Hahha yaay! Ik zeg Goriezo. Mijn vriend zegt sjoriezo. Ik vind dat ik gelijk heb, maar ik heb geen idee eigenlijk
Ik zeg goriezo maar ik weet dat dat niet klopt dus dan maak ik er expres iets Rotterdams van zodat niemand denkt dat ik denk dat je het zo uitspreekt.
Werken
Hahaha grappig, ik ben echt verre van een blond meisje met blauwe ogen
Denk dat ik ook heel lelijk ben met blond haar.
Uit de Margriet
Wat beïnvloedt 's ochtends (het meest) je humeur?
- Hoeveel uur ik heb geslapen
- Het weer
- De weegschaal
- Het humeur van anderen
- De vraag: wat trek ik aan?
0 stemmers
Met oud en nieuw verbazingwekkend genoeg amper. Heb op zo’n avond nooit echt trek. Meer focus op alcohol :’) . Vroeger echt minstens 10. En dan op 1 januari hele dag door nog van die kleffe dingen mmm. Laatste jaren nooit op 1 januari een oliebol gezien.
Maar nu vreet ik me voor oud en nieuw en in hele maand januari nog helemaal lens eraan zodat ik genoeg gehad heb rest van het jaar.
Ja natuurlijk zijn die mensen er. Fijn dat je er geen last van hebt.
Ik heb de grap ‘oh dan heb je zeker een blindengeleidehond nodig hihaho’ al te vaak gehoord ondertussen.
Hoe ik wakker wordt vooral; ik kan 4 uur slapen en me top voelen of 10 uur slapen en gebroken voelen
Op Tinder wist ik nooit wat ik moet zeggen. Alleen als iemand me heel interessant leek en hij stuurde niks deed ik het wel.
Nu op Bumble spreek ik alleen de mannen aan die me bij nader inzien nog leuk lijken. Maar dan wordt het inderdaad ook vaak een ongeïnspireerde hoi @Eddie. Soms probeer ik wel in te gaan op foto’s ofzo. Maar moet zeggen dat dat niet succesvoller is ofzo want die gesprekken worden of sowieso ook niet beantwoord of bloeden net zo snel dood als een gesprek dat met “hoi” begint.
In dat artikel wat nu in date topic wordt genoemd willen die vrouwen dus dat de man begint want dat laat zien dat ze echt interesse hebben. Ik denk dat het helemaal niet zoveel zegt. Denk dat er vaak genoeg mannen een gesprek beginnen terwijl ze ook niet denken wowwwww jou moet ik hebben. Waarom zou dat ook.
Bij mij eerder wat er op het programma staat die dag of andere dingen die me bezighouden. Ik word alleen chagrijnig als ik me heb opgemaakt en pas bij het naar buiten gaan merk dat het regent/waait. Maar dan ben ik al een uur wakker.
Oja of als ik wil douchen en mijn huisgenoot gaat net voor mij de douche in.
Wanneer iemand in mijn vriend z’n familie jarig is (naast “directe familie” zoals broer/zus/vader/moeder) en we gaan naar diegene toe, kopen zijn ouders meestal het cadeau en gaat ze er vanuit dat ik daar, net als mijn vriend en zijn zus, aan mee betaal. In mijn familie betalen alleen mijn ouders, ik en mijn broer eraan mee. Mijn vriend en ik hebben allebei weinig met elkaars tantes en ooms, dus soms voelt het vreemd dat er vanuit wordt gegaan dat ik wel een bijdrage doe. Hoe zit dat bij jullie?
- Ik betaal mee
- Ik betaal niet mee
0 stemmers
niet vrijwillig
Arghhgg een vriendin van mij zegt ook altijd vol overtuiging gorietso nagels over een schoolbord hoor
Een extra onderbroek als in 2 over elkaar?
Vroeger wel toen ik nog maandverband gebruikte want dan bleven die vleugels tenminste op hun plek.
Vroeger wel. Nu niet meer.
Als ik maandverband gebruik wel in de nacht, maar vaak heb ik een cup in. Dus dan hoeft het niet.
Ligt heel erg aan de concerten, sommige concerten kosten 20€, sommige 100€ of meer, maakt nog wel een verschil voor de totaalprijs. Of zijn de concerttickets niet meegerekend in de totaalprijs?
Ik ga met m’n date oud en nieuw vieren! Zin in