Heb het eerste seizoen niet eens gezien
Is het toch ook! Als slaaf van de consumptiemaatschappij voel ik mij vastgeketend als alle winkels gesloten zijn
Ja, heb het seizoen al uit en het was wel een beetje een mindfuck voor mij (ik heb beide boeken gelezen en in mijn vage herinnering ging boek twee heel anders hahah). Wel weer vermakelijk, dat wel. Weet nog dat ik het tweede boek maar een teleurstelling vond, terwijl de eerste wel goed was.
Ik ging dit ff googelen (volgens mij is het antwoord niet waar).
Maarrr ik stuitte daarbij ook weer op die foto van Hans Klok met zijn veel jongere vlam, van welke forummer was dat ook alweer de ex? Hahah dat verhaal was goud
Niet waar!
Zelf houd ik er helemaal niet van om vuurwerk af te steken, maar als ik dan eenmaal om 00:05 buiten sta ben ik erg enthousiast en ben ik altijd 1.
Totdat mensen met sterretjes aankomen, want die vonken die daar vanaf komen vind ik maar onvoorspelbaar. En dan vooral de mensen die het vasthouden vertrouw ik niet.
Doe dit nou niet.
Ze waren niet samen toen hij 3 was, zie niet hoe dit iets zegt keer hun relatie.
Stel je zou niet/niet genoeg (naar je eigen maatstaven) sporten en je komt elke keer langs een sportschool waar mensen bezig zijn.
- Dat motiveert
- Dat demotiveert
- Daar heb ik geen gevoel bij
0 stemmers
Ik moet echt opstaan om te gaan studeren maar ik ben nog zo moe.
Heb jij iets over je oudejaarsavond / oud&nieuw / het nieuwe jaar / goede voornemens op social media geplaatst?
- Ja
- Nee, maar ga ik nog doen
- Nee
- Ik gebruik geen social media
0 stemmers
Ja, in het kader van mijn opleiding (coschappen). In het kader van mijn huidige werk zal ik nooit bij een bevalling aanwezig zijn.
Omdat de vorige te makkelijk was plaats ik degene van vandaag
- Broodje aap
- Geen broodje aap
0 stemmers
Ik weet het antwoord op de vorige nog niet, heb ik dat gemist?
Die was niet waar
Nee maar ik krijg wel heel veel post van de postcodeloterij
Wie niet?
Mijn eigen bevalling, en ik heb als puber de bevalling van mijn kat begeleid.
Haar eerste kitten was groot, lag in een stuit en ze kreeg hem er niet uit en ze raakte uitgeput. Toen heb ik heel voorzichtig het kitten aan zijn kontje (met vlies er nog omheen) er uit gehaald. De andere kittens kwamen in de uren daarna en kwamen met het koppie eerst.
Was trouwens een prachtige ervaring.
Krijg je melding van de app dat er post naar je onderweg is, open je enthousiast die melding blijkt het weer zo’n schijtbrief te zijn. Hou op, niemand wil je