Ik vind de platform wel leuker, maar vind 35 euro wel veel geld, dus ik zou lekker die kindermaat kopen. Zelf twijfelde ik ook tussen gewone lage en platform lage en gewone hoge en platform hoge (dus ik had 4 opties) uiteindelijk gewone lage gekocht omdat die het goedkoopst waren.
Niet lullig naar jou bedoelt hoor, maar veel mensen hebben echt nog steeds zoān vertekend beeld van āAfrikaā. Ik bedoel Afrika is een heel groot continent met echt zoveel verschillende culturen en steden etc. Maar wordt vaak nog weg gezet als het donkere, arme en vooral gevaarlijke continent. Ik bedoel trouwens niet dat jij dat hier zegt hoor, maar wou het gewoon even kwijt!
Als het in the Nordics of Singapore/Hong-Kong is: JA. Anders: twijfel
Wij zijn wel momenteel bezig om te kijken wat onze mogelijkheden zijn om in het buitenland te gaan werken/wonen voor een periode van rond de 4 jaar ook.
Familie van een vriendin van me heeft 4 jaar in Singapore gewoond en wonen nu in Londen, echt een heel gaaf leven hebben die (op de vader van de familie na, die is voornamelijk aan het werk, haha).
Ik hoop nog altijd dat mijn vriend dit gaat doen maar dan voor 3 maanden. Dan zou ik onbetaald verlof nemen en meegaan. Ik drop zo veel hints over Londen of NY maar mag nog niet baten.
Op dit moment in mijn leven zeg ik nee, geen uitzonderingen
Ja dat gevoel herken ik wel. Ik snap ook je beweegredenen om niet in Ghana in dit geval voor langere tijd te willen wonen. Wel super gaaf trouwens dat je de mogelijkheid hebt gehad het land op deze manier te leren kennen. Was ook meer in het algemeen bedoelt, omdat je vaak mensen hoort oh in āAfrika daar hebben ze pas honger etcā, zo lekker generaliserend over een heel continent haha. Het wordt inmiddels wel eens tijd om dit coloniale beeld van Afrika bij te stellen, en in te zien dat het ook een onwijs modern en innovatief continent is! Dit frustreert mij altijd enorm, omdat ik echt zo veel verschillende kanten van Afrika heb gezien.
Op of nabij 42 weken, ik weet het niet zeker/precies eigenlijk.
Op tijd , maar was wel heel klein schijnbaarā¦
Ik was echt veel te vroeg. Al bij 31 weken
. Maar alles is goedgekomen hoor.
Op de uitgerekende datum, toen al altijd op tijd
Bij 43w2d, maar ik vraag me wel eens af of de uitgerekende datum wel helemaal klopteā¦
Dit is mān droom, lijkt me echt heel erg leuk om samen met mān vriend een heel nieuw land te ontdekken en een leven op te bouwen. Ik wil idealiter geen nieuwe taal hoeven leren maar het lijkt me echt heel tof. Ik hou zelf wel van nieuwe avonturen aan gaan, maar vind het in mān eentje vaak wel eng. Samen met mān boi durf ik alles wel
Ik 11 dagen te laat en zusje 10 dagen te laat, dus nog net binnen de 42 weken.
Precies op de uitgerekende datum aka āde enige keer dat je ooit op tijd wasā hi ha ho 
ja dit! mān zusje is met 42w geboren en de placenta was helemaal grijs aldus mān moeder. alle voedingstoffen waren gewoon āopā. de verloskundige heeft toen ook gezegd dat het niet nog veel langer had moeten duren of dat mān zusje het anders waarschijnlijk niet gehaald had!
Ik ben op de uitgerekende datum geboren, voor 7 uur in de ochtend. Ben nog steeds uitzonderlijk punctueel 
Mijn moeder was op 18 december uitgerekend en ik kwam op 6 januari ter wereld. Zoān raar idee dat zo ver over tijd(?) tegenwoordig ondenkbaar is! Mān moeder heeft op nieuwjaarsdag nog keukenkastjes staan soppen omdat ze zo chagrijnig was dat ik er NOG STEEDS NIET WAS 
Heb jij zoān HEMA Klantenpas?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Maak je ook gebruik van de acties en voordelen die dat pasje heeft? (als je ja hebt gestemd)
- Ja zeker regelmatig
- Nee
- Soms
- Huh korting??
0 stemmers
Ik heb dus al eeuwen zoān pasje met 500 punten ofzo dus ik dacht steeds wanneer krijg ik nou eens korting of waar doe ik āt eigenlijk voor?? Totdat ik vandaag de app ontdekte. Heb gelijk allemaal vouchers āgekochtā en ben gratis koffie gaan drinken. Morgen ff hotdog en chips fixen (gratissss)
Die punten verlopen vrij snel toch? Dat is volgens mij bij de app pas wel zo.
Ik heb er 6 gratis gebaksbordjes voor gehaald