Ik vind januari hier zo’n slechte maand voor, heb al 3 nieuwjaarsborrels staan. Maart is eerder zo’n tussenmaand waar weinig bijzonders gebeurd.
Om nog maar te zwijgen van de depressie die om januari heen hangt, daar heb ik gewoon een G&T bij nodig.
Mijn enige 2020 voornemen is ook een nog slechtere invloed worden op mensen
Had jij bij gym moeite met de Hink Stap Sprong?
- Nee, ik was een talent
- Ja, het was een ellende
- Moah na een paar keer ging het wel
0 stemmers
Bij scouting had ik al uitgebreid ervaring opgedaan zodat ik bij gym kon shinen.
Mijn voornaam en achternaam kunnen op 10 verschillende manieren worden geschreven. Maar in de plaats waar ik woon woont een meisje met exact dezelfde voor en achternaam. Haar email adres is op 1 punt na hetzelfde. We hebben elkaar nog nooit gezien maar we spreken elkaar regelmatig als er weer verkeerde mail binnen is gekomen. Het is soms ook een wedstrijdje wie als eerste onze gewenste gebruikersnaam krijgt bij sociale media dingen.
Ik zat vroeger op een sport met iemand met precies dezelfde naam, één letter verschil. Gevolg was dat ik ook zo werd genoemd en dat ik op mijn kop kreeg als haar ouders de rekening niet hadden betaald
Hebben jullie op je CV
een foto
- ja
- nee
0 stemmers
je geboortedatum
- ja
- nee
0 stemmers
je middelbare schoolopleiding
- ja
- nee
0 stemmers
baantjes die je had tijdens je middelbare school
- ja
- nee
0 stemmers
een link van je linkedin profiel
- ja
- nee
0 stemmers
Je middelbare school lijkt me niet relevant als je een vervolgstudie doet of hebt gedaan. Dan is het toch ongeveer wel duidelijk of je havo of vwo hebt gedaan. Tenzij je vwo hebt gedaan en daarna hbo. Maar zelfs dan boeit een werknemer alleen die hbo opleiding volgens mij.
Ja nu je het zegt, anders heb je ook misschien maar één opleiding staan. Ziet er ook wat karig uit en is dan vollediger. Niet iedereen heeft tijd en is zo gek om meerdere opleidingen te doen. Lekker vanuit mijn eigen perspectief geredeneerd
Ik had eerst cv als in centrale verwarming in m’n hoofd en dacht echt huh waarom zou je daar een foto op hebben
Ik kreeg laatst een CV van iemand die haar basisschool erop had staan, haha.
Ja ik heb hem er niet op staan (ik denk destijds wel met een reden gedaan), maar werd er laatst op aangesproken dat ik echt een leeftijd moest vermelden en ook m’n middelbare school (“zodat ik een beetje een idee hebt waar je vandaan komt”). Vind het eigenlijk onzin tbh, opleiding en werkervaring van de afgelopen x jaar zou toch wel genoeg moeten zijn de rest kun je vragen in een gesprek
Haha nu wil ik dit ook doen.
Ja dit zag ik laatst ook op iemands linkedin staan met de volgende tekst erbij: I skipped the 3rd grade, in which children learn to read, write and calculate
Mensen die een klas hebben overgeslagen laten je dat altijd ongevraagd op alle mogelijke momenten weten.
Ja precies, bovendien kwam deze knul ook na 10 min het gesprek binnen lopen dus wellicht had je meer fun facts over me geweten als je op tijd was geweest heb na dit gesprek een vriendelijk bedank mailtje gestuurd ook met dat ik geen interesse meer had.
Ik wilde eigenlijk naar een referentie vragen, maar heb me ingehouden.
Er is vast wel iemand die dat op een cv heeft staan. Edit: oh Linkedin dus haha @littlenumbers
Ben jij vandaag aan het werk?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Is jouw kerstboom al opgeruimd?
- Ja
- Nee
- Ik had geen boom
0 stemmers