Hebben jullie ook zo’n vriendin waarbij echt alles perfect lijkt te gaan in haar leven?
- Ja
- Nee
- Ik ben die ene vriendin
0 stemmers
Hebben jullie ook zo’n vriendin waarbij echt alles perfect lijkt te gaan in haar leven?
0 stemmers
Komen die cirkeldiagrammen alleen bij anonieme polls?
Probeerde een hele tijd te achterhalen welke kleur welke smiley is
Aan de naam te zien is lichtblauw de smile en donkerblauw de frown.
nee hoor, dat zijn 2 losse dingen die je per poll kiest, resultaten tonen en pie of bar.
Bij de vapiano zou ik voor pasta gaan! Al smaken de pizza’s ook goed hoor
Dank je! Nog een aanrader voor een pasta?
Heb je liever dat in 2020
0 stemmers
Ik vind het bij vapiano altijd zo’n drama om in die rij te staan voor de pasta dat ik meestal liever pizza kies
Dit is mijn ringtone geworden 
Had het al steeds in mijn hoofd
Elfstedentocht betekent strenge winter, ik ben tegen winterse taferelen 
Hahaha, dus dat ja!
Ik snap de hype voor de Elfstedentocht echt totaal niet, die Elfstedentocht zal me echt aan m’n reet roesten.
Doe maar elfstedentocht. Dan zijn we daar weer even vanaf.
Het lijkt me oprecht leuk om een elfstedentocht mee te maken, hopelijk krijgt iedereen dan vrij en gaan we met z’n allen lekker kneuterig voor de televisie zitten de hele dag met warme chocolademelk. Lijkt me fantastisch.
Ik vind het ergens wel cool omdat het een soort wereld is waarin mensen Erben en Durk heten en ze door plaatsen als Hinderlopen en Stavoren gaan schaatsen waarvan ze klinken alsof ze niet echt bestaan en mensen dan zeggen “machtig”.
Het is een soort Sprookje lijkt het wel.
Haha ja dit was voor mij de reden om op pizza te stemmen in de poll. De rij bij de pasta is altijd zo lang
ik heb daarom denk ik nog nooit pasta gegeten bij vapiano
Ja precies en mensen die helemaal niet kunnen schaatsen gaan dan meedoen, van die oude krakkemikkige mannetjes die hier al jaren op wachten. Mooi man.
Welkom in mijn familie, komen uit midden Nederland. Maar als sinds het kon ingeschreven om mee te doen en meerdere keren naar de weissensee gegaan om de alternatieve te schaatsen. Er is een soort van loting, de oudere garde kunnen elk jaar, maar geloof dat ze zo’n 15 jaar geleden hebben ingesteld dat je om het jaar ingeloot bent.
Overigens doe ik zeker niet mee met deze gekte. In mijn wedstrijdtijd vond ik de 1500m al veel
In het top 2000 café zou ik:
0 stemmers