Ik ben heel bang voor teken… Je ziet mij niet zo snel in een bos lopen en bij het zien van een teek op een foto krijg ik de rillingen.
Waarmee maak jij foto’s als je op vakantie bent?
- Smartphone
- Digitale camera
- Spiegelreflexcamera
- Systeemcamera
- Action cam (GoPro of ander merk)
- Anders…
0 stemmers
Ik twijfel of ik mijn digitale camera thuis zal laten. Ik heb ook al een GoPro voor filmbeelden, maar vind de foto’s daarvan niet super.
Ik heb laatst gedacht ´ik heb m´n camera niet nodig´ maar ik baalde daar zó zó zó erg van dat ik hem nu altijd meeneem haha
Full frame camera. En ik wil hem vaker mee nemen want de foto’s zijn zoveel mooier.
Met mn polaroid haha.
Daar ben ik ook een beetje bang voor, maar het zijn steeds meer ‘gadgets’ om mee te nemen 
Wegwerpcamera! Vind het zo leuk om daarmee foto’s te maken en dan afwachten of ze goed zijn gelukt
Ik zou het inderdaad eerder melden dan overleggen, maar ik onthoud nooit afspraken en mijn vriend wel dus waarschijnlijk zou ik eerst bij hem dubbelchecken of we niet al iets anders hebben op dat moment
Analoge spiegelreflex (is natuurlijk ook een spiegelreflex maar wel een ander soort ding dan de meeste mensen voor zich zien bij het woord spiegelreflex), analoge point and shoot, soms polaroid en af en toe m’n telefoon. Heb meestal 2 slr’s mee, één voor zwart-wit en één voor kleur.
Edit: sorry voor de dubbelpost, ben klaarblijkelijk nog niet helemaal wakker
Wat is je favoriete maand in het jaar?
- Januari
- Februari
- Maart
- April
- Mei
- Juni
- Juli
- Augustus
- September
- Oktober
- November
- December
0 stemmers
Juli want veel festivals 
Ik twijfel tussen december (hou van de feestdagen maar niet van het weer) en juli (want lekker weer en festivals en geen school). Toch maar december gestemd, want voel me vaak extra happy die maand.
En stomste maand vind ik sowieso januari, dat is me toch een kut maand 
Kan ik me inderdaad iets bij voorstellen ja! Maar ik krijg juist een opgejaagd gevoel van dat verse jaar idee. En dan duurt januari ook nog eens zo lang, februari is gelukkig ietsje korter 
Als het het warmst is. Dacht eigenlijk dat dat augustus zou zijn maar heb het net opgezocht en blijkbaar is het juli
Ik ook omdat ik dan jarig ben 
Ik vind mei en juni hele leuke maanden, maar helaas worden ze verpest door hooikoorts dus toch maar op maart gestemd, wel het gevoel van yeah, de lente begint, maar niet die akelige hooikoorts.
- Liever jarig tijdens oud en nieuw
- liever jarig tijdens kerst
0 stemmers
- Je heet … Slipje als achternaam
- Je heet … Snotje als achternaam…
- Je heet … Spleetje als achternaam
0 stemmers
Ben je liever blond of zwartharig? (Als beiden je even goed stonden)
- Zwart
- Blond
0 stemmers
Wat is verder in de toekomst?
- Zo
- Straks
- Ongeveer even ver in de toekomst
0 stemmers
Ik hoor mijn zoon nu in mijn hoofd ‘maar hoe laat is straaaaaks’ 
Haha mijn vriend en ik lopen hier niet echt synchroon in. Als hij gaat werken en dus 8 uur later thuis is, zegt hij “tot zo schat”. Terwijl ik dat juist iets vind wat je zegt als je even boodschappen gaat doen.