Nu je het zo schrijft denk ik eigenlijk dat het best met kinderen kan, mits je huis groot genoeg is om ze boven/een stukje van het feestgedruis af in een bed te leggen als ze moeten gaan slapen. Ik stond vroeger ook altijd met neefjes en nichtjes (bij familiefeestje) of vriendjes (bij feestjes van vrienden van mijn ouders) te dansen in de woonkamer terwijl de volwassenen lekker aan de wijn waren en met ons mee dansten. En dan moesten wij op een gegeven moment slapen en gingen zij lekker verder.
Ik moet er zelf overigens niet aan denken om dan de volgende ochtend met een kater weer voor een koter te moeten zorgen, maar mijn ouders ging dat altijd prima af voor zover ik me kan herinneren…
100% eens met alles wat je zegt, maar mijn vriend vindt het heel aso om te vragen 
Hm, met oudere (en meer) kinderen misschien wel, maar kinderen van 2 of 4 kun je niet echt zonder toezicht laten op hun eigen kinderparty en gaan ook echt om 19u naar bed ofzo terwijl een feest om zeg 21u begint? Met meerdere kinderen van 8+ ofzo zie ik het wellicht nog wel voor me maar dan zou het sowieso al een collectiever feest zijn gevoelsmatig, waarin mensen misschien ook meer dezelfde situatie hebben. Ik heb dit nu beredeneerd vanuit mijn situatie, waarbij de meeste mensen of nog op kamers of studio’s wonen of in kleine appartementen, dus niet echt plek om ergens een x aantal te kinderen te laten slapen. Ik zou er zelf ook niet zoveel zin in hebben als ik voor mezelf een leuk feest wil geven. Op een familiefeest vind ik het ook wel anders trouwens. Als de hele vriendengroep kinderen zou hebben misschien ook.
Vroegah gingen wij altijd wel mee naar verjaardagen maar dan sliepen we in het bed van de mensen waar de verjaardag was! Dat was echt super normaal binnen de vriendenkring van mijn ouders, we deden dat overal en iedereen bij elkaar
Ik dacht idd ook dat er zo’n Hollandse kringverjaardag bedoeld werd.
Verder zou ik het alsnog wel lastig vinden om het direct te vragen. Misschien in de uitnodiging subtiel ‘18+’ verwerken 

Omdat ik net een reanimatie oproep kreeg ben ik benieuwd.
Ben jij burgerhulpverlener?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zoja: ben je dit via een app zoals hartslagNU ect?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ben je al vaak opgeroepen, en ook gegaan?
- Ja, en ook gegaan
- Ja, maar niet gegaan.
- Nee.
0 stemmers
Dit klinkt wel heel gezellig!
Ik sliep dus geen idee hahaha
Ja dit dus, deden wij idd ook altijd. Ik mocht dan ook lang opblijven, tot wel negen uur meestal, en heel soms zelfs half tien! En dan midden in de nacht dat bed uit getild worden om naar huis te gaan, en dan in de auto net doen alsof je weer sliep, zodat je thuis naar binnen werd gedragen 
Krijg meteen flashbacks naar Slaap Lekker van Diggy Dex. Zo’n leuk liedje, alleen hij zegt op een gegeven moment teqielja en ik krijg er elke keer weer een rilling van.
Erger: tekielja
Haha. Moet hierdoor denken aan een vakantiebaantje dat ik ooit had in de catering en toen werkte ik met Janny in de bedrijfskantine van een of ander bedrijf en ze luisterde de hele dag 100%NL en dan vroeg ze zich hardop af wat we die dag voor warms bij de lunch zouden eten en dan waren het VREPS
Nou Mari, dit is je kans
Ik heb een witte huidskleur
Haha de vrouw van mn neef werkt als oncologie verpleegkundige maar heeft ook veel interesse in de spirituele wereld en daar allerlei cursussen en post hbo opleidingen voor heeft gedaan. Ik weet niet echt wat ik daarvan vind maar ze zei dat ik al vaak op de brandstapel was beland. 
Haha ik vertelde dit aan mn bff en die zei heel droog “ja maarja moest je maar niet de hele tijd met de koning neuken”.

Ik weet van beide steden niet zoveel maar ik las wel vaker op het forum dat Arnhem dan een beetje een pauper? stad is en Nijmegen leuker. Toen sprak ik met iemand uit Duitsland en Spanje die naar Nijmegen waren geweest en ze vonden het een stad voor ouwe lullen. Daar kan ik niet echt inkomen. Ok lang verhaal kort:
- Arnhem
- Nijmegen
0 stemmers
Ja ik ben in beide steden iig 10 + keer geweest en ik snap niet dat die 2 die naar Nijmegen waren geweest het een ouwe lullen stad vonden. Waar je dan naartoe ging als je gepensioneerd was. Ik zei al eh er zit een universiteit, hogeschool, wonen dus veel studenten en geeft op mij totaal niet die indruk. En in Nijmegen is uitgaan ook leuk!
Als je nou werd gedwongen om te studeren in 1 van deze steden. Elke studie die je wilt doen is aanwezig. Welke stad zou je dan kiezen?
- Groningen
- Nijmegen
- Amsterdam
0 stemmers
Twijfel een beetje, denk eerder dat ik andere keuzes had gemaakt wat betreft vakkenpakket en twee masters had gedaan dan dat ik een compleet andere richting op zou willen gaan.