Of even “kijken of die ene broek nog op voorraad is in maatje 38” en dan chillen.
Dat sowieso ook wanneer mensen het niet accepteerden dat je 100% zeker wist dat iets niet meer op voorraad achter lag, dan maar 10 minuten wat drinken of zo en die mensen voor lul laten wachten maar dat was de enige manier dat je aan hun kon verkopen dat een product echt op was.
Hahaha idd!
Ik wil nog steeds een boek schrijven over de hel die werken in de retailsector heet. :’)
Doeeeeee, en dan alle FF’ers die deze hel kennen kunnen het boek vullen met ervaringen.
Welke smurf past het beste bij jou?
- Babysmurf
- Boerensmurf
- Brilsmurf
- Dichterssmurf
- Droomsmurf
- Hippe smurf
- Grote Smurf
- Kleermakerssmurf
- Klungelsmurf
- Knutselsmurf
- Luiklasksmurf
- Moppersmurf
- Muzieksmurf
- Mijnwerkersmurf
- Potige smurf
- Robot Smurf
- Schildersmurf
- Smulsmurf
- Smurfin
0 stemmers
Ooit in een boom geklommen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Kan jij met je neus je elleboog aanraken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Kan je een handstand?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Kan je de radslag?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Omg ik wil door jou poll weer zo graag naar de Apenheul. Ik ben daar voor het laatst 2 jaar geleden geweest. Zo leuk. Ik vind mezelf zo’n kleine pipi langkous aap die overal opklimt en waar je niks aan hebt. Er waren toen in die Apenheul ook mensen met ENORME camera’s /lenzen, die die apen in de fuckin Apenheul in Apeldoorn gingen filmen. Hebben we zo hard om gelachen. Alsof ze een docu maakten over apen ergens in de jungle in zuid Amerika ofzo. Het was echt geen gezicht.
Ik weet niet precies wat een luiklasksmurf is, maar geloof wel dat ik die ben.
Echt zoveel mensen die radslag kunnen? Als kind, oké, maar ik ken volgens mij echt amper iemand die dat op volwassen leeftijd nog kan. Of ik onderschat mensen.
Nou ja een perfecte radslag is het niet hoor, maar ik kan de beweging nog wel? Is niet zo heel moeilijk toch, als je een beetje snelheid hebt heb je er ook niet echt evenwicht enzo voor nodig.
Welke kleur sieraden dragen jullie voornamelijk?
- Goud
- Zilver
- Rosegoud
- Een andere kleur namelijk…
- Alles door elkaar gemixt
- Ik draag geen sieraden
0 stemmers
Heb een neutrale ondertoon in m’n huid dus zilveren oorbellen, gouden bril, zilveren ringen en gouden kettinkjes
Ik ben een combinatie tussen luilak smurf moppersmurf en smulsmurf.
Ik zou heel graag taartjes bakken en die zelf opvreten maar ik ben daar te lui voor dus lig ik maar op de bank te mopperen.
Ik mis lolsmurf, daar wilde ik eigenlijk op stemmen
Wat is neutraal? Ik ken alleen geel en rood/roze.
”Als je een neutrale huidtint hebt, heb je geen duidelijke olijfkleurige, roze of vaalgele gloed.”
Je hebt dus warm, koel en neutraal.
Hou jij van adventskalenders?
- Ja!
- Nee man wat een onzin
0 stemmers
Arjen Lubach:
- Ik vind hem vreselijk
- Ik heb geen mening over hem
- Ik vind hem geweldig
- Mwah wel ok
0 stemmers
Gewoon mwah. Niet ‘wel ok’