Stel je persoonlijke vraag #12

Zat altijd onderweg naar school in de trein met “I’m a dancer”-Herman. Hij werd vaak belachelijk gemaakt door anderen dus hij kwam regelmatig bij ons zitten (3 klasgenoten en ik) en met ons praten.

11 likes

Ah zo zielig :frowning: maar gelukkig waren jullie wel lief!

1 like

Ja hebben we, vind dat echt zo fijn! Hij heeft zijn kamer omgedoopt tot mini gym en ik de mijne tot make-up kamer. Het is niet zo dat hij op zijn kamer gaat zitten om zich ff terug te trekken, daar is die kamer ook te klein voor dus hij gaat dan op bed zitten ofzo, maar ik doe dat wel op mijn kamer. Echt zo fijn.

1 like

Niet helemaal volledig, maar wel een beetje.
We hebben de zolder ingericht als game- en muziekkamer met al mn vriend z’n instrumenten (piano, bas en gitaar). Er staan ook boekenkasten dus ik zou daar ook kunnen zitten om te lezen, maar in de praktijk doe ik dat niet.
En ik heb een kamer ingericht als make-up ruimte en daar komt hij elke ochtend ongeveer een halve minuut zn haar föhnen, verder is hij van mij.

1 like

Dit hebben wij wel gehad in ons vorige huis. Had hij een werkkamer en ik een hobbykamer. Maar uiteindelijk zat ik daar weinig, was meer een opslag. Was wel erg fijn, mis het nu wel!

1 like

Wij hebben veel kleine kamertjes. In een daarvan staat een bureau en de eettafel, daar zit hij vaak. Ik zit meestal in de woonkamer. Het is niet zo dat het een eigen kamer is, maar vaak hebben we zo wel bewust me-time.

1 like

Ik heb een make up kamer waar ook de kleren in hangen van ons allebei, maar dit is wel echt mijn kamertje. Love it

3 likes

Komt die link naar interieur topic nou random daar te staan of heeft iemand hem daar geplakt?

Ik kreeg net van een webwinkel een mailtje om een review achter te laten en dan maak ik kans op een kadobon. Nu weet ik dat Bol.com dit ook doet en soms beoordeel ik wel eens wat, maar ik heb nog nooit wat gewonnen. Dus…

Hebben jullie wel eens een review bij een webshop (geen AliExpress of eBay etc.) achtergelaten?

• Ja, dat doe ik altijd
  • Ja, want de service was heel goed
  • Ja, want de service was heel slecht
  • Nee

0 stemmers

Hebben jullie na het plaatsen van een review een kadobon gewonnen?

• Ja, meerdere keren
  • Ja, een keer
  • Nee, nog nooit
  • Ik geef geen reviews

0 stemmers

Ja, maar ik doe het niet altijd en niet wegens goede/slechte service. Maar om iets over het product toe te lichten, waarvan ik denk dat het nuttige informatie is voor andere potentiële kopers.

7 likes

Ik doe het meestal als het heel goed of heel slecht is :slight_smile:

1 like

Ja, als ik iets heb uitgezocht erover wat toelichting nodig had en nergens aangegeven stond.
Of gewoon als m’n pet zo stond, heeft eigenlijk bijna nooit iets te maken met wat ik vind van de service.

1 like

Wonen in een tiny house lijkt me:

• Fantastisch
  • Leuk
  • Neutraal
  • Beetje stom
  • Verschrikkelijk
  • Ik woon in een Tiny House

0 stemmers

Soms, zowel bij heel goede als heel slechte service/producten, en soms ook gewoon zomaar. Maar niet altijd.

1 like

Een tiny house is echt mijn droom. Het lijkt me zo heerlijk. Maar ik wil ook nooit kinderen, dus in mn eentje of met eventueel een partner kan dat ook prima.

5 likes

Een tiny house lijkt me qua idee echt super idyllisch en leuk, maar mijn vriend woont klein en als we daar een weekend zijn dan lopen we elkaar eigenlijk alleen maar constant voor de voeten en ben ik blij als we weer naar mijn huis gaan, al heeft het wel iets heel knus. Echt Tiny zou ik dus niet willen, maar kleiner dan hoe ik nu woon wel.

Ik zou wel supergraag een tiny house willen inrichten, of eens rond trekken in een camper, maar dat valt niet officieel onder een tine house natuurlijk.

1 like

Sla jij altijd het nummer op als je wordt toegevoegd in groepsapps waarbij je diegene niet persoonlijk kent?

• Meestal niet
  • Meestal wel
  • Nooit
  • Altijd
  • Anders

0 stemmers

Hoeveel pushups kun jij achter elkaar maken? (Niet de knieversie.)

• 0
  • 1
  • 2
  • 3 - 5
  • 6 - 8
  • 9 - 10
  • 11 - 15
  • 16 - 20
  • 21 - 30
  • 31 of meer

0 stemmers

Geen idee, en ik heb eigenlijk geen zin om m’n bed uit te komen maar tegelijkertijd wel benieuwd hoe ver ik zou komen :thinking:

5 likes

Ik woon nu in een studio van 20m2 en in NL woon ik met mijn vriend samen in een appartement van 40m2. Dus qua ruimte is het vrij klein. Ik vind het ook niet perse fijn. Maar ik zou wel in een Tiny House willen wonen als dat betekent dat je de ruimte super efficiënt inricht en toegang hebt tot een enorme tuin met moestuin haha.

2 likes