Ik zou voor Sean Paul gaan, maar ik denk dat m’n conditie te belabberd is om fatsoenlijk te performen terwijl ik m’n billen schud alsof m’n leven er vanaf hangt.
Ik wil Paint It Black, mag dat ook?
Karaoke
- Leuk! Ik sta het liefst zo vaak mogelijk te zingen
- Vreselijk… Je krijgt mij niet zo gek
- Ik wil best een liedje zingen maar (heel) leuk is anders
0 stemmers
Leuk voor mij, niet zo leuk voor de andere aanwezigen.
Ik heb pas singstar gekocht, en ik wist al wel dat ik echt voor geen meter kon zingen maar dit was echt extreem confronterend.
Ik denk dat dit heel afhankelijk is van hoeveel alcohol ik heb gedronken
Waar bewaar jij je schoenen in?
- In een speciale schoenenkast/rek
- In mijn kledingkast
- Ik heb ze overal door het huis liggen
- Ergens tegen de muur in m’n slaapkamer
- Anders
- Ik heb een aparte kamer alleen voor m’n schoenen
0 stemmers
Tegen de muur in de gang, onder de kapstok
Ik heb een bed met opberglades en een lade gebruik ik voor mijn schoenen!
Ik heb half november een verjaardag wat tevens een verlaat Halloweenfeestje is. Ben nu al elke avond aan het knutselen voor m’n kostuum
Ik ga als een soort boswezen (lekker vaag lol) en ben nu bezig met een soort headpiece, ik heb nu groen met gouden hoorns gemaakt en die komen dan met nog allemaal spul wat ik verzameld heb (herfstblaadjes enzo) op een haarband. Kleding moet ik nog uitdenken maar wil eerst m’n headpiece afhebben zodat ik iets meer richting heb
Pfff…dat is wel echt een van de sufste thema’s ever
Hadden circussen vroeger niet ook een freakshow? Niet erg politiek correct maar wel stuk meer mogelijkheden.
Ik zou t thema links laten liggen en gewoon gaan hoe je wilt!
Ik heb een kast in de gang waar je makkelijk in kan staan en daar kun je jassen ophangen maar staan dus ook mijn schoenen. (En ik heb mijn tassen daar ook opgehangen)
Een soort faun / bosnimf? Nice
Ja zoiets inderdaad!
Deze vragenlijst gaat over je zin in seks in combinatie met je maandelijkse cyclus.
Vraag 1
Gebruik je hormonale anticonceptie, zoals een hormoonspiraaltje of de pil?
- Ja. De vragenlijst eindigt hier voor jou.
- Nee. Ga door naar vraag 2.
0 stemmers
Vraag 2
Merk je verschil in je zin in seks afhankelijk van waar je in je cyclus bent?
- Ik gebruik hormonale anticonceptie en kan niet lezen dat ik niet moet stemmen.
- Ja. Ga door naar vraag 3 en 4.
- Nee. De vragenlijst eindigt hier voor jou.
0 stemmers
Vraag 3
Wanneer heb je de meeste zin in seks?
- Als ik in mijn vruchtbare periode zit.
- Specifiek de paar dagen rond mijn eisprong.
- Vlak voor mijn menstruatie (PMS periode).
- Tijdens mijn menstruatie.
- Vlak na mijn menstruatie.
- Op een ander moment daartussen.
- Ik kan nog steeds niet lezen en gebruik hormonale anticonceptie.
0 stemmers
Vraag 4
Wanneer heb je de minste zin in seks?
- Als ik in mijn vruchtbare periode zit.
- Specifiek de paar dagen rond mijn eisprong.
- Vlak voor mijn menstruatie (PMS periode).
- Tijdens mijn menstruatie.
- Vlak na mijn menstruatie.
- Op een ander moment daartussen.
- Ik kan nog steeds niet lezen en gebruik hormonale anticonceptie.
0 stemmers
Bedankt voor het stemmen!
Koperspiraal hier. En helaas geen enkel verschil in libido sinds ik van de pil af ben. Verschillende periodes maken voor mij ook niets uit.
De laatste twee dagen van mijn menstruatie en rond mijn vruchtbare periode (ik heb geen idee wanneer mijn eisprong is)
Dat dacht ik ook, tot ik ben gaan tracken en ik merk zo duidelijk patronen nu. In mijn vruchtbare periode en specifiek de dag van mijn eisprong… jeez ik vind spontaan iedereen geil. Rond PMS hoef ik m’n eigen vriend niet eens te zien, dan vind ik alle mannen STOM.
PS voor iedereen die voorspellingen wil krijgen en wilt tracken: de app Clue is gratis en superchill. Ik krijg ook notificaties van Hey je PMS komt eraan. Dan weet ik al oh oh rustig aan doen.
Bij mij is het echt altijd een vast patroon, drie weken lang 0,0 interesse in sex, wil absoluut niet aangeraakt worden of wat dan ook. En dan eisprong en dagen ervoor en erna wil ik iedereen die ook maar een beetje mijn type is bespringen. Echt bizar eigenlijk hoeveel invloed hormonen kunnen hebben.