Stel je persoonlijke vraag #12

Ik vind helemaal mooi!

Edit: ja die dus @Baratheon haha

2 likes

@anon22402465
Dat is blikje in die water!

2 likes

Omgggg helemaal overheen gelezen! Heb gestemd! Ik vind helemaal mooi.

1 like

Haha jaa!!

En ik zeg als iemand zegt ‘perfect!’ Standaard erachteraan ‘ik neem er twee!’ Dat is die gozer van stay connected.
afbeelding

8 likes

11 likes

Was jij als kind een moeilijke eter?

• Ja heel erg
  • Een beetje
  • Nee totaal niet
  • Weet ik niet

0 stemmers

Ben jij nu een moeilijke eter?

• Ja, ik lust niet veel
  • Een beetje, ik ben wel kieskeurig
  • Nee, ik ben makkelijk

0 stemmers

Als kind heb ik echt een periode zo slecht gegeten. Weinig groenten, niks willen proeven. Ik hield ook niet zo van vlees behalve kip. Totdat ik een keer rozige plekjes zag op een kippenpootje en wilde ik dat ook niet meer eten. Maar nu eet ik best wel veel, proef ik veel en lust ik aardig wat (vind ik).

Oh ik wil nog iets toevoegen!!

Als je als kind een slechte eter was, maakte jouw vader/moeder dan wat anders voor jou?

• Ja, vaak wel
  • Nee nooit, moest gewoon eten wat de pot schaft
  • Soms

0 stemmers

Ik vind mezelf ondanks dat ik vlees noch vis eet een makkelijke eter, omdat ik eigenlijk alles lust.

2 likes

5 EURO, op je muil, GAUW! Werkt uiteraard met ieder bedrag.

16 likes

Ik kotste tot mijn vierde alles weer uit. Echt knap dat ik nog leef.

Als iemand bij je komt eten en je weet niet wat diegene wel en niet eet vraag je er dan naar? Bijv. of iemand iets niet lust of allergisch is?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Mijn moeder was een moeilijke eter (nog altijd), en ik kopieerde haar daar soms in. Ik at dus ook bepaalde groenten niet graag, terwijl dat nu mijn favorieten zijn (broccoli bv) en van sauzen (ketchup, mayonaise,…) moest ik ook niets. Nu heb ik een eetstoornis, dus ben zeker een moeilijke eter, maar lust het meeste wel, dus heb op kieskeurig gestemd.

O ja ik denk dat je dat inderdaad wel kopieert dan! Maar maakte ze de dingen die zij niet lekker vond wel eens voor jou? Zodat jij het wel kon proeven in ieder geval.

Mijn moeder is een hele makkelijke eten maar toen ik in die fase zat dat ik bijna niks lustte maakte ze altijd wat anders. Dus ik denk dat die periode voor mij daardoor wel langer heeft geduurd. Sommige dingen had ik nog nooit geproefd.

Het werd wel gemaakt (mijn vader at dat wel), maar tegelijkertijd werd er een alternatief voor mijn moeder voorzien. Dus dan moest ik 1 klein stronkje broccoli bv eten, maar erna kreeg ik wel wat mijn moeder kreeg. Ik zou het zelf nooit zo doen, want dat is vragen om problemen.

1 like

ben blij dat je het zelf hipster humble brag noemt

26 likes

“Nouuuuuu, nehhh”

1 like

Ik was al een paar dagen gefrustreerd omdat ik mijn pincode, die ik al jaren had, niet meer wist. Vervolgens moeite gedaan om bij het dichtstbijzijnde kantoor van mijn bank langs te gaan 20 km hier vandaan. I shit you not, ik stond één seconde binnen en ineens wist ik mijn pincode weer.

4 likes

@Flamoes
image

HOE HOE

10 likes

Al die filmpjes komen/kwamen ook PowNed, dumpert, 9gag, reddit, Facebook, etc. Dan verspreid het zich snel ja. Gewoon social media uberhaupt. Maar dat was “toen” ook al hoor

10 likes

Ken jij een internetgekkie in real life?

• Ja, ik spreek diegene dagelijks
  • Ja, ik spreek diegene wekelijks
  • Ja, ik spreek diegene maandelijks,
  • Ja, ik spreek diegene sporadisch
  • Ja, maar ik spreek diegene niet (meer)
  • Nee

0 stemmers

Nee maar een vriendin spot wel geregeld Henk en Ingrid. Dat is het dichtstbij dat ik ooit gekomen ben

4 likes