Ik ben bij afl 6 en het enige wat ik snap ik het liedje.
Ik vond het echt een bout jaar. 2018 veel gegroeid, in 2019 weer stappen teruggezet. Dat voelt kut. Oh en ook te weinig leuke dingen gedaan. Dat maakt een jaar oppervlakkiger leuker, maar is ook belangrijk. Ik heb goede hoop voor 2020 en ben al met wat dingen bezig dus we gaan het zien!
Ik heb eigenlijk een heel erg leuk jaar gehad. Veel stappen gezet, voor mij wel wat dingen overwonnen en ook weer mijn familie gezien sinds jaren. Echt leuke vakanties gehad, superlekker gegeten, leer ook wat beter koken en ben echt heel erg dol op mijn man.
Op andere vlakken ben ik nog wel compleet een loser, maar ja, kan niet alles hebben dus vandaar een 8 en geen 10.
Alletwee niet m’n beste jaren, maar wel vruchtbare grond voor een beter 2020!
New decade new me etc etc
Dan denk ik dat 2019 wel beter was haha, maar zit ook nog verser in mijn geheugen natuurlijk.
2018 was echt m’n beste jaar ooit, 2019 het allerslechtste. Was echt zo’n groot contrast… Maargoed dan kan 2020 alleen maar beter worden 
But since you been gone
I look presentable for the first time
I’m so moving on
Yeah, yeah
Thanks to you
Now I get what I want
Since you been gone
Same 
Op telefoon was het prima te doen om alleen eerst het woord in beeld te hebben
Ik zit vol adrenaline en endorfine van het sporten en toen bedacht ik mij; ik heb me ellendig gevoeld afgelopen jaar, maar ik heb fysiek beter voor mezelf gezorgd en ben daar eigenlijk wel trots op. Met sporten en eten. (Edit: en een beter ritme qua slapen!) Mijn lichaam voelt fysiek gezien veel sterker.
Ook heb ik een baan gevonden!
Ik wilde nu weer mitsen en maren opschrijven en negatieve dingen maar PUNT.
Zout, maar juist dat ik ruim genoeg binnenkrijg ivm lage bloeddruk
Wel roze wc papier in Frankrijk, maar dat is tien jaar geleden dus telt niet mee. Kortom : nutteloze post
toelichting: ik ga niet express iets kapot maken, maar ben zonder alcohol en drugs al super lomp dus kans zeeeer groot dat er wel iets kapot gaat.
Niks van dit. Saai toastjes eten met manlief. Om 23:30 zoontje wakker maken, beetje vuurwerk kijken en om 13:00 naar bed 
Gekleurd wc-papier doet me denken aan vakanties in Frankrijk van vroeger!
Waarschijnlijk een joint, een hoop tong en uiteindelijk weer ruzie. 
ga jij morgen
- oliebollen eten
- vuurwerk afsteken om 00.00
- iemand om 00.00 proberen te bellen
- dronken worden
- jezelf voor schut zetten
- eten met vrienden
- eten met familie
- een oudejaarsconference kijken
- spelletjes doen
- teveel eten
- geliefden missen met wie 00.00 niet kan vieren