niet, ja ik denk het wel maar ja, ik weet het wel zeker
Vind het heel lullig dat ik gestemd heb voor andere ouders, want mijn oudjes zijn heel lief. Maar ik had dan toch gekozen voor een excentrieke miljardair als vader en een Russisch model als moeder.
Ik merk ook geen enkel verschil, misschien heeeeel iets meer tijdens m’n menstruatie. Weet niet wat daar de oorzaak van is. Ik weet wel dat ik nooooooit meer terug wil naar hormonale anticonceptie.
En @midheavenmoon ja heel cliché om te zeggen maar ik zou echt never ever andere ouders willen. Ik vind m’n ouders extreem fantastisch. Kwijl/kots. Maar ik meen het echt. Ik had het als puber misschien iets meer mogen waarderen. Maar ze zijn heel lief, begripvol, meelevend, slim, behulpzaam, geduldig.
Ja ik heb dat ook en heb hier al eens een hormonale post over geschreven maar love mijn lichaam wat dat betreft
Ja sowieso rijkere ouders! Had mijn eigen ouders dan niet gekend dus niet geweten dat ze heel lief zijn
Anoniem.
Voor diegene waarbij de ouders zijn getrouwd. Zijn zij nog bij elkaar of gescheiden?
- Gescheiden
- Ze zijn nog bij elkaar
0 stemmers
Mijn pincode is een oude postcode van me maar dan een beetje gemixt. Echt cool, want heb dat niet zelf aangevraagd
Waren nog bij elkaar. En toen ging er eentje dood.
Oh ja sorry, ik zou dan stemmen niet gescheiden.
Of gewoon helemaal niet stemmen want het is niet hetzelfde
Sterker nog dit is een van mijn regels in het leven: altijd iets hebben om naar uit te kijken.
(Altijd iets hebben om tegenop te zien is niet mijn regel maar dat komt door de aankomende tentamens.)
Ik kijk uit naar het behalen van mijn post-master en zie op tegen de komende examens (waaronder aanstaande woensdag eentje). Het is dus echt niet leuk om doordeweeks te werken, iedere vrijdag naar de uni te moeten en in het weekend en in de avonden al je vrije tijd kwijt te zijn aan het maken van de wekelijkse opdrachten, halfjaar rapportages en daarnaast het bijhouden van het studiemateriaal + de voorbereiding op de tentamens.
Ik ben op mijn eigen bruiloft geweest, neem aan dat dat telt. En ik ga komende week buiten europa, maar omdat dat nog moet komen heb ik er niet op gestemd
Er zijn kattenmensen en er zijn hondenmensen. Is dit volgens jou:
- Aangeboren
- Aangeleerd
0 stemmers
Niet opgepakt maar wel gedeporteerd en dan na landing uit het vliegtuig gehaald door de politie en ook in een busje (in zo’n soort mini-cel) naar de aankomsthal gebracht
Met welke internetgekkie identificeer jij je het meest?
- Ik loop rondjes
- Partij vd Armoed
- Rapsmevrouw
- Petat met majenes
- Stellagemevrouw
- Antiquairmevrouw
- Brocolliman
- In de hemel meneer (intervu)
- Een broodje met beleg
- Blikje in die water
- Ik hoef niet te tanken!!!
- Sportief pookje
- Nu munnie suck a cock
- Bij de Laidel gekocht
- Penisprikkel
- Jij komen praten tegen mij
- HAHA bier
- Niet mijn winkel vriend
- Dikke BMW
- Anders, namelijk:
0 stemmers
Maar twijfel tussen deze of bij de Laidel gekocht
Oh ik vind het een tof thema juist! Heb ook zin in verkleden.
Nouuuu… nee.
Is de gangmaker van de bingo ook een internetgekkie?