Stel je persoonlijke vraag #13

Hoeveel wc-polls kun jij nog handelen voordat je gefrustreerd gillend in de woonkamer gaat schijten?

• Dit is de max, bij de volgende doe ik het
  • Momenteel al aan het doen (comment op welke manier je je wc-papier gebruikt)
  • Ik heb nooit genoeg info over andermans toiletgebruiken dus ik ga deze poll nog 50 keer maken
  • Het kan me niet schelen als je je wc-rol verdomme maar met de goede kant bovenhangt!!

0 stemmers

Heb ik al gedaan

2 likes

Ok maar hoe heb je afgeveegd dan? Gepropt, gevouwen, blaadjeskant boven of onder of moeten we even een discussie starten over hoe onhygiënisch wc-papier is en een bidet veel beter is?

Hierdoor ga ik het zo nog een x doen. Het is een vicieuze cirkel

1 like

afbeelding

19 likes

Gadver!!! Lekker al die bacteriën bij je koffiekopjes en en bestek :face_vomiting::face_vomiting::nauseated_face:.

Misschien dat de vaatwasser dat allemaal helemaal schoonmaakt hoor, maar alleen door het idee al zal ik niet meer lekker van mn borden eten.

Ik zet em eens in de zoveel tijd in een emmer heet water met bleek erin, wordt ie ook prima schoon van.

3 likes

120,- gewonnen bij de Staatsloterij.
Vaak 5 of 10 euro

2 likes

Gad.ver.dam.me

Hoelang kook jij je eieren?

• 4 minuten
  • 5 minuten
  • 6 minuten
  • 7 minuten
  • 8 minuten
  • 9 minuten
  • 10 minuten
  • Ik bak altijd
  • Ik eet geen ei

0 stemmers

Rustaahg ik was bij Frozen 2 :sweat_smile:
Hij was waar! Idd hij leek mij ook te gedetailleerd

1 like

Geen idee, heb een eierkoker die dat voor me doet :sunglasses:

3 likes

Het ligt er eig aan of ik al kokend water in het pannetje doe of gewoon koud water op het vuur zet en direct het ei erin gooi. Is waarschijnlijk niet de bedoeling maarja

3 likes

En het ligt ook aan je gasfornuis. Ik heb inductie, dus dat wordt net als gas heel snel warm. Maar bij keramisch moet je echt wel kokend water erin doen eigenlijk anders duurt het een eeuwigheid.

1 like

Hoevaak eet jij ei? Dat kan van alles zijn, roerei, gekookt etc.

• Wekelijks
  • Meerdere keren per week
  • Dagelijks
  • Maandelijks
  • Een paar keer per maand
  • Een paar keer per jaar
  • Nooit

0 stemmers

Verschilt echt per keer. Heb niet echt een eierschema

7 likes

Ooh weet ik, maar ik bedoelde het als grapje haha :sweat_smile:

1 like

Ja ik ook niet echt eigenlijk haha maar denk dat ik gemiddeld wel op 2keer per week kom

Ik was vorige week op bezoek bij iemand die demonstreerde hoe de onderkant van de kattenbak in de vaatwasser ging dus heb het drankje maar afgeslagen :+1:

25 likes

Als het in de toekomst mogelijk wordt om te baren zonder zwangerschap, of dat de man het kind kan dragen (wil écht niet meer zwanger zijn), dan wil ik jou als kraamverzorgster! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik heb een keer met iemand anders gezoend. Vreemdgaan is vreemdgaan en dat wil ik niet goedpraten, maar vind dat toch een verschil met seks.