Stel je persoonlijke vraag #12

Ik maakte mijn broertje altijd wijs dat de gekste combinaties heel lekker waren zodat hij dat dan ging eten. Eén keer zei hij over zo’n combinatie heel overtuigend dat het heel lekker was waardoor ik het ook moest proberen. Was natuurlijk niet zo (kruidnoten met chilisaus).

3 likes

Probeer eens snijworst/salami met hagelslag, is echt lekker

Haha momenteel niet aanwezig in m’n koelkast, maar hij gaat op m’n lijstje!

Zijn er nog meer mensen die soms op de muzikale slettentoer (ongeacht het die bekende playlist of niet) zijn en dan voor een paar uurtjes compleet andere muziek luisteren dan wat ze meestal doen?

  • Ik luister dagelijks muziek a la bepaalde klassiekers van Sean Paul en Daddy Yankee.
  • Ik heb ook af en toe dat soort buien.
  • Ik luister dat soort muziek nooit.
  • Nu je het zegt, heb ik opeens ook zin om dit soort muziek aan te zetten.
  • Ik was vandaag al in deze bui

0 stemmers

Wanneer zet jij je douche aan

  • Voordat ik er onder stap, dan kan het water opwarmen
  • Als ik er onder sta, ben een bikkel dus kan die kou wel aan

0 stemmers

Bij ‘ondernemende meiden’… denk ik eerder aan…

  • meiden die een eigen bedrijf hebben opgezet of aan het opzetten zijn
  • meiden die actief in het leven staan… (bijv. een vriendin spontaan opbellen om vanavond ergens naartoe te gaan)

0 stemmers

Bij ‘ondernemende vrouwen’ zou ik wél aan ondernemers denken.

4 likes

Alleen de weken rond het songfestival en dan af en toe een terugval :joy:

1 like

Begrijpelijk. :joy:

4 likes

Nohh muzikale slettentour? Zo zou ik dancehall niet omschrijven, je doet het tekort. Ik vind het gewoon normale muziek. Goed om je heupen en/of ass lekker op te laten bewegen maar maakt het nog geen “slettenmuziek”

7 likes

Dus je had liever dat de bedenker van die playlist het anders hadden genoemd omdat er veel dancehall in zit? of als ik 2 andere bekendere nummers van die playlist had genoemd die geen dancehall zijn (bijvoorbeeld een R&B nummer van Destiny Child ) dan had je er minder problemen mee gehad?

Ik heb er zelf niet zo veel problemen mee, omdat ik de oorsprong van dat genre ken. Ik noem sommige muziek, die ook niet altijd positief bekend staat of nog vaak nog vaak in de populaire media met een bepaald stereotype wordt uitgebeeld ‘depresieve (tering)herrie’, terwijl ik het daarmee misschien in de ogen van sommige mensen ook tekort doe omdat mensen dan denken dat het alleen doods en bederf is.

“”powervrouwen””

I know, maar ik vind het alsnog stom om een muziekstyle die heel gewoon en gebruikelijk is in oa Jamaica zo te noemen.

2 likes

Niks mis met sletten

2 likes

Wat is een slet dan?
Of is twerken meteen sletten (als in werkwoord)
Nouja iig love dancehall, zat vandaag in de trein half te dansen op m’n stoel. Of ja dus met m’n kont te draaien :sweat_smile:

Een vriend van me heeft ons softijs met zoute popcorn aangesmeerd in de bioscoop. We dachten allemaal dat hij een idioot was en ons voor de gek hield, maar het is dus echt heel lekker. Popcorn in je ijsje dippen, omnomnom.

7 likes

Ohhh dat vind ik zo’n jeukwoord.

1 like

Zie dat je je reactie hebt aangepast. Oh nee ik vind andere muziekstijlen slettenmuziek noemen ook onzin.
Iets teringherrie (of super lelijk :p) noemen vind ik dan weer anders eigenlijk.

Oh ik probeerde te verduidelijken waarom sommige professionele spelers zich maandelijks moeten laten testen. Nou, dat is dus niet gelukt.

Zaaaaaaaal ik morgen een pony knippen?
Pros: ik weet dat het me staat en het is weer eens wat anders
Cons: het bijhouden + evt uit laten groeien :confused:

  • Ja
  • Nee

0 stemmers