Stel je persoonlijke vraag #12

HaHahaha #guilty!!

Mosterd door de andijvie ga ik ook zeker proberen, klinkt heerlijk!

Het gekste wat ik ooit ergens heb gehad was nasi met rookworst. En die moeder had het superfijn gesneden allemaal al. Alles. Dat deed zij altijd voor iedereen in het gezin. Was echt geschokt toen ik dat kreeg.

3 likes

Haha dat doe ik ook, ik heb dat van mijn moeder overgenomen en hoewel ik verder geen fruit in combinatie met warm eten wil vind ik dit juist heel lekker!

2 likes

Hahaha nee ik snap het echt niet :’) Ze verdedigen het ook met ‘dan is het niet meer zo zuur’ maar dat is toch precies de reden dat je zuurkool eet :sweat_smile:

Rookworst door de nasi is wel echt next level, hoe kom je erop??

1 like
  • WEEEEEKENDD :partying_face::tada::raising_hand_woman:t4:
  • Weekend
  • Geen van beide

0 stemmers

Waren mensen die alles graag op z’n Hollands doen ofzo
 die op vakantie ook naar friet van Piet gaan en potje CalvĂ© meenemen haha.
Zoiets exotisch als nasi moet natuurlijk wel vergezeld gaan van een hollands stukkie vlees

1 like

Ik vind juist dat het zoete van de ananas het zure van de zuurkool versterkt. Het complimenteert elkaar ofzo.

3 likes

Hmm ja in theorie kan ik het ergens ook wel begrijpen maar ik vind het zelf echt veel minder lekker haha. Maar you do you uiteraard!
Ananas door de chili vind ik trouwens wel weer lekker

1 like

Ik lust alleen de loempia’s. Ik vind echt al die andere dingen in welke vorm dan ook met vlees/vega/vegan gewoon ontzettend smerig. Ik ben geen goede borrelpartner omdat ik ook geen worst en van die kaas in welke variant ook lust. :’) Ik zou echt een zure kantoortrut zijn tijdens een vrijmibo geef me dan maar een augurk.

3 likes

Zo’n heel bord met hapjes prop ik in een holle kies.
Vind daar van alles lekker.

7 likes

Ander fruit kan ook! Wij deden ook wel eens rozijnen vroeger. Of perziken uit blik. Allemaal heerlijk.

Durf dit mijn vriend echt niet voor te zetten maar hij zal er toch aan moeten geloven deze winter.

2 likes

SWEEEEEEEEEEEET

• Caroline ooooh oooooh
  • Home Alabama, Where The skies are so blue

0 stemmers

Ik had de antwoorden nog niet eens gelezen en het liedje al in mijn hoofd :woman_facepalming:t3:. Lekker weer. Blijf ik nu horen tot morgenmiddag denk ik

3 likes

Je doet mee aan the masked singer. Welke Nederlandse klassieker ga je zingen wat betreft smartlappen uit dit rijtje? (Dit is ronde 1.) Sorry ik ken geen vlaamse smartlappen :’(

• Corrie en de Rekels - Huilen is voor jou te laat
  • Frans Bauer - Heb Je Even Voor Mij
  • Zangeres Zonder Naam - Mexico
  • AndrĂ© Hazes - De Vlieger
  • Ronnie Tober - Rozen Voor Sandra
  • Vader Abraham - Daar in dat kleine cafĂ© aan de haven
  • Bonnie St. Claire - Bonnie Kom Je Buiten Spelen
  • Manke Nelis - Oh kleine jodeljongen

0 stemmers

I know :sob::sob:

1 like

Gefeliciteerd! Met je geweldige zangkunsten heb je het in ieder geval gemaakt tot de 2e ronde van The Masked Singer. Je bent in voor een grotere uitdaging dus ga je een Eurodance-nummer doen .
Welk nummer kies je?

• Rednex - Cotton Eye Joe
  • 2 Unlimited - No Limit!
  • Eiffel 65 - Blue (Da Ba Dee)
  • Loona - Bailando
  • O-zone - Dragostea din tei
  • Cascada - Everytime We Touch
  • Basshunter - Boten Anna
  • GĂșnther - Ding Dong Song
  • Aqua - Barbie Girl
  • Vengaboys - Boom! Boom! Boom!
  • La Bouche - Be My Lover
  • Scatman John - Scatman (ski-ba-bop-ba-dop-bop)
  • Reel 2 Real - I Like To Move It
  • Captain Jack - Captain Jack
  • Toybox - Tarzan & Jane
  • Gina G - Ooh Aah Just A Little Bit

0 stemmers

1 like

Dat mag je doen als je wint!

Je hebt jezelf overtroffen en het geschopt tot de derde ronde. Vandaag hebben ze een bijzondere gast. Katy Perry zal aanschuiven als jurylid. Met welk nummer van de I Kissed A Girl-singer weet je Katy zelf te imponeren? (Dit is slechts een selectie.)

• Teenage Dream
  • This Is How we Do
  • Ur So Gay
  • Roar
  • E.T.
  • Peacock
  • I Kissed a Girl
  • Firework
  • Hot N Cold
  • Darkhorse
  • Wide Awake
  • California Gurls
  • Bon AppĂ©tit
  • Last Friday Night (T.G.I.F.)
  • Swish Swish

0 stemmers

Mijn strategie is om iedereen mee te krijgen met mijn enthousiasme in plaats proberen te imponeren met mijn zang-talent :joy:

1 like

VAKANTIEEEE :man_dancing:t2:

3 likes

Beteeeerr!! Geniet ervan :grin::grin:

Jaa ik ook, 4 weken vrij :partying_face::partying_face:

1 like