Stel je persoonlijke vraag #12

• Blues
  • Horizon
  • Green marble
  • Arc
  • Purple
  • Rainbow
  • Sunset
  • Superhero
  • Red blue

0 stemmers

Heb jij onder werktijd weleens:

• Het forum gecheckt
  • Seks gehad
  • Een film/serie gekeken
  • Niet werkgerelateerde youtubefilmpjes bekeken
  • Podcast geluisterd
  • Langer dan een uur niet gewerkt maar wel gedaan alsof/je verstopt
  • Onder werktijd priveafspraak inplannen terwijl het ook anders kon (tandarts, sollicitatie, garage)
  • Vacatures gezocht en/of gesolliciteerd op een andere baan
  • Iets anders wat niet hoort, maar niet hier tussen staat namelijk:

0 stemmers

Ja, om die reden kan ik die witte niet met rust laten, ook al wordt gezegd dat je ze beter niet uitknijpt. Die enkele keren dat ik mezelf kon dwingen om ervan te blijven, vonden mensen het nodig om me erop te wijzen, waardoor ik ze alsnog uitknijp.

Voetbal gekeken. Boeken gelezen. Gestudeerd. Geslapen.

Haha, even ter verduidelijking: op m’n vorig werk had ik in het begin slechts een kwartier werk per uur.

1 like

Ik kreeg mijn jurk van mijn ouders en mijn man zijn pak van zijn ouders, maar als ik het zelf had moeten betalen, was het wel van het budget voor de bruiloft geweest (al hadden wij niet een heel vastomlijnd budget).

@KimKardashian Love jouw keuze met die foto van schreeuwende Kim erbij

1 like

Alles in het huishouden. Wassen, boodschappen doen, stofzuigen. Ik doe het in de baas z’n tijd.

2 likes

Boodschappen doen is mah fave.

Boodschappen bestellen bij Picnic

1 like

image
Elmo zit wel een beetje autistisch op de pot.

39 likes

haha ik las pas dit, iemand die die meme had gepost op zijn fb en de baas was niet blij:

6 likes

Zou jij ontslag nemen van een baan met vast contract waar je echt ontzettend ongelukkig van wordt, voordat je ander werk hebt gevonden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Indien nee, zou je er anders over denken als je spaargeld achter de hand had?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

@Twijfelaar ik heb je poll verplaatst naar het topic waar deze het beste past.

Ligt ook wel aan het vakgebied… en hoe snel je iets anders kan vinden

2 likes

Online shoppen, hotelovernachtingen boeken, belastingaangifte, administratie bijwerken, dingen voor mijn vrijwilligerswerk regelen. Alles kan als ik nachtdienst heb of in het weekend werk. :ok_hand:

2 likes

Ik heb dit gedaan en hoewel het uiteindelijk goed is gekomen heb in erg veel stress gehad in de periode dat ik geen baan had. Heb wel ja gestemd maar zou het niet perse aanbevelen

Ik heb een baan met vast contract waar ik wel gelukkig van werd opgezegd voor ik iets nieuws had (om ver weg van mijn werk te gaan samenwonen). Mijn vriend was in dit geval mijn financiƫle vangnet voor de vaste lasten en ik had spaargeld.

Ik zou zorgen voor een goed plan qua geld. En anders (als het risico te groot is) gewoon zo hard mogelijk solliciteren tot je iets vindt en daarna pas opzeggen.

1 like

Ik heb precies dit gedaan, anderhalve maand geleden. Met spaargeld achter de hand dus.

Hardop lachenšŸ˜‚

• ik whatsapp wel eens op het toilet
  • ik sms wel eens op het toilet
  • ik internet wel eens op het toilet
  • ik bel wel eens vanaf het toilet
  • Ik bezoek FF wel eens vanaf het toilet
  • Ik heb mijn telefoon wel eens in het toilet laten vallen
  • Niks van dit
  • Ik heb geen telefoon of toilet

0 stemmers