Stel je persoonlijke vraag #12

Ja is prima!
Er zijn ook horrorcomedies en horrormusicals etc., het is een super breed genre dus er valt van alles onder.

Het us trouwens ook het meest ‘woke’ genre in heel Hollywood!

4 likes

Je bent gewoon niet ‘af’ tot je die film hebt gezien. Wat een ervaring :heart::clap:t3:

4 likes

Als jullie tips hebben voor een milde horror die absoluut niet eng is maar gewoon een (romantische) comedy is in ‘horror thema’ dan wil ik wel kijken. Er mag geen enkel ‘echt eng’ element in zitten.

3 likes

Chuck And Dale vs Evil

Echt slapstick, niet eng, de eerste keer vond ik m echt geweldig (als je het einde kent, is ie de tweede keer minder omdat het dan niet verrassend is)

Je moet niet de trailer opzoeken, want die verklapt alles ongeveer. Maar ik zweer je dat er echt geen enkel eng moment inzit.

6 likes

Ik houd niet van horror :see_no_evil: Maar love The Nightmare Before Christmas, telt ook als Halloweenfilm

8 likes

Oh ik keek ff op Netflix en heb nog wat aanvullingen:

• Zombieland (met Emma Stone, is tijdens een zombieplaag maar is vooral een comedy, de zombies zijn ook niet eng om te zien. Het kan zijn dat er wat ‘schrik’ momenten in zitten, maar niks heftigs. Meer comedy en actie dan horror.

• Shaun of The Death. Horrorparodie op bekend zombiefilms, super Britse humor, echt heel erg vermakelijk en slim. Totaal niet eng. Wel heel grappig.

• little evil. Horrorparodie op The Omen, vooral echt heel erg grappig. Man denkt dat zijn stiefzoon Satan is, is het plot ongeveer. Maar het is echt een comedy vooral, je kan erna prima slapen.

• Psycho. Is opzich een klassieke horror van Hitchcock maar is zo oud dat de effecten niet meer eng zijn en het is ook meer een crime dan echt een horror (op de bekendste scene n). Wel een aanrader omdat ie zo klassiek is en ik vind eigenlijk dat iedereen een Hitchcock moet kijken.

7 likes

Bij verdraagzaam moet ik meteen aan K3 alle kleuren denken en heb dat nu dus in mijn hoofd :upside_down_face:

31 likes

Je vriend/man/crush/denkbeeldige vriend kijkt Formule 1, vind je dit:

• Aantrekkelijk
  • Onaantrekkelijk
  • Boeiend zijn leve

0 stemmers

Je vriend/man/fuckbud doet aan korfbal, dit vind je

• Aantrekkelijk
  • Onaantrekkelijk
  • Boeie

0 stemmers

Je vriend/man/neukertje leest alleen biografieën van voetballers, vind je dit

• Aantrekkelijk
  • Onaantrekkelijk
  • Niet mijn lefuh

0 stemmers

Ik zou het allemaal prima vinden behalve als ik er dagelijks 200 jaar naar moet luisteren. Leuk dat jij de biografie van een kerel die achter een bal aan rent hebt gelezen maar ik hoef er niets uit te weten

7 likes

Wat zou je onaantrekkelijker vinden?

• Je vriend is lid van FvD, stemt erop en kijkt graag Jensen! en andere shows waar Thierry komt
  • Je vriend is extreem kalend met een overkam van zn laatste lokjes over de kale plekken

0 stemmers

Haha die laatste vraag was voor mij echt;

A. De hele tijd huilen tijdens een horrorfilmmarathon:
B. De hele tijd huilen tijdens een seksmarathon.

41 likes

Ik ga vanavond gewoon beginnen aan m’n Harry Potter legpuzzel hoor, joe

3 likes

Ik weet niet zo goed wat woke gedrag is? :sweat_smile:

Ik dacht zelf aan iemand die bijvoorbeeld veganistisch eet, duurzame keuzes maakt, niet (teveel) winkelt bij bepaalde ketens/ online bestellen, milieubewuste keuzes maakt qua vliegen etc

1 like

Hier ging ik ook ongeveer van uit :v: dankje!

Ik weet niet wat zij doet :sweat_smile:

woah dit vind ik echt een compliment, thanks!

Toen ik als 14/15 jarige in de voetbalkantine werkte en een vriendin en ik alleen moest afsluiten pakten we snickers enzo uit het magazijn. Dat mocht van ons omdat onze baas ons te laat betaalde, hij stonk en te dicht bij je ging staan.

3 likes

Ik had het pas met een vriend erover dat ik blij was dat er hier geen heksenvervolgingen zijn, omdat ik denk dat ik vrij snel op de brandstapel was beland. Die vriend zei: “Oh ja, zeker. Jij zou de eerste zijn op de brandstapel, en je zus er direct na. En nu ik er over nadenk, je moeder ook zeker”.

Vroeger was je verdacht als heks als je niet per se in het perfecte plaatje van deugdelijke vrouw paste. Dus als je te mooi, te lelijk, te promiscu, te single, te oud of te eenzaam was. Als je interesses in kruiden of verloskunde had. Eigenlijk alles wat je een beetje liet opvallen of ‘anders’ maakte dan de rest.

Zou jij als heks verbrand worden?

• Ik zou tot de eerste lading behoren.
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel.
  • Ik ben het voorbeeld van doorsnee burgerlijke deugdzaamheid.

0 stemmers

Te raar, te single, interesse in kruiden en geneeskunde, en donkere zaken. Te recalcitrant. Ben altijd relatief ‘vreemd’ geweest. Vroeger vond ik dat vervelend, nu minder.

6 likes