Nog niet, moet wel maar geen zin Toen ik net beneden kwam merkte ik juist op dat hij er wel erg slapjes en zielig bij hangt
De boom mag nog niet weg, want mân vriend vindt het zo gezellig. Echt supergezellig hoor gap, al die fucking dooie naalden. Hij mag zelf stofzuigen!
TĂłch het nog even ongevraagd laten weten, I See You.
Hij âhoortâ toch te staat t/m 3 koningen?
Wie doet dat nou nog?
- Ik
- Ik niet
- Ik had geen boom!
0 stemmers
Wat vind je van The Witcher tv series?
- Fantastisch
- Heel leuk
- Wel oké
- Mwah
- Nope niet leuk
- Ik heb per ongeluk gestemd want ik kijk dat niet
0 stemmers
Stelletje rebellen. Expres op âik heb per ongeluk gestemdâ stemmen he.
Wat is de leukste stad voor een weekendje weg?
- Breda
- Den Bosch
- Tilburg
- Ik weet het niet
0 stemmers
Wat voor cijfer geef jij 2019? Was het een leuk jaar voor je of juist een kut jaar of een beetje tussenin?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10!
0 stemmers
Echt moeilijk er op een heel jaar te reflecteren maar voel me er op dit moment best goed over dus vandaar een 8, zou morgen wel weer anders kunnen zijn.
Veel leuke dingen gedaan, mân kind gaat goed, geen voor mij belangrijke personen overleden⊠Ja, prima jaar. Ik teken ervoor.
En als je het dan vergelijkt met de laatste 2 jaar? Zo heb ik het âberekendâ. :â)
Aah zo naar dat het daar zo lastig is vrienden te maken! Kan ik me ook wel voorstellen⊠is het mogelijk om terug te verhuizen? want je bent daarheen verhuisd voor (werk van) je partner toch?
Ik ben bij afl 6 en het enige wat ik snap ik het liedje.
Ik vond het echt een bout jaar. 2018 veel gegroeid, in 2019 weer stappen teruggezet. Dat voelt kut. Oh en ook te weinig leuke dingen gedaan. Dat maakt een jaar oppervlakkiger leuker, maar is ook belangrijk. Ik heb goede hoop voor 2020 en ben al met wat dingen bezig dus we gaan het zien!
Ik heb eigenlijk een heel erg leuk jaar gehad. Veel stappen gezet, voor mij wel wat dingen overwonnen en ook weer mijn familie gezien sinds jaren. Echt leuke vakanties gehad, superlekker gegeten, leer ook wat beter koken en ben echt heel erg dol op mijn man.
Op andere vlakken ben ik nog wel compleet een loser, maar ja, kan niet alles hebben dus vandaar een 8 en geen 10.
Alletwee niet mân beste jaren, maar wel vruchtbare grond voor een beter 2020!
New decade new me etc etc
Dan denk ik dat 2019 wel beter was haha, maar zit ook nog verser in mijn geheugen natuurlijk.
2018 was echt mân beste jaar ooit, 2019 het allerslechtste. Was echt zoân groot contrast⊠Maargoed dan kan 2020 alleen maar beter worden