- Blues
- Horizon
- Green marble
- Arc
- Purple
- Rainbow
- Sunset
- Superhero
- Red blue
0 stemmers
Heb jij onder werktijd weleens:
0 stemmers
Ja, om die reden kan ik die witte niet met rust laten, ook al wordt gezegd dat je ze beter niet uitknijpt. Die enkele keren dat ik mezelf kon dwingen om ervan te blijven, vonden mensen het nodig om me erop te wijzen, waardoor ik ze alsnog uitknijp.
Voetbal gekeken. Boeken gelezen. Gestudeerd. Geslapen.
Haha, even ter verduidelijking: op mān vorig werk had ik in het begin slechts een kwartier werk per uur.
Ik kreeg mijn jurk van mijn ouders en mijn man zijn pak van zijn ouders, maar als ik het zelf had moeten betalen, was het wel van het budget voor de bruiloft geweest (al hadden wij niet een heel vastomlijnd budget).
Alles in het huishouden. Wassen, boodschappen doen, stofzuigen. Ik doe het in de baas zān tijd.
Boodschappen doen is mah fave.
Boodschappen bestellen bij Picnic
Elmo zit wel een beetje autistisch op de pot.
haha ik las pas dit, iemand die die meme had gepost op zijn fb en de baas was niet blij:
Zou jij ontslag nemen van een baan met vast contract waar je echt ontzettend ongelukkig van wordt, voordat je ander werk hebt gevonden?
0 stemmers
Indien nee, zou je er anders over denken als je spaargeld achter de hand had?
0 stemmers
Ligt ook wel aan het vakgebied⦠en hoe snel je iets anders kan vinden
Online shoppen, hotelovernachtingen boeken, belastingaangifte, administratie bijwerken, dingen voor mijn vrijwilligerswerk regelen. Alles kan als ik nachtdienst heb of in het weekend werk.
Ik heb dit gedaan en hoewel het uiteindelijk goed is gekomen heb in erg veel stress gehad in de periode dat ik geen baan had. Heb wel ja gestemd maar zou het niet perse aanbevelen
Ik heb een baan met vast contract waar ik wel gelukkig van werd opgezegd voor ik iets nieuws had (om ver weg van mijn werk te gaan samenwonen). Mijn vriend was in dit geval mijn financiƫle vangnet voor de vaste lasten en ik had spaargeld.
Ik zou zorgen voor een goed plan qua geld. En anders (als het risico te groot is) gewoon zo hard mogelijk solliciteren tot je iets vindt en daarna pas opzeggen.
Ik heb precies dit gedaan, anderhalve maand geleden. Met spaargeld achter de hand dus.
Hardop lachenš
0 stemmers