Stel je persoonlijke vraag #12

Nee, ik vind het zelf ook een lelijke naam (engelse uitspraak of niet), maar ik ben gewoon mythologiefanaat dus ik voelde me volledig ongevraagd geroepen om mythologische uitleg te geven, sorry. Ik vind het wel een leuke bewoording voor een eend trouwens.

Nu we toch bezig zijn: Penelope heette overigens van oorsprong geen Penelope maar een andere lastige naam die ik helaas schuldig moet blijven. Ze werd Penelope genoemd toen ze in het water was gevallen en gered werd door een groep (roedel, kudde?) eenden.

10 likes

Heb gestemd op vanaf het begin, want we waren eerst een halfjaar vrienden (maar vonden elkaar stiekem wel leuk, dachten allebei dat we gefriendzoned waren). Maar zodra het eindelijk uitgesproken was was het meteen officieel, we hebben de hele datefase overgeslagen.

2 likes

Hahaha hetzelfde hier! :sweat_smile:

1 like

Toom is een groep eenden volgens mij.

1 like

Mijn vriend stuurde toevallig een paar dagen terug een foto van de bon van onze eerste date haha en blijkt dat wij binnen een maand al een relatie hadden. Zo snel haha.

1 like

? :sweat_smile:

Draag jij wel eens huidskleurige panty’s?

• Nee daar heb ik een hekel aan
  • Gewoon nee
  • Af en toe
  • Zelden
  • Regelmatig
  • Ik moet dit voor m’n werk dragen
  • Vaak

0 stemmers

Excuses, regelmatig en vaak is hetzelfde :’)

Maak jij gebruik van de ‘swipe-up’/affiliate linkjes in instagramstories?

• altijd/heel vaak
  • soms
  • heel uitzonderlijk
  • nooit

0 stemmers

Ik doe dit

• onbewust wel
    • onbewust niet
    • bewust wel, omdat ik geĂŻnteresseerd ben in het product.
    • bewust wel, omdat ik de persoon die de link plaatst, wil ‘steunen’.
    • bewust wel, omdat ik geĂŻnteresseerd ben in het product en de persoon wil ‘steunen’.
    • bewust niet, omdat ik niet geĂŻnteresseerd ben in het product
    • bewust niet, omdat ik de persoon niet wil ‘steunen’.
    • bewust niet, omdat ik niet geĂŻnteresseerd ben in het product en de persoon niet wil ‘steunen’.
    • om andere redenen (wel of niet) die ik nu ga vertellen

0 stemmers

Ik gebruik het nooit om een product te bekijken maar wel om een artikel oid. te lezen.

22 likes

Ik snap het niet zo goed meer :sweat_smile:
Is ze gered door specifiek deze eendsoort? Want er behoren meer tot het geslacht penelope.
Ik reageerde alleen op Damnatio om te laten weten dat meerdere eenden bij elkaar geen groep/roedel/kudde zijn maar een toom

Oh ik vond dat wel leuk meestal. Lekker diep in de stof.

Behalve als ik het onderwerp ook saai vond, dan vond ik het verschrikkelijk en was ik de helft van de tijd tell sell aan het kijken. Zou daarom ook nooit rechten hebben kunnen studeren, ik haak al af van saaiheid als ik een stukje jurisprudentie of een paar zinnen in een wetboek moet lezen.

4 likes

Ik vind leren echt heel leuk en baal echt dat ik nooit meer tentamens heb. Ook alles om het leren heen
 de saamhorigheid in de bieb, de snackautomaat die helemaal leeg is. Love it

7 likes

Als jij je gestresst voelt ga jij dan juist meer eten of minder? Ik krijg dan echt geen hap door m’n keel meer.

• Juist meer
  • Minder
  • Ik merk geen verschil

0 stemmers

Het is dan echt een opgave om een stuk brood door te slikken.

Ik vind het meestal wel leuk, totdat je echt moet gaan herhalen, dan vind ik het saai worden. Maar inderdaad overal diep induiken om het echt te begrijpen vind ik wel leuk.

1 like

Ik vind onderzoeken en papers schrijven zoveel leuker en dat blijft véél beter hangen dan een beetje samenvatten en stampen.

6 likes

Voor wie heeft gestudeerd: was jij trots toen je je diploma kreeg? (Meerkeuze voor als je meerdere opleidingen/studies hebt gedaan.)

• Heel erg
  • Een beetje
  • Niet per se
  • Helemaal niet

0 stemmers

Mijn ouders waren vooral echt ontzettend trots, maar ik vond het zelf allemaal wel meevallen.

3 likes

Hmm misschien mis ik nog een gewone ‘ja’ haha

1 like

Eigenlijk moet je standaard de optie “anders” erbij in zetten. :joy:

2 likes

Haha ja dat is wel een goeie