In dat geval kan ik one issue forummen alleen maar toejuichen.
Haha ja vandaar een beetje mijn vraag! Of dat overeenkomt met realiteit.
Ik heb voor m’n gevoel wel een aantal thema’s waarvoor ik het forum met name gebruik
Kijken jullie op 1 januari altijd naar het Nieuwjaarsconcert van de Wiener Philharmoniker?
- Kijk altijd
- Nog nooit gezien
- Dit jaar wel, normaal niet
- Normaal wel, dit jaar niet
0 stemmers
Appelflappen, maar dan wel gebakken, niet gefrituurd
En het Skischansspringen in Garmisch-Partenkirchen?
- Nooit
- Altijd
- Dit jaar niet, normaal wel
- Normaal niet, dit jaar wel
0 stemmers
Normaal wel, dit jaar niet
Bijna altijd kijk ik iig wel een stukje
Strikken
Ik zag het vandaag voor het eerst, vond het opvallend dat echt het hele orkest uit witte middelbare mannen bestaat.
En ik vond dat ballet een beetje aanstellerig.
Mijn eigen tradities bestaan vooral uit zo min mogelijk doen op dit soort dagen. Dat hou ik met alle liefde in stand.
Ik zou willen dat ik een oud en nieuw traditie had met dezelfde groep mensen. Het is nu elk jaar een uitdaging om iets te doen te hebben, omdat ik allemaal losse vriendinnen heb en zij vaak iets met andere vrienden gaan doen.
Welk van de volgende dingen heb jij vandaag gedaan?
- Oliebol gegeten
- Bij familie langs geweest
- Gesport
- Alcohol gedronken
- Vannacht/vandaag iets op social media geplaatst
- Nieuwjaarsduik gedaan
- Wk finale darts aan het kijken
- Gewandeld
- Goede voornemens uitgesteld
- Uitgeslapen
0 stemmers
Ja inderdaad. Idealiter een club van 6-8 mensen die van bordspellen en vreten houden op oudejaarsavond. Nu zit ik met één vriendin, wat super lief is dat ie me gezelschap komt houden, maar zo’n vast clubje zou ik top vinden.
Ohnee, ik zou alcohol ook pas tellen nadat ik ben wezen slapen!
Ik heb niks gedronken
Ja dit klinkt ideaal! Nu ben ik afgelopen jaren op huisfeestjes geweest en dat vind ik ook top hoor. Oud en nieuw heeft mij eigenlijk nog nooit teleurgesteld en ik heb ook altijd wel iets leuks te doen. Alleen het gedoe vooraf zou ik wel kunnen missen haha
Ik heb voor het eerst in jaren geen druppel alcohol gedronken op 31 dec of 1 jan. Dus het is wel juist voor mij.
Heb jij ook het gevoel alsof het vandaag zondag is?
- Ja!
- Nee
0 stemmers
niets van dit alles haha. heb gewerkt en lig nu met m’n brakke kop weer in bed