Stel je persoonlijke vraag #12

Iets richting de 100 euro geloof ik.

Ik vind ook dat het niet gratis zou moeten maar wel goedkoper.

@Maestoso vanwaar deze keuzes?

Tegenwoordig kan je echt niet elke maand terecht. Ik heb geprobeerd een afspraak te maken in mijn studentenstad en er zijn geen data beschikbaar. Zelfs niet als ik invul dat ik gewaarschuwd ben en klachten heb. Meestal is het hier drie maanden wachten.

Over dat ijlen gesproken moet ik aan iets anders denken. Als kind had ik soms dat ik in bed lag en me fysiek ineens heel klein voelde tegenover de kamer rondom mij. En dat die omgeving rondom uit een soort van (onzichtbare) “zachte, wollige” bollen bestond. Soms in combinatie met het gevoel dat bvb. je handen of voeten heel groot waren.
(Al gehoord van het Alice in Wonderland-syndroom maar geen idee of het daar iets mee te maken heeft.) Herkent iemand dit?

  • Ja ik herken dit!
  • Waar heb je het in godsnaam over?

0 stemmers

Forumwetenschap

ANONIEM: als je weleens onveilige seks hebt gehad, speelde in dat moment zelf dan de overweging hoe duur een soa-test/behandeling/abortus zou zijn een rol?

  • Nee man was gewoon geil en had ff geen condoom/wilde er geen gebruiken
  • Wel aan gedacht maar toch gedaan
  • GRACE IK HEB NOOIT ONVEILIGE SEKS

0 stemmers

Trouwens nu we toch op de anonieme slettentoer zijn:

Heb je weleens onveilige seks gehad en er stiekem op gehoopt dat je daarvan zwanger zou worden? (dus zonder dat je sekspartner dat wilde of wist)

  • Ja en ik had een relatie met diegene
  • Ja en ik had geen relatie met diegene
  • Nee
  • Van de seks die ik had kan ik niet zwanger worden

0 stemmers

Dik betalen vind ik overdreven, maar ik vind het niet raar om er voor te moeten betalen wat het kost, tenzij je misschien onder een bepaalde inkomensgrens valt. Als er een onbeperkte hoeveelheid belastinggeld was zou ik uiteraard zeggen dat het gratis moet kunnen, maar omdat dat er niet is denk ik dat het zinvoller zou zijn om dat geld te steken in dingen als gratis condooms, voorlichtingen, gratis pil, etc. Maar dit is puur wat ik denk vanuit mijn gevoel want ik heb bijv. geen idee hoeveel mensen er onbewust met een SOA rondlopen/zich niet laten testen omdat het te duur is.

2 likes

Nee DEHHH dat heb ik nooit verkondigd.

Oh my god, dat spreekt toch voor zich maar blijkbaar niet. Oke blijkbaar hebben ze overseas, of in andere staten/landen andere beslissingen genomen als het aankomt om gekochte spelers. Iig als je professioneel in europa (geen nederland) spelen moet je zo’n test. En ja dan ben je waarschijnlijk een sporter.

Ja, kan ik heel kort over zijn.
Je hebt wansmaak en je hebt dan best lang niks en dan ergens filet americain met hagelslag.

20 likes

Wie eet dit???:exploding_head:

1 like

Als ik nog vlees zou eten zou ik dit onmiddelijk uitproberen, maar niks komt in de buurt van de echte :frowning:

Haha het was een beetje een referentie naar het ‘ben ik de enige’ topic waar niemand ooit de enige was, hoe weird ook, behalve degene die filet americain met hagelslag at. Ik heb daarvan geleerd dat je nooit de enige bent behalve als je filet americain met hagelslag eet dus.

13 likes

Ja en Cocinelle toch nog met iets?

EN DAT IS MAAR GOED OOK

Ik ga dit nu proberen. Ben best benieuwd.

1 like

Geef ff review

afbeelding
Tsja, het is niet vies. Soort zoute chocola. Best lekker eigenlijk hahaha. @Damnatio

33 likes

Hahaha ik ben voor

1 like

Ziet eruit alsof dit stukje al eens gegeten is en je toen dacht “Ohja een foto” en je het toen hebt uitgespuugd voor de foto .

1 like

Hahaha I’ll take one for the team

@Soy.peor kut, busted.

2 likes