Stel je persoonlijke vraag #12

Ja een vrouw van 55+ vond het schijnbaar interessant om zich daarmee bezig te houden. :roll_eyes: Nou vraagt ze mij wel vaker dingen waarvan ik had zoiets van hmmm (ik wil geen kinderen en dat werd ook gek gevonden).

2 likes

Meestal zijn de punten al verlopen voordat ik genoeg heb gespaard om überhaupt iets te kunnen kiezen :sweat_smile:

Ik ontdekte een tijdje terug dat ik ook super veel punten had, maar toen kreeg ik een maand later ofzo opeens een mail dat ze waren verlopen? Heel gek

Als je in whatsapp kijkt bij ā€˜data- en opslaggebruik’ en vervolgens door naar ā€˜datagebruik’, zie je oa hoeveel berichten je hebt ontvangen en verzonden.

Hoeveel whatsapp berichten heb jij volgens dit overzicht verzonden?

• 0 - 25.000
  • 25.001 - 50.000
  • 50.001 - 100.000
  • 100.001 - 150.000
  • 150.001 - 200.000
  • Meer dan 200.000

0 stemmers

En heb je meer berichten ontvangen of verstuurd?

• Ontvangen
  • Verstuurd

0 stemmers

1 like

Bij mij staat het bijna op 20.000, maar ik heb dit nummer pas sinds april. Ik heb berekend dat dat gemiddeld op 100 berichten per dag uitkomt. Best veel.

1 like

ja ik vond mijn aantal ook aardig hoog. had hele boeken kunnen schrijven haha

Er zijn best veel mensen die een error krijgen bij het idee van een mannelijke man die homo is of een vrouwelijke vrouw die lesbisch is.
Maar vind ā€˜broeken’ wel ook een heel extreem voorbeeld haha.

1 like

Ik dacht net: huh dit nummer is toch helemaal niet zo oud? Gegoogeld. Nummer is 9 jaar oud. Ik dacht 4 jaar oud of zo. :scream:

Ik heb nog altijd last van puisten, vooral op mijn kin. Nu probeer ik er niet te veel aan te zitten, maar als ik zo’n vieze witte kop zie moet ik hem gewoon uitknijpen. Resultaat: rode kraters en vlekken die dagen of zelfs weken niet meer weggaan. Na al die jaren weet ik nog steeds niet welke van de twee ik erger vind.

Wat vind jij erger?

• Puisten met witte kop
  • Rode kraters en vlekken
  • Allebei even erg
  • Allebei niet erg
  • Ik heb een loepzuivere huid dus kan helaas niet stemmen

0 stemmers

Huh bij mij staat 204 verzonden en 500 ontvangen, maar heb deze telefoon al lang dus zou het niet meer passen en 204000 zijn ofzo?

1 like

Hahaha dit doet me denken aan groep 6 op de basisschool waar ik straf kreeg van de leraar omdat ik tijdens het bidden mijn ogen open had en hij nog bozer werd toen ik zei dat hij ze dan ook open had anders kon hij dat niet weten. :joy:

38 likes

Verzonden 135.379 en ontvangen 720.861. :grimacing:

1 like

Het voordeel van kraters en rode vlekken is dat je het weg kunt werken met foundation. Een puist met witte kop ā€œwerktā€ zeg maar en is daardoor warm waardoor foundation/concealer er af smelt, dus bespaar ā€˜s ochtends ook de moeite om het weg te werken want het komt er toch wel weer door.

Ik heb na 8 maanden roa geen puisten meer maar vond die witte het ergste. Dan zeggen mensen ook vaak ā€˜je hebt een puistje’ :+1:t3:

Wow groot verschil. Zit je in veel groepen ofzo?

Die whatsapp aantallen zijn wel helemaal afhankelijk van wanneer je van telefoonnr gewisseld bent, dus niet helemaal goede vergelijking zo.

haha woooow!

245.000 verzonden, 580.000 ontvangen :grimacing:

Ik heb wel al sinds het begin van whatsapp altijd iPhones gehad en steeds mijn hele telefoon inhoud via iCloud gewoon overgeheveld dus ik denk dat dit gegevens van een heel aantal jaar zijn. Flink wat.

Ik kan alleen het aantal mb zien. Sowieso dat er vroeger stond hoeveel berichten het waren maar nu alleen mb

Iig heb ik twee keer zoveel mb ontvangen als verzonden.

Ja zit in een hele actieve app met vriendinnen die bijna 24/7 doorgaat dus dat zal het m zijn haha

3 likes

Nee niet zo heel veel. Had vooral op mijn want en kaken grote ontstekingen.