Mijn kruidenkastje, losse theecollectie en verse kruidenplantjes zouden me nekken.
Te zelfstandig, te queer en als mijn huis het toe zou laten zou ik er sowieso ~toverdrankjes~ brouwen.
Ah, ik ben gewoon te hot om geen heks te zijn.
Naast jou is de brandstapel vrij koel.
Ik had dus âhelemaal welâ gestemd want ik zag mezelf al 2 koppen boven ieder middeleeuws mannetje uitsteken (fik in dat rare mens), maar een snelle Google leerde mij dat de gemiddelde lengte in de Middeleeuwen 1,73 meter was - dat valt best mee! Al ben ik dan nog steeds 10 cm langer dan de gemiddelde mens, maarja, dat is nu ook zo
Zeker, veel te grote mond
Ik vier vanavond Samhain, dus zou denk ik wel bij de eerste lichting horen.
Geen fysiek of psychische afwijking die je verdacht maakt?
Simpel. Ik heb 1000 smsjes, 5 gb internet en onbeperkt bellen.
Pindakaas
Skelet en om nog specifieker te zijn: Sally van The Nightmare Before Christmas.
ah als spook betekent dat ik een laken over me heen kan draperen dus verder onzichtbaar ben dus kan doen alsof ik niet eens op het feestje ben klinkt dat als het perfecte kostuum voor mij :â)
wtfwaaromdoethetforumopeensinhetengelsenenwaaromwordtallesautomatischvertaaldiktypditnuexpresaanelkaaromdathetandersvertaaldwordtwtfishet1aprilofzo
OMG het werkt niet
Huh? Hier niks aan de hand?
help!!!
Wow what the fuck? (Ditwaswelengels)
hij doet het weer dus ik ben weer gekalmeerd. dit was echte halloweenhorror voor mij man, ik dacht dat ik voor eeuwig gedoemd was tot waardeloze googletranslatetaal
Hahaha would be super pussy for you
Gdvrdmm?
Samenvatting
Heb je niet per ongeluk aangezet dat Google de pagina automatisch vertaalt?
Does it translate English to Dutch as well though?