekers’ hebt die ‘rusearch’ gaan doen :joy:

I-Love-It

23 likes

Ik heb al een tijdje een vacuum verpakte rookworst in de vriezer, denk wel al paar maanden. Kan ik die nog eten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Staat er geen datum op?
Met vacuum en in de vriezer kan niet superveel gebeuren lijkt me.

1 like

Hij is van de slager. Die verpakt hem zelf vacuum

Das een dragrace challenge waar de Queens moeten doen alsof ze onderzoek doen bij nasa.

7 likes

Ik heb hem inmiddels op en smaakte en rook heerlijk!

5 likes

Ik herken alleen deze mensen van ANTM

en

https://www.cameo.com/sisqo :’)

She had dumps like a truck, truck, truck
Thighs like what, what, what
Baby move your butt, butt, butt
I think I’ll sing it again

"Sisqo… that was so incredibly awesome of you. It was so well said and thought out. Wow! Joane literally started crying from shock and then happiness in the airport

4 likes

afbeelding

Onbetaalbaar, zo iconisch.

18 likes

Zou hem gewoon mee uit eten nemen ofzo.

4 likes

Dit weet ik alleen maar door Keeping up with the Kardashians hahah

12 likes

Ik door Penelope Cruz. Ik vind het nog steeds een gekke naam. Het eindigt gewoon op pis/plas?

3 likes

Haha ik weet het door wacky races (penelope pitstop)
Wacky-penelope-pitstop

12 likes

Meh ik vind dit niet onfeministisch. Tenzij hij echt denkt dat jij niet zelf de deur open kunt houden. Iets aardigs doen voor een ander is niet onfeministisch.

9 likes

Ja dat weet ik, en in die tijd van Penelope Cruz is daar waarschijnlijk ook geen seconde bij stilgestaan. Maar in het geval van Kourtney Kardashian vind ik die naam een rare keuze aangezien dat kind in Amerika opgroeit.

Dan verschillen we toch gewoon van mening? Ik vind Penelope gewoon een rare naam.

Dat was echt zo leuk!

1 like

Ben je goed in cadeautjes mooi inpakken?

• Supergoed! Mijn tweede naam is Inpak Piet
  • Wel goed, maar niet perfect
  • Mwah, zolang het cadeautje vierkant is lukt het wel aardig
  • Nee niet echt
  • Nee verschrikkelijk! Daar zijn de winkelmedewerkers toch voor?!?!

0 stemmers

Het is een Griekse naam, de vrouw van Odysseus heette Penelope. Zij wordt geassocieerd met schoonheid en huwelijkstrouw. En officieel eindigt het dus in uitspraak niet op -pie maar meer op -peh/pee. Dus daar heeft het niks mee te maken.
overigens betekent Penelope eend, dus dat vind ik raarder eigenlijk.

8 likes

Nou ik ging er ook echtniet vanuit dat het een engelse naam was hoor😂 hoe het (doorgaans) wordt uitgesproken vind ik gewoon raar klinken maar blijkbaar is dat een impopulaire mening. Oh en ik ken ook een Demetris die amerikaans is, en ik vind dat ook altijd awkward om uit te spreken. En hij wil met “meech” aangesproken worden. Maar van Demetris heb ik dus echt geen idee wat de juiste uitspraak is.