Stel je persoonlijke vraag #12

Ik ging de mist in bij de woorden met hoofdletters. Als ik op t pijltje voor een hoofdletter klikte ging ie meteen al een woord verder en kwam ik er aan het einde van de regel pas achter dat die hele verpest was. Duurde 4 regels voor ik dat door had.

Tldr; fuck hoofdletters

Doe m nog een keer!

Ik word echt vaak aangesproken in mijn mail met ‘Ha GroenTakje,’. Vooral door oudere collega’s of (werk)relaties. Ik vind het wel vriendelijk klinken hoor, dus vind het niet erg. Maar ik had laatst een screenshot gemaakt van mijn inbox met 8/10 mailtjes die begonnen met ‘Ha GroenTakje’. Word jij ook vaak aangesproken met Ha …?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik type 62 woorden op mobiel en 97 via mijn laptop. Vind het eigenlijk maar een klein verschil? Nu raakte ik op mijn laptop sowieso de draad kwijt doordat die bovenste regel verschoof en ik daardoor tijd kwijt raakte. Maar verbaas mij wel hierover dat ik best snel type?

Hahaha nou tot zover mijn positieve gevoelens bij die mails :unamused: Nee grapje, ik denk oprecht dat het bij mij vaak wel vriendelijk bedoeld is. Ik werk in het onderwijs dus daar is men al wat amicaler dan in het zakenleven denk ik.

2 likes

Ja dit doe ik heel vaak haha

1 like

Ik krijg vaak “Ha die Arnold,” :o_o:

2 likes

Niet eens Hey Arnold?

42 likes

Als men met ‘Dag GroenTakje’ begint, lees ik het in m’n hoofd voor met de stem van Sinterklaas :woman_shrugging:t2:

7 likes

Oké, ik voortaan ook denk ik hahaha.

3 likes

Haha nee, jammer he!

1 like

1 like

Mijn haar heeft in de herfst en winter exact deze structuur

5 likes

Ik typ wel slordig zonder autocorrect zie ik nu. Had echt veel foute woorden.

1 like

Zou jij mee doen aan first dates? Er dan vanuit gaand dat je single bent.

• Ja leuk
  • Nee doodeng
  • Nee is gewoon niks voor mij
  • Ik denk van niet
  • Ik denk van wel

0 stemmers

Ik heb precies deze cursus gevolgd!

1 like

Zou wel mee willen doen, maar ik denk dat de kans om een relatie eruit te halen best klein is.

Een blind date lijkt me oprecht heel leuk, maar First Dates zou ik skippen ivm mijn werk/patiënten.
Maar ik zou het echt leuk vinden als mijn vriendinnen of moeder/zus een keer een blind date voor me zouden regelen haha.

1 like

Ja het is volgens mij zelden succesvol. Ik heb iig nog nooit gelezen dat ze een relatie kregen daarna? Ik zou eigenlijk vooral nieuwsgierig zijn aan wat voor persoon ik gekoppeld zou worden. Maarja dat is niet echt de juiste motivatie. :joy:

1 like

Lijkt me heel leuk leuk, maar ik weet dat ze me voor de verkeerde redenen gaan uitkiezen.