Ah shit ben de ‘niks’-optie vergeten =.=
Wij hebben geen verwarming boven en soms is het 10 graden of kouder in mijn slaapkamer. Dan draag ik wel eens een muts.
Hooguit sokken en ik slaap altijd met mijn raam open. Ik vind het heerlijk om te slapen in een frisse/koele omgeving.
Oh grappig, gisteren deed ik een Engelse en had ik er 88. Nu met de Nederlandse heb ik 111
Ik kom uit op 94 foutloze woorden per minuut, wat op zich natuurlijk prima is, maar ik tik dus met drie vingers (linkerwijsvinger, rechterwijs en -middelvinger - ik gebruik wél mijn linkermiddelvinger voor de shift, dus eigenlijk vier, maar verder nergens voor), dus ik baal stiekem nog steeds dat ik nooit een tikcursus heb gevolgd want HET ZOU ZOVEEL SNELLER EN EFFICIËNTER KUNNEN!
(Ik ga het nu trouwens wel even in mijn moedertaal proberen, ik vind dit leuker dan volgens mij de bedoeling is.)
Ik ben alleen niet zo nauwkeurig
Ik heb nooit geleerd met 10 vingers te typen dus ik type altijd met 2 kom op 66
Niet super snel namelijk 89 maar wel nul fout.
Jij en ik:
Ik raakte elke keer in de war als die onderste regel weer naar boven schoot… Als het gewoon in een lap tekst was, was ik denk ik wel sneller haha
Ik kom niet hoger dan 118… ik blokkeer soms als ik een woord fout heb, haha
Moet er wel bij zeggen dat ik slordig ben, meestal tussen de 8-20 woorden verkeerd.
Mn vader gebruikt zelfs vaak zo’n pennetje :’)
Oke die tag had ik niet verwacht. Ik vind dat ik niet voor andere culturen kan spreken. Zou ik het zelf doen? Nee, maar ik veroordeel anderen niet
Telt alleen de stickertjes op je toetsenbord plakken 3x met tegen zin een opdracht doen en voor de rest je skilss verbeteren met msn als typcursus.
Oh was niet lullig bedoeld hoor, vroeg het me gewoon af waarom je het per baby vind verschillen.
@Soy.peor, ik heb geen idee wat ik met bij die stickertjes moet voorstellen. Had er nog nooit van gehoord!
En hoeveel als je deze test op je MOBIEL doet (verticaal)? https://10fastfingers.com/typing-test/dutch
- 0-25
- 26-40
- 41-50
- 51-60
- 61-70
- 71-80
- 80-89
- 90-99
- 100-120
- 121+
- ik heb m perongeluk toch op desktop gedaan en mag helemaal niet stemmen
0 stemmers
Heb ook weleens in m’n badjas geslapen als ik het heel koud had.