Stel je persoonlijke vraag #13

Doe maar elfstedentocht. Dan zijn we daar weer even vanaf.

1 like

Het lijkt me oprecht leuk om een elfstedentocht mee te maken, hopelijk krijgt iedereen dan vrij en gaan we met z’n allen lekker kneuterig voor de televisie zitten de hele dag met warme chocolademelk. Lijkt me fantastisch.

18 likes

Ik vind het ergens wel cool omdat het een soort wereld is waarin mensen Erben en Durk heten en ze door plaatsen als Hinderlopen en Stavoren gaan schaatsen waarvan ze klinken alsof ze niet echt bestaan en mensen dan zeggen “machtig”.

Het is een soort Sprookje lijkt het wel.

34 likes

Haha ja dit was voor mij de reden om op pizza te stemmen in de poll. De rij bij de pasta is altijd zo lang :cry: ik heb daarom denk ik nog nooit pasta gegeten bij vapiano

Ja precies en mensen die helemaal niet kunnen schaatsen gaan dan meedoen, van die oude krakkemikkige mannetjes die hier al jaren op wachten. Mooi man.

2 likes

Welkom in mijn familie, komen uit midden Nederland. Maar als sinds het kon ingeschreven om mee te doen en meerdere keren naar de weissensee gegaan om de alternatieve te schaatsen. Er is een soort van loting, de oudere garde kunnen elk jaar, maar geloof dat ze zo’n 15 jaar geleden hebben ingesteld dat je om het jaar ingeloot bent.

1 like

Overigens doe ik zeker niet mee met deze gekte. In mijn wedstrijdtijd vond ik de 1500m al veel

In het top 2000 café zou ik:

• Headbangen
  • Springen
  • De luchtgitaar spelen
  • Keihard meezingen
  • Constant de aandacht van de cameraman eisen
  • Me helemaal klemzuipen

0 stemmers

1 like

Ik vind beide echt vreselijk, stem uit protest alleen op de laatste

2 likes

Ik vind het heel grappig dat ze allemaal anoniem zijn, behalve juist de laatste haha

Ik snap niet waarom er coaches bij de voice zijn die zelf niet eens (kunnen) zingen? Wat heb je als zanger eraan om gecoached te worden door een joch dat enkel rapt?

7 likes

En combinatie van me helemaal klemzuipen, daarna beginnen met springen en ondertussen flink een potje headbangen waardoor de cameraman vanzelf mij wel filmt :metal:t3:

1 like

No shame in mijn krantenwijk game

8 likes

Die taarten zijn zo lastig te leeeeeezen. Kun je nou nooit meer voor die originele balkjes kiezen? Of krijg je dan die kleine balkjes in verschillende kleuren?

14 likes

Hier al geprobeerd?

4 likes

Ik heb meerdere seksdromen gehad over lil kleine dus ik moet wel op hem stemmen

8 likes

Ik heb hem via iTunes gekocht voor €1,29. Beetje een impulsaankoop hahah, misschien dat onderstaande link ook werkt!

1 like

Heb jij zo’n ‘what 
 are you’ story op instagram gepost? Bijv pokemon of disneyfiguur, dat er dan zo’n plaatje boven je hoofd komt te staan.

• Ja
  • Nee
  • Ik heb geen instagram
  • Ik heb wel instagram maar ik heb geeeen idee waar je het over hebt

0 stemmers

Ik heb de filter wel geprobeerd, maar er kwamen stomme Disneyfiguren uit dus heb m lekker niet gepost.

8 likes

Wat is meer uniek?

• Mijn achternaam
  • Mijn voornaam
  • Even basic
  • Even speciaal

0 stemmers